De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Charlotte is de Mol, omdat...

»

Frank
Beheerder

Charlotte is de Mol, omdat...

In dit topic kun je alle aanwijzingen naar Charlotte kwijt. Molacties, verborgen hints en theorieën zijn hier welkom.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Charlotte niet de Mol is. Daarvoor is een ander topic.
  • Verdacht gedrag van Charlotte in een opdracht. Plaats dat in het topic van de betreffende opdracht.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Verdacht gedrag en verdachte uitspraken van Charlotte buiten de opdrachten.
  • Mogelijke verborgen hints die kunnen verwijzen naar Charlotte.
  • Uitgebreide theorieën over Charlotte.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Jeanine1965
2 jaar lid

Re: Charlotte is de Mol, omdat...

RIK zegt na voorstelrondje tegen kandidaten dat de mol al heeft geantwoord op wie de mol is. Wat zegt Charlotte letterlijk: Ben ik de mol? JA....Ben ik de mol? Eigenlijk zegt ze dus dat ze de mol is. Hoop niet dat dit slecht verborgen aanwijzing is. Zo makkelijk kan het toch niet zijn?

Musliston
8 jaar lid

Citaat van Jeanine1965:
RIK zegt na voorstelrondje tegen kandidaten dat de mol al heeft geantwoord op wie de mol is. Wat zegt Charlotte letterlijk: Ben ik de mol? JA....Ben ik de mol? Eigenlijk zegt ze dus dat ze de mol is. Hoop niet dat dit slecht verborgen aanwijzing is. Zo makkelijk kan het toch niet zijn?

Nee, dat kan ik me niet voorstellen...ik denk dat het wordt gezegd in het fragment dat iedereen door elkaar praat.

BabettevR
3 jaar lid

Citaat van Jeanine1965:

Ik hoorde het ook. Denk dat ze ons op het verkeerde been willen zetten maar bij WIDM weet je het nooit. Ik hou haar wel in de gaten.

Jools17
5 jaar lid

Dit zijn de bordjes over ‘mol zijn’ langs fietsroute opdracht 3 die we te zien krijgen:
Remco wilde in eerste instantie wel de mol zijn
In eerste instantie wilde Charlotte niet de mol zijn
De mol wilde Lakshmi in eerste instantie wel zijn
In eerste instantie wilde Erik de mol zijn
Florentijn wilde in eerste instantie de mol wel zijn
In eerste instantie wilde Renée de mol wel zijn
Marije wilde in eerste instantie de mol zijn

Bovenstaande heb ik gekopieerd van Xannie, in haar vermoeden dat Renée wel eens de mol zou kunnen zijn.
Wat me in het lijstje echter ook opviel is dat bij Charlotte staat dat ze in eerste instantie de mol NIET wilde zijn. Dat impliceert dat Charlotte de mol in tweede instantie WEL wilde zijn. En wellicht ook is?
In de laatste jaren bleek de uiteindelijke mol lang bij de minst verdachten gezeten te hebben.
Het is wat te vroeg voor een tunnel, maar toch.

Adriaan
9 maanden lid

De kandidaten hadden erg veel veel belangstelling voor het plafond en behang alvorens naar de tafel te lopen en aan het werk te gaan! Opvallend was dat alle kandidaten eerst de foto's gingen bekijken en daarna pas de enveloppe met de opdracht hebben gepakt. De 9! foto's lagen op een stapeltje van 5 en van 4 in een vaste volgorde. Als ze met het zoeken van het geld begonnen lagen de foto's door elkaar behalve die van Charlotte. Toen ze de enveloppe open maakte lagen de foto's weer op de stapeltjes op tafel in de juiste volgorde. Had ze ze weer netjes in volgorde teruggelegd alvorens de enveloppe te openen?! Lijkt me onwaarschijnlijk. Kan het zijn dat dat komt doordat ze een dubbelrol speelt en meermaals in de kamer is geweest? Ze wilde graag jokers hebben en stak zonder enige aarzeling het geld onder de deur. De mol is degene die het liefst het geld ziet verdwijnen. Als alle kandidaten de trick van de mol hadden doorzien en het geld hadden gehouden zou de mol de enige zijn die zelf het geld onder de deur had gestoken. Er moest dus zeker nóg een kandidaat zijn die het geld aan de mol zou geven.

Moggemol
9 jaar lid

Citaat van Adriaan:
De kandidaten hadden erg veel veel belangstelling voor het plafond en behang alvorens naar de tafel te lopen en aan het werk te gaan! Opvallend was dat alle kandidaten eerst de foto's gingen bekijken en daarna pas de enveloppe met de opdracht hebben gepakt. De 9! foto's lagen op een stapeltje van 5 en van 4 in een vaste volgorde. Als ze met het zoeken van het geld begonnen lagen de foto's door elkaar behalve die van Charlotte. Toen ze de enveloppe open maakte lagen de foto's weer op de stapeltjes op tafel in de juiste volgorde. Had ze ze weer netjes in volgorde teruggelegd alvorens de enveloppe te openen?! Lijkt me onwaarschijnlijk. Kan het zijn dat dat komt doordat ze een dubbelrol speelt en meermaals in de kamer is geweest? Ze wilde graag jokers hebben en stak zonder enige aarzeling het geld onder de deur. De mol is degene die het liefst het geld ziet verdwijnen. Als alle kandidaten de trick van de mol hadden doorzien en het geld hadden gehouden zou de mol de enige zijn die zelf het geld onder de deur had gestoken. Er moest dus zeker nóg een kandidaat zijn die het geld aan de mol zou geven.

De mol kan als laatste van de 10 nog besluiten het eigen geld meteen in te leveren of juist wachten. De mol kan ook het geld op het laatst inleveren voor een joker en de overgebleven deelnemers daarin mee te krijgen.

Gewijzigd op 5 januari om 08:44 uur.

Anne61
5 jaar lid

Waarom liggen bij Charlotte deze hoopjes (aarde?) op de tafel in opdracht 1?
Afbeelding

chihiro
5 jaar lidVerdenkt Kim-Lian

Mee eens met de observaties van Adriaan. Ook sommige zoektochten naar het geld hebben baat bij deze edit. De edit deed mij denken aan de eerste test van Merel.

Verder zit Charlotte op een plek waar ze Erik kan afschieten, en kweekt goodwill met geld binnenhalen. Samen met Marije (locatie alom bekend), Splinter en Rocky.

Mique
2 jaar lid

Ze zegt in afl 4 Voor en Het (einde) als ze in die lift staat en die afl heet Voor het zeggen.
Ze is Gelijk in beeld in afl 1 Gelijk.
Door de joker aan Splinter te geven kreeg ze daarna een sleutelpositie van hem bij de fotos.
Ze probeerde te mollen bij het vlot.

Gewijzigd op 25 januari om 21:49 uur.

Mauz_is_waus
8 jaar lid

Ze wilt verwarring zaaien als ze doorkrijgt dat er veel geld binnenkomt bij het vlot.
Marije gaat als een trein bij de foto opdracht, maar Charlotte wilt nog wat extra foto's omdraaien.

Renee is mijn nummer 1 verdachte, maar ik heb geen twijfel meer dat de mol dit jaar een vrouw is, wiens naam begint met een R of C.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.