De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 21 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 3:  Vanaf hangen
  • Aflevering 2:  Voorbeeld
  • Aflevering 1:  Gelijk

Forum

Topic toevoegenForum » Over WIDM » Off-topic » Nikkie is niet de Mol, omdat...

»

Frank
Beheerder

Nikkie is niet de Mol, omdat...

Dit topic is bedoeld voor alle aanwijzingen die aantonen dat Nikkie niet de Mol is. Gedraagt Nikkie zich meer als een kandidaat, dan een Mol? Is deze kandidaat iemand die de pot spekt?

Aanvullende forumregels
Voor dit topic gelden aanvullende forumregels om het topic overzichtelijk te houden en dubbele reacties te voorkomen.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Nikkie wel de Mol is. Daarvoor is een ander topic.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Kandidatengedrag en acties die een Mol niet snel zal uitvoeren.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

DennosO
3 jaar lid

Re: Nikkie is niet de Mol, omdat...

Ze is niet de mol omdat je bij het spel met de oud-mollen, op het moment dat ze omkijkt, je een schaduw ziet bewegen op de achterste muur. Ik vermoed dus dat ze de mol heeft gezien, wat niet kan wanneer ze het zelf zou zijn.

Mauz_is_waus
7 jaar lidVerdenkt Renée

Citaat van DennosO:
Ze is niet de mol omdat je bij het spel met de oud-mollen, op het moment dat ze omkijkt, je een schaduw ziet bewegen op de achterste muur. Ik vermoed dus dat ze de mol heeft gezien, wat niet kan wanneer ze het zelf zou zijn.

Heb je een screenshot? Ik zie die schaduw niet en heb het al vaak bekeken.
Verder denk ik niet dat de mol die vrijstelling eruit haalt, maar eerder de cameraman of iemand anders van de regie.

astridm
8 jaar lidVerdenkt Rocky

Citaat van DennosO:

Ze zijn niet gek bij WidM hoor, dat risico gaan ze natuurlijk nooit lopen. Als de vrijstelling al door de mol is weggehaald dan wachten ze zeker niet tot dat moment.

jschets
4 jaar lid

Citaat van Mauz_is_waus:
Citaat van DennosO:

Heb je een screenshot? Ik zie die schaduw niet en heb het al vaak bekeken.
Verder denk ik niet dat de mol die vrijstelling eruit haalt, maar eerder de cameraman of iemand anders van de regie.

Op de achtergrond op de kast zie je een schaduw voorbij lopen. Dit is te zien net iets voor de 50ste minuut in de aflevering. Afbeelding

LonnevanW
4 maanden lid

Omdat ze een Italiaan vraagt wat er op de spiegel van Tina geschreven staat. Zoiets verzin je toch niet?

jschets
4 jaar lid

Nikkie is niet de mol omdat ze aan geeft dat het schilderij wat gezocht wordt rond moet zijn in de 4e aflevering. Dit maakt het zoeken zoveel makkelijker waardoor het uiteindelijk lukt om het schilderij te vinden.

Vonne
2 jaar lid

Citaat van jschets:
Nikkie is niet de mol omdat ze aan geeft dat het schilderij wat gezocht wordt rond moet zijn in de 4e aflevering. Dit maakt het zoeken zoveel makkelijker waardoor het uiteindelijk lukt om het schilderij te vinden.

Zie ook het draadje over de titel van deze aflevering. Ik dacht dit eerst ook. Meesterlijk, kijk naar de meesters die genoemd werden. De schilders Michelangelo en Leonardo. Ofwel de letters M en L. Neem voor het ronde schilderij de O en samen heb je mol. Daarom heb ik haar toch maar niet afgeschreven.

Kaxcv67
11 maanden lid

In 2014 toen Sofie, Susan en Freek in de finale stonden gebeurde er op het einde een soort gelijke scenario, waar destijds Art het volgende zei;
- Freek, jij bent niet de mol
- Susan, jij bent niet de winnaar
- Sofie, jij niet de Verliezer

Wat bleek? Sofie won en Susan was de mol.

Rik zei voor dit seizoen het volgende;
- Tygo, jij bent niet de mol
- Jeroen, jij bent niet de winnaar
- Nikkie, jij bent niet de verliezer

Als dit een hint is naar de uitkomst van toen dan zou het betekenen dat Jeroen de Mol is en Nikkie de winnaar.

Gringa
5 jaar lidVerdenkt Lakshmi

Citaat van Kaxcv67:
In 2014 toen Sofie, Susan en Freek in de finale stonden gebeurde er op het einde een soort gelijke scenario, waar destijds Art het volgende zei;
- Freek, jij bent niet de mol
- Susan, jij bent niet de winnaar
- Sofie, jij niet de Verliezer

Wat bleek? Sofie won en Susan was de mol.

Rik zei voor dit seizoen het volgende;
- Tygo, jij bent niet de mol
- Jeroen, jij bent niet de winnaar
- Nikkie, jij bent niet de verliezer

Als dit een hint is naar de uitkomst van toen dan zou het betekenen dat Jeroen de Mol is en Nikkie de winnaar.

Ik geef toe dat ik het niet leuk vindt dat ze waarschijnlijk weer precies hetzelfde hebben gedaan... Er zijn extra video's op wieisdemol.nl (3x brieven aan de mol), waarbij ze filmen Tygo van onder in een gang en Nikkie en Jeroen aan dezelfde tafel voor een openhaard. Tygo en Nikkie kijken niet direct. Jeroen wordt eerst van achteren gefilmd en we krijgen een close-up van zijn oog. Hij kijkt ons ook aan. De manier hoe ze hebben gefilmd lijkt door te geven dat Nikkie de winnaar is.

Gringa
5 jaar lidVerdenkt Lakshmi

Citaat van Vonne:
Citaat van jschets:

Zie ook het draadje over de titel van deze aflevering. Ik dacht dit eerst ook. Meesterlijk, kijk naar de meesters die genoemd werden. De schilders Michelangelo en Leonardo. Ofwel de letters M en L. Neem voor het ronde schilderij de O en samen heb je mol. Daarom heb ik haar toch maar niet afgeschreven.

Ik ben verder teruggegaan in Jeroen's en Nikkie's Twitter. Op 16 juni 2019 heeft Jeroen een tekening van zijn "5 jarige neef" over het Beeld en Geluid gebouw over een grote letter M. Nikkie heeft groene nagels met een alien emoji op 17 juni getweeted. Ik heb geen Insta of Twitter, dus ik weet niet of anderen in Instagram iets over hun participatie gemeld. Een van die twee is de mol, en Jeroen lijkt dit al te hebben gemeld.

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.