De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Aflevering 2: Voorbeeld

Frank
Beheerder

Aflevering 2: Voorbeeld

Is je iets opgevallen in aflevering 2 buiten de opdrachten, test en executie? Dan kun je dat hier kwijt.

Gewijzigd op 9 januari om 20:33 uur.

Geralda
9 jaar lid

Re: Aflevering 2: Voorbeeld

Het eerste waar ik aan dacht bij ‘voorbeeld’ was meteen bij de eerste opdracht, Florentijn en Renée gingen met hun camera voor ‘ beeld’ ( maken).

Gewijzigd op 9 januari om 22:15 uur.

Nette
3 jaar lid

Aan het begin van de aflevering was o.a. een doorkijkje door verschillende kamers te zien (verschillende ruimtes die met elkaar zijn verbonden door een deur). Geen idee wat het betekent, maar het viel me op omdat aan het begin van aflevering 1 een soortgelijk beeld te zien was.
Ook waren weer engeltjes in beeld. En servies met bestek. Dit zou kunnen verwijzen naar Joshua: Joshua is een bijbelse figuur en het logo van de band Chef'Special bestaat uit een gekruiste vork en lepel.

chihiro
5 jaar lidVerdenkt Kim-Lian

Ook Joshua zorgde voor beeld; in de derde opdracht. Net zoals Rocky en Charlotte probeerde het ook even.

Linda78
7 jaar lid

Ik heb de laatste seizoenen niet vaak een echte aanwijzing naar de mol gezien vanuit de titels van de afleveringen en opdrachten in de cryptische zin. Je kan de woorden in zoveel verschillende manieren interpreteren!

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.