De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 21 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 3:  Vanaf hangen
  • Aflevering 2:  Voorbeeld
  • Aflevering 1:  Gelijk

Forum

Topic toevoegenForum » Over WIDM » Off-topic » Peggy is de Mol, omdat...

»

Frank
Beheerder

Peggy is de Mol, omdat...

In dit topic kun je alle aanwijzingen naar Peggy kwijt. Molacties, verborgen hints en theorieën zijn hier welkom.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Peggy niet de Mol is. Daarvoor is een ander topic.
  • Verdacht gedrag van Peggy in een opdracht. Plaats dat in het topic van de betreffende opdracht.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Verdacht gedrag en verdachte uitspraken van Peggy buiten de opdrachten.
  • Mogelijke verborgen hints die kunnen verwijzen naar Peggy.
  • Uitgebreide theorieën over Peggy.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Mique
11 maanden lid

Re: Peggy is de Mol, omdat...

Waarom wordt ze plots voorgesteld tussen beelden van Tina, Nikkie en Jeroen door terwijl ze verder minutenlang nog niet in beeld komt? Vast niet verdacht maar dat vind ik toch irritant Glimlach Tenzij je het al als een wedergeboorte moet zien.. neh

Mauz_is_waus
7 jaar lidVerdenkt Renée

Peggy zegt dat er alleen mannen namen nodig zijn, terwijl dit niet gezegd is. Hierdoor schept ze verwarring en ze gaan voor een langere lijst met mannen namen, wat de vindbaarheid niet ten goede komt.

Peggy is volgens mij degene die ophangt op Horace, net als hij wilt vertellen wat er op zijn bord staat.

2 Verdachte situaties!

Fokje22
9 jaar lid

Citaat van Mauz_is_waus:
Peggy zegt dat er alleen mannen namen nodig zijn, terwijl dit niet gezegd is. Hierdoor schept ze verwarring en ze gaan voor een langere lijst met mannen namen, wat de vindbaarheid niet ten goede komt.

Peggy is volgens mij degene die ophangt op Horace, net als hij wilt vertellen wat er op zijn bord staat.

2 Verdachte situaties!

Volgens mij heeft Tina de telefoon vast als Horace belt

larsk0
4 jaar lidVerdenkt Charlotte

Peggy helpt heel fanatiek Nicky mee, de manden vol stenen te tillen. Want de mol wil naar die 0,5 halvering. Ze komt over als hulpvaardige kandidaat hier, maar is dat wel zo....

Mauz_is_waus
7 jaar lidVerdenkt Renée

Citaat van larsk0:
Peggy helpt heel fanatiek Nicky mee, de manden vol stenen te tillen. Want de mol wil naar die 0,5 halvering. Ze komt over als hulpvaardige kandidaat hier, maar is dat wel zo....

En door Nikkie te helpen en de pas erin te houden lopen ze ongemerkt voorbij de gouden stenen.

4a
4 maanden lid

Wat me is opgevallen tijdens de aflevering Steen rijk, is dat tijdens het eindgesprek met Rik Peggy als enige op de geldstenen staat (en dus rijk is).

Afbeelding

Minerva
5 jaar lid

Peggy is bij de sleutelopdracht heel snel vrij. Ze heeft al de sleutels in de hand die ze nodig heeft om zichzelf los te maken. Hoe wist zij dat?

Afbeelding

Ze pakt de eerste koker met geld voor Ellie terwijl Ellie juist maar twee sloten los kan maken en dit nog niet weet. Op die manier start ze gelijk met vertragen en mollen.

Bij de luikenopdracht klapt er een luik achter haar dicht, ze heeft het niet in de vergrendeling geduwd. Waar Nikkie dit gelijk opmerkt en hersteld, loopt Peggy gelijk weg. Het is ook opmerkelijk dat juist Patrick die met haar samen was, haar verdenkt. Hij zegt ook dat ze erg aan het vertragen is met overal omhoog en omlaag lopen en niet willen aanbellen.

De naam van de slotopdracht heeft Besluit. Peggy is de laatste die een fakkel gooit en daarmee zorgt dat daarmee geen geld verdiend wordt. Zij besluit de opdracht hiermee dat hier geen geld wordt verdiend. Ze staat vaak vooraan bij opdrachten maar presteert uiteindelijk weinig wat geld oplevert.

Gewijzigd op 19 september 2020 om 23:24 uur.

Dieke8
4 maanden lid

Een aantal hints in de leader , rode cabrio en het 6 'je ,het zesje verwijst wellicht naar een eerder seizoen van wie is de mol ,de rode cabrio doet me denken aan een rol in een film waar Peggy in heeft gespeelt ( misschien teveel doorgedacht ),overigens een film waar TYGO ook in speelde )

Mauz_is_waus
7 jaar lidVerdenkt Renée

Peggy vertraagde erg in het dorpje door elke trap op of af te willlen lopen en vooral niet aan te bellen.
Ze probeert (weer) verwarring te zaaien, door te zeggen dat ze de luiken niet open moeten maken (zoals ze eerder al aangaf dat er alleen mannen namen gebruikt moeten worden, wat helemaal niet gezegd was).
Ze gooit erg fanatiek met fakkels: van de 14 gooit ze er volgens mij 4, terwijl ze er niet goed in is.

Het enige waarom ik denk dat ze niet de mol is, is het feit dat het er wel duidelijk bovenop ligt.

Gringa
5 jaar lidVerdenkt Lakshmi

Peggy lijkt idd veel molse posities aan te nemen tijdens de opdrachten die een mol stereotypisch zou doen. Het wat mij een dwars zit is dat dit voor mijn gevoel soms teveel benadrukt word, en ik hou ook niet van hoeveel kandidaten haar lijken te verdenken.

Dat gezegd, in 1.1 is ze in het dorp waar ze iets met de spiegels zou kunnen doen voordat de auto's er zijn. Ze lijkt niet veel te zoeken, maar staat wel goed (terwijl anderen niet goed staan). Ze benadrukt alleen mannennamen in 1.2 en gaat mee met Horace dat ze false namen kunnen benoemen. In 1.3 draagt ze een hoed die lijkt op een van Rob's tijdens het bezoek aan de oude mollen.

Bij het groep van 4 zijn de balken als een V uitgelegd in 2.1, maar aan de groep van Peggy zijn ze in een 1: Peggy is in 2006 kandidaat geweest. Ze loopt in deze opdracht aan een aantal belangrijke punten voorbij. In 2.2 is ze in het midden van de labyrint bezig en brengt de kist verder zonder veel erin te gooien. Tijdens 2.3 doet ze ijverig mee met vragen beantwoorden terwijl dit niks uitmaakt voor een mol. Tijdens de test zit Ellie op een stoel die haar een vrijstelling oplevert en Peggy's achternaam is Vrijens.

Kijk naar Mauz_is_waus boven voor aflevering 3.

Ik vind haar als kandidaat goed. Mijn gevoel zegt dat ze een soort "wow!" factor mist als mol.

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.