De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van het jubileum seizoen hier bestellen!
Reserveer nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 8:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 7:  Déjà vu
  • Aflevering 6:  Damocles
  • Aflevering 5:  Wegwerken

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Aflevering 5 » Aflevering 5: Wegwerken

«

Snuffel
2 maanden lid

Re: Aflevering 5: Wegwerken

Citaat van astridm:
Citaat van Rozz:
Ik geloof absoluut niet dat hij zoiets toevallig tweet Molhunter...echt niet, net zoals zijn ‘verspreking’.. niets is wat het lijkt! Hij is de mol

Er staat een gigantische boete op het lekken van informatie, dus de deelnemers kijken echt wel uit. Tot het tegendeel bewezen is blijf ik dus ook nog bij Jeroen, mijn schot-voor-de-boegmol.

De Jeroentunnel bevalt me prima. Geheimhouding lijkt me inderdaad een vereiste voor de deelnemers.
Als de tweet klopt, dan zou ik dus ook "hints" buiten het programma om moeten zoeken. Vind ik niet leuk.
Als de tweet niet klopt, dan begrijp ik het nut van valse informatie niet. Vind ik ook niet leuk.
Wat ik wel leuk vind is dit forum. Daar hou ik het bij en blijf zelf lekker thuis voor de buis speuren naar mol.

Citeer

Mol-Hunter
3 jaar lidVerdenkt Peggy

Citaat van astridm:
Citaat van Rozz:
Ik geloof absoluut niet dat hij zoiets toevallig tweet Molhunter...echt niet, net zoals zijn ‘verspreking’.. niets is wat het lijkt! Hij is de mol

Er staat een gigantische boete op het lekken van informatie, dus de deelnemers kijken echt wel uit. Tot het tegendeel bewezen is blijf ik dus ook nog bij Jeroen, mijn schot-voor-de-boegmol.

We zullen zien... maar over het geven van hints door de kandidaten even het volgende:

Blijkbaar heeft Ron in maart diverse filmpjes op zijn insta gepubliceerd vanuit zijn werkkamer. in de boekenkast op de achtergrond stond een pluche molletje. Niets bijzonders op zich want die stond er al sinds zijn deelname 2 jaar geleden. Echter in sommige filmpjes is het molletje vervangen door een figuurtje van Pinokkio die een wie is de mol enveloppe vasthoudt.
Ook gewoon een souvenirtje of een brutale aanwijzing dat hij de leugenaar van de groep is?

Gewijzigd op 7 oktober om 16:58 uur.

Citeer

Musliston
7 jaar lidVerdenkt Jeroen

Citaat van Mol-Hunter:
Citaat van astridm:
Citaat van Rozz:

We zullen zien... maar over het geven van hints door de kandidaten even het volgende:

Blijkbaar heeft Ron in maart diverse filmpjes op zijn insta gepubliceerd vanuit zijn werkkamer. in de boekenkast op de achtergrond stond een pluche molletje. Niets bijzonders op zich want die stond er al sinds zijn deelname 2 jaar geleden. Echter in sommige filmpjes is het molletje vervangen door een figuurtje van Pinokkio die een wie is de mol enveloppe vasthoudt.
Ook gewoon een souvenirtje of een brutale aanwijzing dat hij de leugenaar van de groep is?

Dat doen ze vaak met opzet, om te laten denken dat hij de mol is. Net zoals Diederik Jekel die een T-shirt droeg met daarop het getal van Avogadro. Ron wil mijns inziens iets te graag de verdenking op zich laden, ook in het programma zelf. Daarom denk ik dat hij niet de mol is ^_^

Citeer

Gringa
5 jaar lidVerdenkt Nikkie

Over Jeroen: Na Steen rijk in de 2de aflevering ging hij Tygo foulliëren voor jokers. Na Sleutel bos heeft hij €100 mol geld uit de pot gehouden door naar Ellie te gaan en te insinuëren dat Tygo hem verdacht en hij moest dus dat geld niet in de pot laten komen zodat Tygo niet de waarheid zou raden.

Voor mij past een "misspreking" en een "ongelukkige" tweet in dit patroon van gedrag.

Hij lijkt muv Nikkie redelijk onverdacht. Plus is hij degene die Leonardo als naam in Gastenlijst (afl. 1) noemt, schildert hij een Meesterlijke (afl 4) mislukking van een Leonardo da Vinci meesterwerk, en loopt zijn groep op de Leonardo da Vinci straat in Piombino. Eerlijk gezegd, vind ik hem een top kandidaat om mol te zijn en zou niet verbaasd zijn als hij het is (alhoewel ik gezellig in de Nikkie tunnel zit).

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.