De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 21 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 3:  Vanaf hangen
  • Aflevering 2:  Voorbeeld
  • Aflevering 1:  Gelijk

Forum

Topic toevoegenForum » Over WIDM » Off-topic » Ellie is niet de Mol, omdat...

Frank
Beheerder

Ellie is niet de Mol, omdat...

Dit topic is bedoeld voor alle aanwijzingen die aantonen dat Ellie niet de Mol is. Gedraagt Ellie zich meer als een kandidaat, dan een Mol? Is deze kandidaat iemand die de pot spekt?

Aanvullende forumregels
Voor dit topic gelden aanvullende forumregels om het topic overzichtelijk te houden en dubbele reacties te voorkomen.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Ellie wel de Mol is. Daarvoor is een ander topic.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Kandidatengedrag en acties die een Mol niet snel zal uitvoeren.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Mauz_is_waus
7 jaar lidVerdenkt Renée

Re: Ellie is niet de Mol, omdat...

Ellie is zo bezig met alles uit te pluizen en systematisch te werk gaan, die kan er niet tegen om zich te verhullen in de chaos van de mol.
Ook als oud politie medewerker druidt het tegen haar natuur in om de mol te zijn....

Maakt haar trouwens wel de ideale mol: van haar verwacht je het niet echt.

Gringa
5 jaar lidVerdenkt Lakshmi

Op dit moment ben ik overtuigd dat Nikkie de mol is:

1. Ik ging door alle leaders om te zien waar de kandidaten erin te vinden waren in het verleden/ hun jaar van deelnemen. Wat ik daaruit haalde is dat de winnaar van een seizoen is vaak uit de leader te achterhalen, zeker achteraf. Bv, in 2017 verschijnt Sanne na winnaar Art en in 2019 verschijnt Sarah na een joker die een groene vrijstelling geeft.

2. In dit seizoen, zijn spiegelbeelden echt een ding. Nikkie is nummer 4 in de leader, oftewel nummer IV. Als je IV spiegelt, krijg je VI of nummer 6, wat Ellie's plek in de leader is. Ellie draait hier rond en kijkt naar achteren (wat Nikkie deed in 1.3 Achter je rug). Dit kan wijzen dat Ellie heeft de mol "gezien" en is de winnaar.

Gewijzigd op 25 september 2020 om 13:53 uur.

Snuffel
4 maanden lidVerdenkt Splinter

Citaat van Mauz_is_waus:
Ellie is zo bezig met alles uit te pluizen en systematisch te werk gaan, die kan er niet tegen om zich te verhullen in de chaos van de mol.
Ook als oud politie medewerker druidt het tegen haar natuur in om de mol te zijn....
Maakt haar trouwens wel de ideale mol: van haar verwacht je het niet echt.
.

Ik kan me Ellie ook niet voorstellen als mol. En als ze zich al als mol lijkt te gedragen (tafelschikking, gesprekjes met Patrick en Jeroen) dan nog vind ik het weloverwogen en bedoeld om haar medespelers uit te testen. Zoals Nadja al zei, Ellie wil veel informatie krijgen maar niet geven.
Bij de stenen-draag-opdracht zag ik haar een beetje vreemd rommelen. Waarschijnlijk op zoek naar nog een troef. Echt kandidaats.
Bij de luiken stond ze op de uitkijk, ook niet echt een molpositie.
Na de finale beelden van spectaculaire verborgen mol-acties van Ellie? Niet erg aannemelijk.

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.