De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Joshua is niet de Mol, omdat...

»

Frank
Beheerder

Joshua is niet de Mol, omdat...

Dit topic is bedoeld voor alle aanwijzingen die aantonen dat Joshua niet de Mol is. Gedraagt Joshua zich meer als een kandidaat, dan een Mol? Is deze kandidaat iemand die de pot spekt?

Aanvullende forumregels
Voor dit topic gelden aanvullende forumregels om het topic overzichtelijk te houden en dubbele reacties te voorkomen.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Joshua wel de Mol is. Daarvoor is een ander topic.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Kandidatengedrag en acties die een Mol niet snel zal uitvoeren.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Broek
9 jaar lid

Re: Joshua is niet de Mol, omdat...

De mol zou nooit als eerste gaan fietsen.
Hij gaf aan United te gaan, dat zou de Mol nooit doen.
Hij gaf 100 Euro aan Charlotte bij het laseren en dat is ook binnen gebracht, dat zou de mol NOOIT doen.

Elleoise
9 maanden lid

Als je naar ieders profielfoto kijkt, zijn er personen die tegen "rode" bakstenen staan en 3 personen die tegen een geheel "groene" achtergrond staan.
Is dit een hint?
Dan is joshua niet de mol.

gravertje
4 jaar lid

Ha goed gevonden Elleoise !
Dan zouden Splinter, Rocky en Florentijn in de finale zitten.
Maar Renée lijkt in het voorstelfilmpje als iedereen door elkaar praat heel duidelijk onhoorbaar te zeggen "ik ben het zelf!", zoals iemand van het forum opmerkte. Die zou dan niet in dat rijtje passen. Of misschien zijn Splinter, Rocky en Florentijn de kandidaten die in de halve finale zitten en is Renée de mol.

Ben benieuwd !

Moggemol
9 jaar lid

Citaat van Elleoise:
Als je naar ieders profielfoto kijkt, zijn er personen die tegen "rode" bakstenen staan en 3 personen die tegen een geheel "groene" achtergrond staan.
Is dit een hint?
Dan is joshua niet de mol.

Ik geloof hier niet zo in, bij de 3 genoemden zie je de rode baksteen als een rand op de foto.

Broek
9 jaar lid

Josua wil zichzelf verdacht maken bij anderen, dat wil de mol niet.
Dit probeert hij zelfs via Splinter te bereiken.
Zou een Mol nooit doen.

WendyH
5 jaar lid

Citaat van Broek:
Zou een Mol nooit doen.

net daarom schrijven mensen hem af als mol en als mol is dat natuurlijk wel handig Glimlach

astridm
9 jaar lid

Citaat van Broek:
Zou een Mol nooit doen.

De mol is een mens en niet alle mensen zijn hetzelfde, alle mollen zijn dus ook niet hetzelfde. De uitspraak 'dat zou een mol nooit doen' is dan ook nergens op gebaseerd. Of ben je Jan vergeten die tot bijna het eind door niemand werd verdacht omdat hij te opvallend molde?

Paulslings
10 jaar lid

Florentijn zat vol op Joshua en dat samen met 2 jokers, dus Joshua is 100% geen mol.

Geralda
9 jaar lid

Joshua voert de juiste code in en verdient zo 500 euro. Bij het abseilen nogmaals 500 euro. Erg veel voor een mol.

Joshua voldoet wel aan het profiel van een joker, nar in de opdrachten. Maar als mol zou je juist minder verdacht willen optreden. De omgekeerde psychologie toepassen is een grote gok. Voorlopig is hij nog hoofdverdachte nummer 1 bij de kandidaten en dat lijkt mij nu juist iets wat een kandidaat graag wil. Missie voltooid voor Joshua.

Zijn uitspraak in het bondje met Splinter lijkt mij oprecht’. Ik geloof hem als hij in het voorstellingsfilmpje zegt, “als volwassene lieg je niet”. Als mol mag je liegen maar dan had hij Splinter op veel andere manieren kunnen afpoeieren. Splinter, jong en nerveus. Zou je als mol zover willen gaan en zo direct?
Ach.... ik blijf wellicht naïef en mijn mollenspeurtocht ik vaak gedoemd tot mislukken Knipoog

anjajt
8 maanden lid

Remco werd in de lasergame afgeschoten door de Mol, Joshua was daarvoor al afgeschoten, dus kan hij niet degene zijn die Remco afschoot.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.