De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Rocky is de Mol, omdat...

»

Frank
Beheerder

Rocky is de Mol, omdat...

In dit topic kun je alle aanwijzingen naar Rocky kwijt. Molacties, verborgen hints en theorieën zijn hier welkom.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Rocky niet de Mol is. Daarvoor is een ander topic.
  • Verdacht gedrag van Rocky in een opdracht. Plaats dat in het topic van de betreffende opdracht.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Verdacht gedrag en verdachte uitspraken van Rocky buiten de opdrachten.
  • Mogelijke verborgen hints die kunnen verwijzen naar Rocky.
  • Uitgebreide theorieën over Rocky.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Timmay
4 jaar lid

Re: Rocky is de Mol, omdat...

In haar biecht knipoogt ze op rare momenten. Ze doet het overkomen alsof het een soort van tik is, maar ik heb haar dat niet eerder zien doen.

Call-key-S
9 maanden lid

Citaat van Timmay:
In haar biecht knipoogt ze op rare momenten. Ze doet het overkomen alsof het een soort van tik is, maar ik heb haar dat niet eerder zien doen.

Dat viel mij ook op. Dat toeknijpen van de ogen past ook goed bij een harmoniser, zoals Rocky beweert te zijn. Als het een zenuwtrekje is, dan zou het niet verstandig zijn om haar te kiezen als Mol, omdat ze zich dan snel verraadt.

Ploek
4 jaar lid

Inderdaad, tijdens het introductie filmpje dacht ik dat ze met haar linkeroog knipoogde bij het woord 'underdogpositie' maar toen ik het filmpje terug keek doet ze dat opvallend vaak. Misschien een zenuwtrekje maar ik ga haar op dat gebied wel in de gaten houden.

Gewijzigd op 2 januari om 15:11 uur.

Karoi
8 jaar lid

Ik vond het verdacht dat ze bij haar MolTalk introductie het had over dat ze nergens bang voor is, zelfs niet voor onderwateropdrachten. Dat vond ik vreemd, dat is niet wat je vantevoren bedenkt qua opdrachten lijkt mij. En daarna kwam een stukje met een onderwateropdracht. Vond het toevallig, maar ja de montage van WIDM is altijd jammer dus eigenlijk zegt het ook weer niets.

Elleoise
9 maanden lid

Als je naar ieders profielfoto kijkt, zijn er personen die tegen "rode" bakstenen staan en 3 personen die tegen een geheel "groene" achtergrond staan.
Is dit een hint?
Dan behoort zij tot de laatste 3 en is zij mogelijk de mol

Harrysdemol
3 jaar lid

Rocky zegt in de intro "Schuif mij 250 euro toe in ruil voor een joker. " W8 ff, als we dat letterlijk nemen, dan is Rocky toch de mol? Gewaagd

Broek
9 jaar lid

Citaat van Harrysdemol:
Rocky zegt in de intro "Schuif mij 250 euro toe in ruil voor een joker. " W8 ff, als we dat letterlijk nemen, dan is Rocky toch de mol? Gewaagd

Huh? What?
Deze kan ik niet volgen...
Ik verdenk Rocky nog het meeste en zeker als je ziet hoe zij passief aan tafel staat bij die uitleg van de ballerina-opdracht.
Enige probleem? Zij haalt juist geld binnen hier~
Ik verdenk haar het meest en daarom is die 400 Euro van dat ballerina-spel nu een kleine kink in de kabel. Maar dat zou een mooi dwaalspoor kunnen zijn.
Jouw opmkering hierboven snap ik niet.

lo de vlo
8 maanden lid

in het molboekje staat bij rocky over waarom ze een goede mol zou zijn: "..... door één deur..."
dat is de titel van de aller1e aflevering.
in moltalk zeiden ze dat de mol zich aan het begin meteen al bekend had gemaakt.

ChloeB
9 maanden lid

Rocky zit bij het raam tijdens opdracht 3, aflevering twee. Achterop de bordjes staat een vinkje of een kruis en degenen die bij het raam zitten kunnen dat as enigen zien: Joshua en Rocky. Joshua wordt zo verdacht gemaakt, ik trap er niet in.

Iedere keer zit Rocky op de positie waar de mol zou willen zijn.

Oh en met de ballerinaopdracht haalt ze €400,- binnen, maar die andere €1600,-? Goed rookgordijn.

Vpeetje
4 jaar lid

Citaat van ChloeB:
Rocky zit bij het raam tijdens opdracht 3, aflevering twee. Achterop de bordjes staat een vinkje of een kruis en degenen die bij het raam zitten kunnen dat as enigen zien: Joshua en Rocky. Joshua wordt zo verdacht gemaakt, ik trap er niet in.

Iedere keer zit Rocky op de positie waar de mol zou willen zijn.

Oh en met de ballerinaopdracht haalt ze €400,- binnen, maar die andere €1600,-? Goed rookgordijn.

Maar dan blijft € 400,- nog te gortig. Het was muntgeld en zij was als enigste over. Niemand had kunnen zien of kunnen controleren als ze minder geld uit de doosjes had gepakt.
Als de mol geld in de pot brengt is dat vaak een schamele € 100,- ofzo.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.