De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 21 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  De ontknoping
  • Aflevering 9:  Kaarsrecht
  • Aflevering 8:  In één klap
  • Aflevering 7:  Aanwijzing

Forum

Topic toevoegenForum » Deelnemers » Joshua Nolet » Joshua is niet de Mol, omdat...

«

Suna1965
5 jaar lidVerdenkt Renée

Re: Joshua is niet de Mol, omdat...

Citaat van anjajt:
Remco werd in de lasergame afgeschoten door de Mol, Joshua was daarvoor al afgeschoten, dus kan hij niet degene zijn die Remco afschoot.

Misschien is hij nadat hij was afgeschoten wel vrolijk gaan meeschieten met de jagers, dat weet je niet.

Moggemol
8 jaar lidVerdenkt Renée

Citaat van Suna1965:
Citaat van anjajt:
Remco werd in de lasergame afgeschoten door de Mol, Joshua was daarvoor al afgeschoten, dus kan hij niet degene zijn die Remco afschoot.

Misschien is hij nadat hij was afgeschoten wel vrolijk gaan meeschieten met de jagers, dat weet je niet.

Dan zou je je als eerste moeten laten afschieten, latere deelnemers die af zijn gaan naar de zelfde ruimte. De eerste die afgeschoten is, kan even "iets voor zichzelf doen".

Moggemol
8 jaar lidVerdenkt Renée

Citaat van Moggemol:
Citaat van Suna1965:
Citaat van anjajt:

Dan zou je je als eerste moeten laten afschieten, latere deelnemers die af zijn gaan naar de zelfde ruimte. De eerste die afgeschoten is, kan even "iets voor zichzelf doen".

Bovendien, waarom dan Unite?

WendyH
4 jaar lidVerdenkt Renée

de opdracht met het vlot.... als je als enige de kaart onderaan het vlot bekijkt heb je alle troeven in handen die de opdracht kunnen laten slagen of mislukken. Joshua heeft de kaart juist gelezen en doorgegeven als je kijkt hoeveel geld er verdiend werd.

Myrna Mol
4 jaar lid

Citaat van Geralda:
Joshua voert de juiste code in en verdient zo 500 euro. Bij het abseilen nogmaals 500 euro. Erg veel voor een mol.

Joshua voldoet wel aan het profiel van een joker, nar in de opdrachten. Maar als mol zou je juist minder verdacht willen optreden. De omgekeerde psychologie toepassen is een grote gok. Voorlopig is hij nog hoofdverdachte nummer 1 bij de kandidaten en dat lijkt mij nu juist iets wat een kandidaat graag wil. Missie voltooid voor Joshua.

Zijn uitspraak in het bondje met Splinter lijkt mij oprecht’. Ik geloof hem als hij in het voorstellingsfilmpje zegt, “als volwassene lieg je niet”. Als mol mag je liegen maar dan had hij Splinter op veel andere manieren kunnen afpoeieren. Splinter, jong en nerveus. Zou je als mol zover willen gaan en zo direct?
Ach.... ik blijf wellicht naïef en mijn mollenspeurtocht ik vaak gedoemd tot mislukken Knipoog

Ik zit er zelf ook vaak vol overtuiging naast, maar geloof ook niet in Joshua also mol.

Mauz_is_waus
7 jaar lidVerdenkt Renée

Joshua is de ideale kandidaat. Hij loopt te sarren, rommelig te doen, maar als het erom gaat haalt hij veel geld binnen. Op het vlot had hij heel chaotisch kunenn doen, gecontroleerd door Charlotte, maar haalt zowat alles binnen.
Hij vertoont raar gedrag waardoor kandidaten hem gaan verdenken, maar dat is allemaal zo overduidelijk dat de kijker hier niet intrapt. Hij is ook lekker fanatiek en energiek en doet er alles aan om te winnen: dat houdt in veel geld binnenhalen en jezelf zo verdacht mogelijk maken, terwijl je zelf naar de mol speurt en mensen op jou letten.

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.