De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Aflevering 4: test & executie

Frank
Beheerder

Aflevering 4: test & executie

Wat is je opgevallen bij de test & executie van aflevering 4?

Call-key-S
9 maanden lid

Re: Aflevering 4: test & executie

Bijna allemaal emotioneel, behalve Renée. Die doet weer een beetje mee...

astridm
9 jaar lid

Citaat van Call-key-S:

Iedereen gaat anders met z'n gevoelens om. Charlotte zit er altijd bij als een standbeeld, Marije doet heel theatraal enz. Ik vind het veel opvallender hoe Joshua iedereen steeds in de gaten zit te houden.

Geralda
9 jaar lid

Citaat van astridm:
Citaat van Call-key-S:

Iedereen gaat anders met z'n gevoelens om. Charlotte zit er altijd bij als een standbeeld, Marije doet heel theatraal enz. Ik vind het veel opvallender hoe Joshua iedereen steeds in de gaten zit te houden.

Astrid dat was mij ook al opgevallen. Het kan zijn dat hij de reacties van de anderen wil zien maar als je zelf in spanning zit lijkt het mij niet het eerste waar je op focust. Tenzij hij zeker is van zichzelf. Hij zit al vanaf afl. 1 op Rocky en Renee.

Geralda
9 jaar lid

Citaat van Call-key-S:

Wat ik mij afvraag is waarom Renee bij de kandidaten zo verdacht is. Lakshmi verdacht haar niet. Marije verdenkt haar ook niet. De rest neemt haar mee volgens de biechten. Renee is wat op de achtergrond, is wat dovig, wat warrig wordt gezegd maar verder niet opvallend bezig in geld wegmoffelen of in haar posities. We horen bij haar wel steeds een ruim aanbod aan kandidaten waarop ze spreidt. Dat is wel weer typisch Mols.

astridm
9 jaar lid

Citaat van Geralda:

Astrid dat was mij ook al opgevallen. Het kan zijn dat hij de reacties van de anderen wil zien maar als je zelf in spanning zit lijkt het mij niet het eerste waar je op focust. Tenzij hij zeker is van zichzelf. Hij zit al vanaf afl. 1 op Rocky en Renee.

Zodra Rik zijn naam noemt, zie je de spanning op Joshua's gezicht verschijnen. Dat is niet alleen bij hem zo, maar het contrast is bij hem duidelijk groter dan bij de rest. Dat zegt verder niets over zijn rol in het spel, maar het viel wel op.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.