De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Aflevering 4, opdracht 2

»

Frank
Beheerder

Aflevering 4, opdracht 2

Wat is je opgevallen in de tweede opdracht van aflevering 4?

Moggemol
9 jaar lid

Re: Aflevering 4, opdracht 2

De mol kon ook hier nauwelijks mollen. Als fotograaf kun je met een onduidelijke foto maximaal 1x 50 euro per kandidaat uit de pot spelen, mits jouw gemaakte foto's omgedraaid worden. En bij het bord wordt je gecorrigeerd door je mede deelnemer dus kun je hier ook al niet verdacht gaan doen. Kortom, de mol zul je hiermee niet vinden of er moeten aanwijzingen in Brno voorbij gekomen zijn. Ik zie bijvoorbeeld al 4 afleveringen standbeelden voorbij komen waar ik niets mee kan nu Florentijn naar huis is.
Het enige wat me nog opvalt is een poging van Marije om meer foto's om te draaien waarbij ze tegen Charlotte zegt dat meer omdraaien toch gratis is. Waar Charlotte niet intrapt.

Gewijzigd op 24 januari om 10:39 uur.

Raimol
6 jaar lid Raimol

Bij het bord kan je nog het meest mollen, verwarring zaaien, verkeerde naambordjes plaatsen, etc. Splinter kon zichzelf bij het bord indelen, maar heeft dat niet gedaan. Hij valt dus af als mol.

Moggemol
9 jaar lid

Citaat van Raimol:
Bij het bord kan je nog het meest mollen, verwarring zaaien, verkeerde naambordjes plaatsen, etc. Splinter kon zichzelf bij het bord indelen, maar heeft dat niet gedaan. Hij valt dus af als mol.

Bij het bord kun je met controle van de andere persoon niet mollen

Snuffel
12 maanden lid

Citaat van Moggemol:
De mol kon ook hier nauwelijks mollen. Als fotograaf kun je met een onduidelijke foto maximaal 1x 50 euro per kandidaat uit de pot spelen, mits jouw gemaakte foto's omgedraaid worden. En bij het bord wordt je gecorrigeerd door je mede deelnemer dus kun je hier ook al niet verdacht gaan doen. Kortom, de mol zul je hiermee niet vinden of er moeten aanwijzingen in Brno voorbij gekomen zijn. Ik zie bijvoorbeeld al 4 afleveringen standbeelden voorbij komen waar ik niets mee kan nu Florentijn naar huis is.
Het enige wat me nog opvalt is een poging van Marije om meer foto's om te draaien waarbij ze tegen Charlotte zegt dat meer omdraaien toch gratis is. Waar Charlotte niet intrapt.

Mee eens. En gezien het bedrag sowieso weinig succesvol gemold.
Wat mij opviel was dat ze de foto's ook nog eens met elkaar delen. Een mol deelt zijn opzettelijk onduidelijke foto's toch liever niet lijkt mij.
En heel vreemd vond ik Rocky foto van het gras. "Even een grasveldje voor mezelf". Een mol voelt zich wel thuis daar.

molletje1985
5 jaar lid

Citaat van Moggemol:
Citaat van Raimol:

Nou Charlotte doet anders een goede poging om te mollen. Ze probeert Marije subtiel op het verkeerde been te zetten (alleen tevergeefs).
Charlotte probeert trouwens opnieuw de hele boel te ontregelen bij de water en vuur opdracht.

molletje1985
5 jaar lid

Citaat van Snuffel:

En heel vreemd vond ik Rocky foto van het gras. "Even een grasveldje voor mezelf". Een mol voelt zich wel thuis daar.

Haha goeie. Toch denk ik dat het wel een goede verwijzing is naar Rocky want zij schijnt voetbalster te zijn.

astridm
9 jaar lid

Citaat van Snuffel:

Ik vond het vooral vreemd omdat verwijzingen naar beroep niet mocht.

Moggemol
9 jaar lid

Citaat van molletje1985:
Citaat van Moggemol:
Citaat van Raimol:

Nou Charlotte doet anders een goede poging om te mollen. Ze probeert Marije subtiel op het verkeerde been te zetten (alleen tevergeefs).
Charlotte probeert trouwens opnieuw de hele boel te ontregelen bij de water en vuur opdracht.

Volgens mij keek Charlotte onder het vlot de tegenovergestelde kant op als Joshua en dus verkeerd en dacht in spiegelbeeld dat er mingeld gepakt is. Verder leek het mij juist dat Marije de subtiele poging deed bij Charlotte.

Maaikepaaik
6 jaar lid

Citaat van astridm:
Citaat van Snuffel:

Precies dat! Maar de mol zijn is hobby Glimlach

molletje1985
5 jaar lid

Citaat van astridm:
Citaat van Snuffel:

Oja Verlegen

Gewijzigd op 25 januari om 09:37 uur.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.