De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Renée is niet de Mol, omdat...

»

Frank
Beheerder

Renée is niet de Mol, omdat...

Dit topic is bedoeld voor alle aanwijzingen die aantonen dat Renée niet de Mol is. Gedraagt Renée zich meer als een kandidaat, dan een Mol? Is deze kandidaat iemand die de pot spekt?

Aanvullende forumregels
Voor dit topic gelden aanvullende forumregels om het topic overzichtelijk te houden en dubbele reacties te voorkomen.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Renée wel de Mol is. Daarvoor is een ander topic.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Kandidatengedrag en acties die een Mol niet snel zal uitvoeren.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Call-key-S
9 maanden lid

Re: Renée is niet de Mol, omdat...

Ze is niet de mol, anders had Renée wel Rejáa geheten. Hahaha!

Elleoise
9 maanden lid

Als je naar ieders profielfoto kijkt, zijn er personen die tegen "rode" bakstenen staan en 3 personen die tegen een geheel "groene" achtergrond staan.
Is dit een hint?
Dan is renee niet de mol.

Jools17
5 jaar lid

Dit zijn de bordjes over ‘mol zijn’ langs fietsroute opdracht 3 die we te zien krijgen:
Remco wilde in eerste instantie wel de mol zijn
In eerste instantie wilde Charlotte niet de mol zijn
De mol wilde Lakshmi in eerste instantie wel zijn
In eerste instantie wilde Erik de mol zijn
Florentijn wilde in eerste instantie de mol wel zijn
In eerste instantie wilde Renée de mol wel zijn
Marije wilde in eerste instantie de mol zijn

Bovenstaande heb ik gekopieerd van Xannie,
Wat me in het lijstje ook opviel is dat bij Charlotte staat dat ze in eerste instantie de mol NIET wilde zijn. Dat impliceert dat Charlotte de mol in tweede instantie WEL wilde zijn. En wellicht ook is?
In de laatste jaren bleek de uiteindelijke mol lang bij de minst verdachten gezeten te hebben.
Het is wat te vroeg voor een tunnel, maar toch.

chihiro
5 jaar lidVerdenkt Kim-Lian

Al haar Molacties komen in beeld. Nou, 1x kan nog wel (Merel), maar dit lag er dik op.
Ook van alle fietsers is zij de enige de verdacht wordt door haar fietspartner, Rocky.
De echte Mol blijft ondergrondser.

WendyH
5 jaar lid

ze heeft tijdens de opdracht met het gidsen de kans gehad om geld uit de pot te houden door een geheime opdracht te benoemen, maar dit heeft ze niet gedaan. Ik denk niet dat een mol zulke kans laat liggen.

Broek
9 jaar lid

Als Renée de Mol zou zijn? Dan zou ze nooit een foute opdracht noemen van die duimpjes! Zij weet welke de juiste zijn als Mol en had zo 700 Euro uit de pot kunnen behouden. Dat is voor mij toch wel een hele grote hint, die tegen haar werkt!

Moggemol
9 jaar lid

Citaat van Broek:
Als Renée de Mol zou zijn? Dan zou ze nooit een foute opdracht noemen van die duimpjes! Zij weet welke de juiste zijn als Mol en had zo 700 Euro uit de pot kunnen behouden. Dat is voor mij toch wel een hele grote hint, die tegen haar werkt!

De mol weet niet welke van de vele opdrachten er genoemd gaat worden, en zoveel opdrachten kun je niet onthouden.

Gewijzigd op 10 januari om 13:51 uur.

astridm
9 jaar lid

Citaat van Moggemol:

De mol weet niet welke van de vele opdrachten er genoemd gaat worden, en zoveel opdrachten kun je niet onthouden.

Kom op zeg, Renée is actrice, die is echt wel meer gewend dan een rijtje van 10 woordjes hoor.

Victosaurus
2 jaar lid

Citaat van Broek:

Het lijkt mij sterk dat de mol de geheime opdrachten al zou weten van te voren. Ik denk dat de mol alleen te horen kreeg dat er geheime opdrachten plaats zouden vinden, maar dat de mol nog niet wist wat deze opdrachten zouden zijn.

mol45635
2 jaar lid

Citaat van Victosaurus:

Het lijkt mij sterk dat de mol de geheime opdrachten al zou weten van te voren. Ik denk dat de mol alleen te horen kreeg dat er geheime opdrachten plaats zouden vinden, maar dat de mol nog niet wist wat deze opdrachten zouden zijn.

Het is toch algemeen bekend dat de mol door de redactie volledig geïnformeerd wordt over alle opdrachten die tijdens het seizoen zullen worden gedaan, waarom zou dat hier opeens anders zijn?

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.