De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van het jubileum seizoen hier bestellen!
Reserveer nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 8:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 7:  Déjà vu
  • Aflevering 6:  Damocles
  • Aflevering 5:  Wegwerken

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Aflevering 5 » Aflevering 5: Wegwerken

»

Frank
Beheerder

Aflevering 5: Wegwerken

Wat is je opgevallen in de vijfde aflevering buiten de opdrachten en test & executie?

Gewijzigd op 3 oktober om 20:36 uur.

Citeer Reageer

EsPrincess
2 maanden lidVerdenkt Patrick

Re: Aflevering 5: Wegwerken

Nikkie en Tygo worden 'weggewerkt'. Door de mol die hun de route wijst? Dat zou dan Ron of Jeroen moeten zijn.

Citeer

Vonne
2 jaar lidVerdenkt Nikkie

- Worden prostituees ook niet aangeduid met de term wegwerker? Tygo en Nikkie in beeld bij dat shot.
- Telefoon van Patrick staat op een gegeven moment niet meer op de speaker, geluid is weggewerkt.

Citeer

Rozz
2 maanden lid

Wegwerken: Jeroen roept ‘help’ om de Chinezen weg te werken!

Stap voor stap: Jeroen zeurt door tegen nikkie dat ze de volgorde gewoon nog een keer moet noemen (stap voor stap)

Citeer

Maymx
2 maanden lid

Wegwerken: wie werkt er o.a. aan de weg... een prostituée! Tygo en Nikki kwamen tijdens het ritje in hun cabrio in the middle of knowhere ineens een ‘prostituée’ langs de weg tegen waarvoor Tygo zelfs even uitstapt, mogelijk een oud-kandidaat of mol met blonde pruik.

Citeer

jordanfreak
10 maanden lid

Citaat van Maymx:
Wegwerken: wie werkt er o.a. aan de weg... een prostituée! Tygo en Nikki kwamen tijdens het ritje in hun cabrio in the middle of knowhere ineens een ‘prostituée’ langs de weg tegen waarvoor Tygo zelfs even uitstapt, mogelijk een oud-kandidaat of mol met blonde pruik.

Kan je vertellen dat het een heel "normaal" verschijnsel is rond Pisa, die prostituees

Citeer

Maymx
2 maanden lid

Citaat van jordanfreak:
Citaat van Maymx:

Kan je vertellen dat het een heel "normaal" verschijnsel is rond Pisa, die prostituees

Oh echt🤣 hmm, dat wist ik niet Knipoog

Citeer

Mol-Hunter
3 jaar lidVerdenkt Peggy

Ik kan niet bijster veel uit aflevering 5 halen. Het lijkt wel of ze allemaal mollen!

Interessant is wel dat er waarschijnlijk wel geforceerd moet zijn dat Tygo en NIkkie de helikopter bereiken. Want als dat zou mislukken valt de hele vervolgopdracht in het water. Het zou dus kunnen zijn dat de mol naar de helikopter is gereden, in dat geval Nikkie? Of dat dit team goed door de mol is aangestuurd.

Ook is vreemd dat wanneer je Nikkie ziet binnenkomen bij de 3 enveloppen op tafel zij haar tas over haar rechteronderarm heeft liggen en plots in het volgende shot over haar rechterschouder. Moest het toneelstukje van de regie even overnieuw?
Peggy wilde duidelijk niet met Nikkie in het team. Nogal verdacht weer.

Ook was er bij de puzzel opdracht weer audio van Ron weggemoffeld. Dat was ook al zo bij de "follow the money" opdracht.

Ondanks de verdachtmakingen richting Nikkie streep ik haar nu toch af als mogelijke mol.

Er is ondertussen uitgelekt dat Jeroen volgende week afvalt. Tja, de sukkel heeft daags na de huidige opdracht getweet dat hij weer terug van vakantie was. Niet bijster slim. Wie is de 2e afvaller?

Mijn verdenkingen na aflevering 5:
Mogelijke mol (of beide):
Ron
Peggy
vrijwel zeker kandidaat:
Nikkie
Tygo
Jeroen
Patrick
Waarschijnlijke afvallers:
Jeroen
Patrick

Citeer

Rozz
2 maanden lid

Ik geloof absoluut niet dat hij zoiets toevallig tweet Molhunter...echt niet, net zoals zijn ‘verspreking’.. niets is wat het lijkt! Hij is de mol

Gewijzigd op 5 oktober om 19:42 uur.

Citeer

astridm
8 jaar lidVerdenkt Jeroen

Citaat van Rozz:
Ik geloof absoluut niet dat hij zoiets toevallig tweet Molhunter...echt niet, net zoals zijn ‘verspreking’.. niets is wat het lijkt! Hij is de mol

Er staat een gigantische boete op het lekken van informatie, dus de deelnemers kijken echt wel uit. Tot het tegendeel bewezen is blijf ik dus ook nog bij Jeroen, mijn schot-voor-de-boegmol.

Citeer

Mauz_is_waus
7 jaar lidVerdenkt Jeroen

Citaat van astridm:
Citaat van Rozz:

Er staat een gigantische boete op het lekken van informatie, dus de deelnemers kijken echt wel uit. Tot het tegendeel bewezen is blijf ik dus ook nog bij Jeroen, mijn schot-voor-de-boegmol.

Was het niet Susan Visser die zich versprak in Moltalk? Die iets meldde over dat ze contact hadf gehad met Klaas, uhm , de mol.

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.