De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van het jubileum seizoen hier bestellen!
Reserveer nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 8:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 7:  Dj vu
  • Aflevering 6:  Damocles
  • Aflevering 5:  Wegwerken

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Aflevering 5 » Aflevering 5, opdracht 3

»

Frank
Beheerder

Aflevering 5, opdracht 3

Wat is je opgevallen in de derde opdracht van aflevering 5?

Citeer Reageer

Maaikepaaik
5 jaar lidVerdenkt Jeroen

Re: Aflevering 5, opdracht 3

Mijn hemel, wat duurt het lang voor ze die sleutelhanger zien hangen Glimlach
Het lijkt mij dat de mol hier in het busje wil zitten, want in de heli valt er niks te saboteren.
Ze hebben echt geld mee, gaan lekker uit eten, boeken de hotelkamers... zouden ze dit echte geld ook nog nodig hebben voor iets? Dat zou een leuke wending kunnen zijn.

Citeer

Maggie
5 jaar lidVerdenkt Jeroen

Als Patrick de sleutelhanger ziet kijkt Peggy even heel vreemd naar sleutelhanger en draait haar hoofd meteen weer weg. Vind ze het jammer dat de sleutelhanger zo snel is gevonden? Ze zegt ook dat ze graag het stuur in handen heeft om dingen zelf te kunnen bepalen, dat voelt zo lekker. En daardoor draait ze in de cabrio veel rondjes op de rotonde (de letter O?) en dat doet ze later in het busje weer. Op het strand is ze ook wel heel actief als ze Nikkie de verkeerde volgorde hoort noemen.

Citeer

Vonne
2 jaar lidVerdenkt Nikkie

Mocht de mol in de groep zitten die moeten zoeken, verwacht ik dat de mol bij het zoekgedeelte in het begin nog wel zijn best doet. Pas in het 2e deel hoef je te mollen volgens mij. Natuurlijk kun je vanaf het begin proberen de groep te laten verdwalen, maar dat valt op.

Patrick heb ik om die reden nog niet weggestreept. Ik vind dit trouwens wel een hele leuke opdracht.

Citeer

Linda78
6 jaar lidVerdenkt Nikkie

Deze opmerking plaatste ik ook in draadje van opdracht 2: Ik denk dat de mol toch in de helicopter zou zitten, je jaagt immers op de mol *winkwink . De achtervolgers zorgen toch in dit geval om ze zo snel mogelijk te vinden, want anders moeten er 2 naar huis. De mol hoeft niet zoveel te doen om geen of weinig geld te verdienen.

Citeer

YSco71
4 jaar lid

Er gaan 2 kandidaten weg, ongeacht of Nikkie en Tygo gevonden worden.

Citeer

Molvolger64
6 jaar lidVerdenkt Jeroen Molvolger64

Citaat van Linda78:
Deze opmerking plaatste ik ook in draadje van opdracht 2: Ik denk dat de mol toch in de helicopter zou zitten, je jaagt immers op de mol *winkwink . De achtervolgers zorgen toch in dit geval om ze zo snel mogelijk te vinden, want anders moeten er 2 naar huis. De mol hoeft niet zoveel te doen om geen of weinig geld te verdienen.

Een mol in een helikopter?? Dat is wel erg ver van z'n holletje Knipoog.

Citeer

Eknaven
11 maanden lid

Citaat van Maaikepaaik:
Het lijkt mij dat de mol hier in het busje wil zitten, want in de heli valt er niks te saboteren.
Ze hebben echt geld mee, gaan lekker uit eten, boeken de hotelkamers... zouden ze dit echte geld ook nog nodig hebben voor iets? Dat zou een leuke wending kunnen zijn.

Ik denk dat ze eigenlijk die avond al naar de theatervoorstelling hadden moeten gaan pv op elba na de boottocht.

Citeer

Vonne
2 jaar lidVerdenkt Nikkie

Citaat van Eknaven:
Citaat van Maaikepaaik:

Ik denk dat ze eigenlijk die avond al naar de theatervoorstelling hadden moeten gaan pv op elba na de boottocht.

Of Tygo en Nikkie maken straks deel uit van het theatergezelschap. En moet de rest ze ertussenuit halen.

Citeer

Teuntjemolt
7 jaar lidVerdenkt Nikkie

Ik denk dat ze eigenlijk die avond al naar de theatervoorstelling hadden moeten gaan pv op elba na de boottocht. [/quote]
Of Tygo en Nikkie maken straks deel uit van het theatergezelschap. En moet de rest ze ertussenuit halen.[/quote]

Of ze zitten in het publiek

Gewijzigd op 4 oktober om 21:36 uur.

Citeer

Vlammetje
6 jaar lid

Voor zover we hebben kunnen zien zitten Nikkie en Tygo écht op Elba, dwz daar zijn ze geland. Op de theatertickets staat ongetwijfeld een datum en een locatie. Daar zullen ze zich niet mee vergissen. En kun je er als productieteam vanuit gaan dat ze vroeg genoeg het kistje vinden en openen om nog dezelfde avond in het theater te kunnen komen?

EDIT: nog een nabrander, maar voor Ron allemaal wel een beetje een déja vu lijkt me, zowel de executie met slechts een klein deel van de groep als het theater...

Gewijzigd op 4 oktober om 23:06 uur.

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.