De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Aflevering 4: Voor het zeggen

«

Paatchoo
7 jaar lid

Re: Aflevering 4: Voor het zeggen

Citaat van Vpeetje:
Er is best veel geld verdiend deze aflevering. De mol was denk ik niet in een belangrijke positie gekozen door de rest. De kandidaten hadden het dus in deze aflevering voor het zeggen.

Of je kunt er vanuit gaan dat er weer een aflevering komt waarbij de kandidaten (en mol) geld kunnen bieden voor jokers en vrijstellingen. Dat zorgt traditioneel altijd voor een gigantische daling van de pot. In voorgaande seizoenen scoorde de mol de aflevering(en) daarvoor ook altijd veel geld want dat wordt er toch wel weer uitgespeeld in de veiling-aflevering.

Koos
8 jaar lid

In de vooruitblik naar de volgende aflevering zie je hier al iets van voorbij komen Knipoog

Citaat van Paatchoo:
Citaat van Vpeetje:
Er is best veel geld verdiend deze aflevering. De mol was denk ik niet in een belangrijke positie gekozen door de rest. De kandidaten hadden het dus in deze aflevering voor het zeggen.

Of je kunt er vanuit gaan dat er weer een aflevering komt waarbij de kandidaten (en mol) geld kunnen bieden voor jokers en vrijstellingen. Dat zorgt traditioneel altijd voor een gigantische daling van de pot. In voorgaande seizoenen scoorde de mol de aflevering(en) daarvoor ook altijd veel geld want dat wordt er toch wel weer uitgespeeld in de veiling-aflevering.

astridm
9 jaar lid

Citaat van Paatchoo:
In voorgaande seizoenen scoorde de mol de aflevering(en) daarvoor ook altijd veel geld want dat wordt er toch wel weer uitgespeeld in de veiling-aflevering.

"Ik heb een aanbod voor je, voorkennis voor de volgende opdracht." Dat gaat Rik volgende keer zeggen en de rest van het verhaal is ongetwijfeld dat ze er 1000 euro of zoiets voor moeten betalen.

mmhmjanssen
9 jaar lid

Ik dacht dat de volgende hint hier al stond maar kon hem niet vinden.
Op de vraag:
noem drie woorden die eindigen op 'einde'
noemt Charlotte de volgende "woorden":
het einde
vooreinde
achtereinde
Daarna lacht ze (ha ha ha) met die bekende jokerlach. De eerste twee zijn twee woorden.

Ze zegt dus voor en het: voor het zeggen.

Moggemol
9 jaar lid

Citaat van mmhmjanssen:
Ik dacht dat de volgende hint hier al stond maar kon hem niet vinden.
Op de vraag:
noem drie woorden die eindigen op 'einde'
noemt Charlotte de volgende "woorden":
het einde
vooreinde
achtereinde
Daarna lacht ze (ha ha ha) met die bekende jokerlach. De eerste twee zijn twee woorden.

Ze zegt dus voor en het: voor het zeggen.

Ze zegt, ook verkapt, het...voor dus die vlieger gaat niet op.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.