De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Marije is niet de Mol, omdat...

Frank
Beheerder

Marije is niet de Mol, omdat...

Dit topic is bedoeld voor alle aanwijzingen die aantonen dat Marije niet de Mol is. Gedraagt Marije zich meer als een kandidaat, dan een Mol? Is deze kandidaat iemand die de pot spekt?

Aanvullende forumregels
Voor dit topic gelden aanvullende forumregels om het topic overzichtelijk te houden en dubbele reacties te voorkomen.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Marije wel de Mol is. Daarvoor is een ander topic.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Kandidatengedrag en acties die een Mol niet snel zal uitvoeren.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Snuffel
12 maanden lid

Re: Marije is niet de Mol, omdat...

Bij het Moltainbiken doet ze erg haar best de antwoorden te "bundelen" om het makkelijker te onthouden.
Mogelijk om daarmee de aandacht verleggen naar de minst belangrijke antwoorden. Als mol zou ze dat weten.
Maar ik hou het op dat zij echt een fanatieke kandidaat is.

Moggemol
9 jaar lid

Citaat van Snuffel:
Bij het Moltainbiken doet ze erg haar best de antwoorden te "bundelen" om het makkelijker te onthouden.
Mogelijk om daarmee de aandacht verleggen naar de minst belangrijke antwoorden. Als mol zou ze dat weten.
Maar ik hou het op dat zij echt een fanatieke kandidaat is.
Of mede fietser Charlotte heeft dat bundelen bedacht en zij brengt dat snel ter sprake om minder verdacht te worden. Misschien heeft dit tandem wel langzaam gereden we zien daar niet zoveel van.

Elleoise
9 maanden lid

Als je naar ieders profielfoto kijkt, zijn er personen die tegen "rode" bakstenen staan en 3 personen die tegen een geheel "groene" achtergrond staan.
Is dit een hint?
Dan is Marije niet de mol.

Gringa
6 jaar lid

1.1 Betalen voor een joker om nog meer geld uit de pot te spelen is zowel mols als kandidaats: In de allereerste aflevering wil ik zelf veel liever die joker dan geld verdienen.
1.2 Ze blijft voor zoveel ik kan beoordelen in een plek. Ze verdient geen geld en kan ook geen geld laten verdwijnen.
1.3 Ze zit in de tweede groep waar het moeilijker te mollen is en stelt zelfs voor om antwoorden te bundelen. Een mol zou dat nooit doen--des te meer losse info, des te minder geld valt te verdienen.
2.1 Ze heeft geen echte invloed op de uitkomst.
2.2 Afgeschoten. Dit zou misschien mols kunnen zijn, maar ik denk dat de mol zou meer controle over het spel willen hebben.
2.3 Op een na de zwakste mol plek. (Dat gezegd, ik verdenk vandaag Lakshmi en haar plek was nog beroerder!)
3.1 Ze komt uit de escape room en verdient geld.
3.2-3 Ze outhoudt de info. Ze is wel leidend (dacht ik) om voor geld te gaan en geeft de juiste instructies hiervoor. Haar partner, Lakshmi, is degene die kiest welke koker Marije uiteindelijk krijgt--als mol zou ik dat liever niet willen.

Maggie
6 jaar lid

In aflevering 4 scoort Marije geld bij de lift (4x of 5x alle antwoorden goed), bij de expositie (€1.200 van de €1.400) en bij het vlot (€2.000). Wat mij betreft verdient ze de pot.

Bij de laatste 2 opdrachten had ze sleutelposities en heeft ze alleen foto's gedraaid als er meer kandidaten in aanmerkingen kwamen (= voorkomen dat er €250 uit de pot gaat) en geen kokertjes in het water laten vallen.

Geralda
9 jaar lid

Marije vond ik steeds lastig maar deze aflevering heeft ze wel erg veel geld verdiend en fanatiek haar best gedaan. Fotobordjes heeft ze uitstekend gedaan. In de lift veel goede antwoorden gegeven en dat is redelijk controleerbaar ( of heeft het het bewust geroepen in de biecht en in de lift veel steken laten vallen?). Op het vlot heb ik haar niet zien mollen. Streep haar niet weg maar aflevering 4 heeft ze de pot flink gespekt.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.