De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 21 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 3:  Vanaf hangen
  • Aflevering 2:  Voorbeeld
  • Aflevering 1:  Gelijk

Forum

Topic toevoegenForum » Over WIDM » Off-topic » Peggy is niet de Mol, omdat...

»

Frank
Beheerder

Peggy is niet de Mol, omdat...

Dit topic is bedoeld voor alle aanwijzingen die aantonen dat Peggy niet de Mol is. Gedraagt Peggy zich meer als een kandidaat, dan een Mol? Is deze kandidaat iemand die de pot spekt?

Aanvullende forumregels
Voor dit topic gelden aanvullende forumregels om het topic overzichtelijk te houden en dubbele reacties te voorkomen.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Peggy wel de Mol is. Daarvoor is een ander topic.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Kandidatengedrag en acties die een Mol niet snel zal uitvoeren.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

lindi-ellen
4 maanden lid

Re: Peggy is niet de Mol, omdat...

Follow the money!
Ze is veel te fanatiek om de mol te kunnen zijn

Mauz_is_waus
7 jaar lidVerdenkt Renée

Citaat van lindi-ellen:
Follow the money!

Maar hoeveel heeft ze binnengehaald? Ze loopt snel voorbij de gouden stenen met €25. En door de pas erin te houden, kom je uit bij het halverwege punt met x0.5

astridm
8 jaar lidVerdenkt Rocky

Citaat van lindi-ellen:
Follow the money!

Ben je Jan alweer vergeten? Dat zei ook iedereen steeds over hem bij alle proeven en afleveringen.

saskia-7
5 jaar lid

ze lijkt te willen mollen door inderdaad dat met de luiken: -200 rood luik:"die moeten we dus niet open maken toch?"....zou raar zijn als mol zo iets opzichtigs zegt. In de aflevering worden te veel molachtige dingen van haar ( en Nikkie) gemonteerd en dat zie je bij de verdenkingen. Nu dit keer was dat het geval van Nikkie en hop op 1 . De mol kan stilletjes zijn of haar gag gaan.. ik denk nl een man.

Gewijzigd op 4 oktober 2020 om 15:06 uur.

Snuffel
4 maanden lidVerdenkt Splinter

Met de kennis van nu Peggy weer even onder de loep genomen. Haar molacties (al vaak benoemd: steenrijk, sleutelbos, fakkels, luiken) zijn overduidelijk. Ik denk, nog steeds, dat zij daarmee de verdenking naar zich toe trekt, ook bij de kandidaten. Ze zou zomaar de winnares kunnen zijn.
Met één grote "maar", waarom houd ze de pot dan zo laag?
En zo draait Peggy ook rondjes in mijn hoofd...maar ik neem toch de afslag: Peggy is Niet De Mol

ActieSinan
2 jaar lidVerdenkt Marije

Citaat van Snuffel:
Met de kennis van nu Peggy weer even onder de loep genomen. Haar molacties (al vaak benoemd: steenrijk, sleutelbos, fakkels, luiken) zijn overduidelijk. Ik denk, nog steeds, dat zij daarmee de verdenking naar zich toe trekt, ook bij de kandidaten. Ze zou zomaar de winnares kunnen zijn.
Met één grote "maar", waarom houd ze de pot dan zo laag?
En zo draait Peggy ook rondjes in mijn hoofd...maar ik neem toch de afslag: Peggy is Niet De Mol

Ik zat ook lange tijd op Peggy, maar de afgelopen afleveringen zag ik toch twee dingen die je als mol denk ik niet zou doen. In aflevering 4 bij het foto's schieten van bezienswaardigheden pakt zij een 250 euro kaart en weet waar die plek is, de anderen hebben geen idee. En in aflevering 5 in de opdracht routebeschrijving kiest ze ten eerste een plek uit die minder gunstig is om het spel te beïnvloeden (achter het stuur) en herkent later van ver een wit bruggetje waar ze over heen hadden moeten rijden. Als ze die niet zag hadden ze de verkeerde route gereden. Uiteindelijk komen ze op tijd op de bestemming, ze had niet kunnen weten dat Ron en Jeroen te laat zouden komen.

Maggie
5 jaar lid

Jeroen zit op Nikkie en Patrick 'vol' op Peggy. Als Peggy de mol is zou Jeroen (of iemand anders) er toch uit moeten gaan? Aangezien Patrick eruit is, kan Peggy de mol niet zijn.

astridm
8 jaar lidVerdenkt Rocky

Citaat van Maggie:
Jeroen zit op Nikkie en Patrick 'vol' op Peggy. Als Peggy de mol is zou Jeroen (of iemand anders) er toch uit moeten gaan? Aangezien Patrick eruit is, kan Peggy de mol niet zijn.

Er zijn kandidaten geweest die zelfs in de finale nog op de verkeerde mol zaten, dus alles kan bij WidM.

Snuffel
4 maanden lidVerdenkt Splinter

Ik hou Peggy voor de zekerheid toch in de gaten, maar ik vind haar erg tegenstrijdige dingen doen.

Vorige aflevering zat ze als bestuurder in de auto, niet echt een molpositie, maar ze is zogenaamd erg onhandig bezig met de auto (automaat, maar zegt dat ze er zelf ook een heeft?). Kijkt opvallend weg als Patrick de hanger pakt en is nu weer juist niet zoals de fanatieke Peggy die de opdracht wil oplossen.

Ook in afl. 6. een dubbel gevoel bij mij.
Ze lijkt oprecht van slag als blijkt dat ze geen telefoon hebben, zoekt serieus naar de betekenis van de vogel op de (achterkant!) van de aanwijzing, is blij als Patrick de poster met Napoleon op de muur vind.

Maar ze splitst op met Ron in de toren. Stuurt hem naar de 1e etage. Weet ze dat de "klok" daar hangt en wil ze die niet vinden?
Dat Ron hem eerst ook niet vindt is leuk meegenomen, maar het is een aanwijzing naar een volgend raadsel (met de 6 koppen), dus hier is Peggy nogal aan het vertragen.
In het theater staat ze op het toneel, wijst naar "rijen" in de hoogte en zoekt niet actief bij de stoelen.

Maar nee, nog steeds niet overtuigend genoeg als mol voor mij.

Molloot09876
2 jaar lid

Horace, Ellie én Patrick zaten op Peggy. En allemaal liggen ze er uit

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.