De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Rocky is niet de Mol, omdat...

»

Frank
Beheerder

Rocky is niet de Mol, omdat...

Dit topic is bedoeld voor alle aanwijzingen die aantonen dat Rocky niet de Mol is. Gedraagt Rocky zich meer als een kandidaat, dan een Mol? Is deze kandidaat iemand die de pot spekt?

Aanvullende forumregels
Voor dit topic gelden aanvullende forumregels om het topic overzichtelijk te houden en dubbele reacties te voorkomen.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Rocky wel de Mol is. Daarvoor is een ander topic.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Kandidatengedrag en acties die een Mol niet snel zal uitvoeren.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Broek
9 jaar lid

Re: Rocky is niet de Mol, omdat...

Ik verdenk haar het meest en daarom is die 400 Euro van dat ballerina-spel nu een kleine kink in de kabel. Maar dat zou een mooi dwaalspoor kunnen zijn. Is wel een hint tegen haar als mol.

anjajt
8 maanden lid

Ze bracht 400 euro in de pot bij de ballerina's en in aflevering 3 zelfs 2000 euro, dat vind ik teveel om Mol te zijn.

Paulslings
10 jaar lid

Geen mol, ze pakte met het abseilen 2 jokers, als ze geld had gedaan was er geen 2000 euro in de pot gekomen

Gringa
6 jaar lid

Wow! Ongeveer 2 dagen geleden was ze mijn hoofdverdachte. Na de 3de aflevering waar ongeveer €2,500+ op alleen haar rekening staat niet meer! Er zou een soort veiling moeten komen om haar weer te kunnen verdenken.

Gewijzigd op 17 januari om 23:10 uur.

Broek
9 jaar lid

Citaat van Gringa:
Wow! Ongeveer 2 dagen geleden was ze mijn hoofdverdachte. Na de 3de aflevering waar ongeveer €2,500+ op alleen haar rekening staat niet meer! Er zou een soort veiling moeten komen om haar weer te kunnen verdenken.

Précies dit dus!
Ik zat volle bak met ál mijn punten op haar!
Ik wist het zeker!
Maar ook al zou er nog een opdracht komen om het geld eruit te spelen?
Een mol haalt hier echt niet 2000 Euro binnen.
Dat is écht too much.
Die 400 kon nog, want ook anderen halen geld binnen.
Maar ze had heel makkelijk dit om kunnen draaien en daardoor is ze Mol-af....
Probleem?
Wie dan!?

GoGoGadget
4 jaar lid

Citaat van Paulslings:
Geen mol, ze pakte met het abseilen 2 jokers, als ze geld had gedaan was er geen 2000 euro in de pot gekomen

yup, of een mega fout.

Snuffel
12 maanden lid

Rustig hier zeg Glimlach
In afl. 7 heeft Rocky een gesprek met Charlotte. Charlotte wil Rocky van haar Renee-tunnel afhelpen, maar Rocky brengt haar aan het twijfelen. Verder zegt Rocky "maar Splinter is niet de mol toch?..."
Ik moest denken aan een soortgelijk "sturend" gesprek dat Rocky met Lakshmi had. Tactiek?
Mogelijk is Splinter haar mol en wil ze Charlotte op een dwaalspoor brengen.
Zij en Splinter hadden een groen scherm toen Renée met Charlotte en Marije hun scherm niet te zien kregen. Dus Splinter mol en Rocky finalist?

anre
4 jaar lid

Don't follow the money (want dat zegt niet alles en het is ook niet altijd duidelijk door wiens schuld geld wordt verspild). Beter is dus: follow the test (en de daarbij gemaakte opmerkingen), want dat zijn de enige opmerkingen waarbij alle kandidaten (behalve de Mol) de waarheid spreken.

Ook de testen in aflevering 8 bewijzen dat Rocky de Mol niet kan zijn. Als Rocky de Mol zou zijn, had Charlotte af moeten vallen (want zij zat volledig op Renée, terwijl Splinter en Renée deels op Rocky zaten).

Wie is dan wel de Mol? Als Charlotte de Mol zou zijn, had Rocky af moeten vallen (want die zat volledig op Renée én had geen jokers). Rocky en Charlotte zijn het dus niet. Renée MOET de Mol zijn, want dat is de enige verklaring voor het afvallen van Splinter (Charlotte én Rocky zaten volledig op Renée, terwijl hij niet alleen op Renée maar OOK op Rocky zat) én voor haar eigen groene scherm.

Gringa
6 jaar lid

Citaat van anre:
Don't follow the money (want dat zegt niet alles en het is ook niet altijd duidelijk door wiens schuld geld wordt verspild). Beter is dus: follow the test (en de daarbij gemaakte opmerkingen), want dat zijn de enige opmerkingen waarbij alle kandidaten (behalve de Mol) de waarheid spreken.

Ook de testen in aflevering 8 bewijzen dat Rocky de Mol niet kan zijn. Als Rocky de Mol zou zijn, had Charlotte af moeten vallen (want zij zat volledig op Renée, terwijl Splinter en Renée deels op Rocky zaten).

Wie is dan wel de Mol? Als Charlotte de Mol zou zijn, had Rocky af moeten vallen (want die zat volledig op Renée én had geen jokers). Rocky en Charlotte zijn het dus niet. Renée MOET de Mol zijn, want dat is de enige verklaring voor het afvallen van Splinter (Charlotte én Rocky zaten volledig op Renée, terwijl hij niet alleen op Renée maar OOK op Rocky zat) én voor haar eigen groene scherm.

De resultaten van de test zijn in het verleden hartstikke onbetrouwbaar geweest. Ik zat in het jaar van Merel in de Sarah tunnel, en voelde me destijds door de testen gesterkt. Achteraf leerde ik dat Merel veel en vroeg verdacht was, maar de test weerspiegelt dit niet. Veel mensen op dit forum geloofden niet dat Rob de mol kon zijn wegen de resultaten van de test in aflevering 7: logisch gezien kon hij niet de mol zijn. En in het jubileum seizoen ben ik zelf weer ingetrapt via de test dat Jeroen geen mol kon zijn.
Het verhaal wat ze nu verkopen in 2021 is dat Renée de mol is via de tests. Wees gewaarschuwd dat dit raar gedrag is van WIDM als het waar blijkt te zijn.

Gringa
6 jaar lid

Citaat van Gringa:
Citaat van anre:

De resultaten van de test zijn in het verleden hartstikke onbetrouwbaar geweest. Ik zat in het jaar van Merel in de Sarah tunnel, en voelde me destijds door de testen gesterkt. Achteraf leerde ik dat Merel veel en vroeg verdacht was, maar de test weerspiegelt dit niet. Veel mensen op dit forum geloofden niet dat Rob de mol kon zijn wegen de resultaten van de test in aflevering 7: logisch gezien kon hij niet de mol zijn. En in het jubileum seizoen ben ik zelf weer ingetrapt via de test dat Jeroen geen mol kon zijn.
Het verhaal wat ze nu verkopen in 2021 is dat Renée de mol is via de tests. Wees gewaarschuwd dat dit raar gedrag is van WIDM als het waar blijkt te zijn.

Vandaag is er een extra video over de verliezend finalist, Charlotte. In deze video zegt Charlotte dat ze nooit Marije heeft verdacht. Dit rijmt absoluut niet met haar verdenkingen tijdens het 2021 seizoen. Haar verdachten wisselden wel, maar in de laatste afleveringen (voordat Marije weg moest) leek ze degelijk Marije als mol mee te nemen!

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.