De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Lakshmi is de Mol, omdat...

»

Frank
Beheerder

Lakshmi is de Mol, omdat...

In dit topic kun je alle aanwijzingen naar Lakshmi kwijt. Molacties, verborgen hints en theorieën zijn hier welkom.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Lakshmi niet de Mol is. Daarvoor is een ander topic.
  • Verdacht gedrag van Lakshmi in een opdracht. Plaats dat in het topic van de betreffende opdracht.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Verdacht gedrag en verdachte uitspraken van Lakshmi buiten de opdrachten.
  • Mogelijke verborgen hints die kunnen verwijzen naar Lakshmi.
  • Uitgebreide theorieën over Lakshmi.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Linda78
7 jaar lid

Re: Lakshmi is de Mol, omdat...

Je ziet een vlinder,in een eerste shot, ff googlen levert op dat ze als vlinder uit cocon kruipt tijdens haar optreden?
De tweede hint naar haar zijn de kaarsen, Lakhsmi staat voor de godin van licht en geluk

Bergje Alex
9 maanden lid

Bij het moltainbiken was haar bordje over de mol die begon met de mol

Caterpillar
9 maanden lid

Citaat van Linda78:
Je ziet een vlinder,in een eerste shot, ff googlen levert op dat ze als vlinder uit cocon kruipt tijdens haar optreden?
De tweede hint naar haar zijn de kaarsen, Lakhsmi staat voor de godin van licht en geluk

De mot of vlinder zou een verwijzing kunnen zijn naar haar “pop-noir” muziek.

Kriekendiek
6 jaar lid

op de joker staan de letters s m i (van de zin wie is de mol) in andere stand. Dank aan andere speurneus! Ik ben hier op door gaan zoeken. ook de 2e ha in hahaha is anders.
Hebben we dus de volgende afwijkende letters: s m i h a
Voor de naam Lakshmi kom ik dan nog de L en de K tekort.
De L is de 12e letter uit t alfabet, de K de 11e letter.
12+11=1+2+1+1= 5
Lakshmi staat als 5e kandidaat genoemd op de site.

vergezocht... ? dat kan
hint... ? dat kan ook

nachtvlinder
2 jaar lid

Deze had iemand anders gevonden. Je kunt haar naam maken van de letters (incl letters in haha en letters in woord joker aan zijkant) in de joker kaart. Daarnaast is ze als enige door door niemand als verdachte genoemd in de 2 afleveringen.

Gewijzigd op 9 januari om 23:43 uur.

Gaaafff
8 maanden lid

Op de foto na de executie waarop de kandidaten grijs worden gemaakt staat Lakshmi als enige met een rokje. En wat is een anagram van rokje.... juist; Joker

Jootje0705
3 jaar lid

Ik vond de opdracht (die niet op papier stond) om een duim te geven op camera 'vreemd'. Dit zou een Molactie van Lakshmi kunnen zijn. Dat Renee dit als geheime opdracht doorgeeft aan Rik snap ik wel, het was zó opvallend. Aan de andere kant zou dit ook voor Renee, als Molactie, op kunnen gaan. De Mol weet natuurlijk precies welke opdrachten er waren.

astridm
9 jaar lid

Citaat van Jootje0705:
Ik vond de opdracht (die niet op papier stond) om een duim te geven op camera 'vreemd'. Dit zou een Molactie van Lakshmi kunnen zijn. Dat Renee dit als geheime opdracht doorgeeft aan Rik snap ik wel, het was zó opvallend. Aan de andere kant zou dit ook voor Renee, als Molactie, op kunnen gaan. De Mol weet natuurlijk precies welke opdrachten er waren.

Dat zou voor de mol een contraproductieve actie zijn, want als Renée het fout heeft komt er geld in de pot. Als Renée een echte opdracht zou noemen kreeg ze een joker en kwam er geen geld in de pot.

Gringa
6 jaar lid

Vandaag, een dag voor Aflevering 3, is Lakshmi mijn nummer 2 mol. Ik vind het onlogisch dat ze in een truck zat in Af 2.3: totaal onmols.

Dat gezegd, er schijnt voor mij iets te zijn met de nummers 7 en 3. Op wieisdemol.nl in de kandidaten profielen, de quotes van 7 kandidaten beginnen met ik, terwijl 3 beginnen met Wie, Improviseren, en Je. 7 kandidaten staan voor baksteen, drie voor bladeren. Af 1.1 7 neppe joker kaarten vs 3 echte houten jokers. Af 1.3 Lakshmi heeft 7 letters, en ze ging in groep 3. De mol wilde in eerste instantie Lakshmi zijn...Af 1.3 7 kandidaten wilden de mol in eerste instantie zijn, 3 niet. Af 2.1 Lakshmi lijkt 7 vragen te hebben (vazig en onleesbaar) en Splinter moet 3 denkbeeldige muggen weg slaan. Af 2.2 er staan 7 porto's en 3 zaklampjes...
Lakshmi wilde in seizoen 21 in Af 2.1 in de control room. Ik geloof dat als zij de mol is, dan heeft ze één van Joshua's porto's kunnen blokkeren. Wel is haar opdracht gelukt voor €700.

Lakshmi is een Indiaase godin van oa het licht, voorspoed en geluk. Diwali, een hinduse festival van het licht, is te linken aan deze godin. Er zijn best veel kaarsen dit seizoen. Rik maakte een biddende gebaar tijdens de eerste test. Af 1.2 Lakshmi zegt sorry/ sari. In deze opdracht hoor of zie je alle letters van A tot O behalve G. Ghee (andere uitspraak dan G) wordt in Diwali lampjes gebrandt.

In Af 2.2 Lakshmi verkent. Ze vindt schrift rond een mobiel (Wat is links/ wat is rechts) met een foto van een vliegende vogel die lijkt op een uil. Uilen zijn aan godin Lakshmi te linken. 3 ballerina's heten Monika, Adele, en Christina: allemaal bekende zangeressen. Ze wordt niet afgeschoten, maar brengt geen geld binnen.

Voorlopig heb ik haar als nummer 2 mol na Rocky, maar ik zie absoluut meer aanwijzingen naar haar momenteel. Ze kan ook heel goed de bliksemaflijder zijn. Zie post in Algemeen, Moltalk kandidaten

*Ik heb vandaag een paar typo's verbeterd. Daarbij wil ik ook graag toevoegen dat na de 3de aflevering te hebben bekeken, Lakshmi mijn hoofdverdachte is geworden.

Gewijzigd op 17 januari om 22:40 uur.

Linda78
7 jaar lid

Openingsshot vd aflevering: Sloup Nejsvětější Trojice , op de koolmarkt in Brno. Drie eenheid, waarvan Vishnu er 1 van is: man van Lakshmi. En een knetter van een gouden ster/zon

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.