De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Aflevering 2, opdracht 2

»

Frank
Beheerder

Aflevering 2, opdracht 2

Wat is je opgevallen in de tweede opdracht van aflevering 2?

Teuntjemolt
8 jaar lid

Re: Aflevering 2, opdracht 2

Een lastige. De verkenners waren vrij waardeloos. Alleen Lakshmi was goed bezig.
Daarna was het Rocky die het meest haar best deed.
Maar wie er nou het meeste molde?
Misschien Renée, die wat aanwijzingen door elkaar leek te gooien.

Broek
9 jaar lid

Ik verdenk Rocky het meest en daarom is die 400 Euro van dat ballerina-spel nu een kleine kink in de kabel. Maar dat zou een mooi dwaalspoor kunnen zijn.

Vpeetje
4 jaar lid

Citaat van Teuntjemolt:
Een lastige. De verkenners waren vrij waardeloos. Alleen Lakshmi was goed bezig.
Daarna was het Rocky die het meest haar best deed.
Maar wie er nou het meeste molde?
Misschien Renée, die wat aanwijzingen door elkaar leek te gooien.

Beste positie van de mol zou bij de verkenners zijn denk ik. Zij zijn de eerste die het spel in gaan en hebben dus de meeste kans om het geld te verduisteren. Bakjes verwisselen bv.

Nette
3 jaar lid

Lakshmi gaf aanwijzingen goed door, zowel tijdens het verkennen als op het moment dat de verzamelaars in actie moesten komen. Door haar werd niet gemold.
Joshua leek te mollen door z’n portofoon uit te zetten en geen aanwijzingen door te geven aan de verzamelaars en door met de gewone zaklamp te ‘zoeken’ naar aanwijzingen op de muren. De aanwijzing die hij wel doorgaf (‘wat is links en wat is rechts?’) zou niet naar een kistje met geld leiden.
Alle verzamelaars leken te mollen door niks te doen met de doorgegeven aanwijzingen (hoewel Rocky het wel weer heeft goedgemaakt door geld te pakken).
Renée leek te mollen door met veel geluid munten uit een kistje te halen om vervolgens te worden afgeschoten.

Snuffel
12 maanden lid

Renée viel mij hier op toen zij het geld uit de kistjes wilde halen. Zij ging eerst naar het linker, het juiste, kistje, leek zich te bedenken en ging toch eerst naar de andere twee foute kistjes. Vervolgens afgeschoten met geld.

Dooro01
7 jaar lid

Ik denk niet dat Rocky de mol is, want ipv de €400 inleveren had ze makkelijk maar bv €100 of zo kunnen inleveren. Niemand kon zien hoeveel ze gepakt had en ze heeft dat ook nooit gezegd.

Snuffel
12 maanden lid

Ik twijfel over Rocky. Ze was de laatste die over bleef en kon dus haar gang gaan. Wie weet heeft ze wel minder gepakt dan er in het doosje zat. Al dan niet met opzet.

nachtvlinder
2 jaar lid

Lakshmi was als enige over als verkenner. Ze lijkt in beeld goed bezig met doorgeven van hints op de muur. Buiten beeld om, had zij de meest ideale positie om ongemerkt veel geld te pakken en te verduisteren. Er was niemand meer over die haar in de gaten kon houden..

Anne61
5 jaar lid

De muziek van de speeldoosjes was 'eine kleine Nachtmusik' van Mozart. Het is een stuk voor strijkers. Splinter speelt viool.....

Moggemol
9 jaar lid

Waarschijnlijk zat in 10 doosjes 200 euro, dan heeft ze optimaal gepresteerd zou ik zeggen.

Citaat van Snuffel:
Ik twijfel over Rocky. Ze was de laatste die over bleef en kon dus haar gang gaan. Wie weet heeft ze wel minder gepakt dan er in het doosje zat. Al dan niet met opzet.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.