De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Aflevering 6: test & executie

»

Frank
Beheerder

Aflevering 6: test & executie

Wat is je opgevallen bij de test & executie van aflevering 6?

moonspellen
7 jaar lid

Re: Aflevering 6: test & executie

wat mij opviel is, dat wanneer Renee niet de mol is, waarom ze dan voor Marije en Charlotte kiest. Want zij zit op Marije. Dan zou ik juist die kiezen want als die dus een rood scherm krijgt, weet je ook dat jijzelf fout zit en kan je nog wat veranderen.

Paatchoo
7 jaar lid

Misschien omdat er vorige week al iemand was afgevallen dat er deze executie niemand weg hoefde?

Ongebruikt
2 jaar lid

Citaat van moonspellen:
wat mij opviel is, dat wanneer Renee niet de mol is, waarom ze dan voor Marije en Charlotte kiest. Want zij zit op Marije. Dan zou ik juist die kiezen want als die dus een rood scherm krijgt, weet je ook dat jijzelf fout zit en kan je nog wat veranderen.

Als je niet de mol bent, dan wil je de kans zo groot mogelijk maken dat er iemand af valt. Dus als je jouw mol kiest om niet haar scherm te zien, dan zou (ervan uitgaande dat dat klopt) er 2/3 kans zijn dat er iemand afvalt. Als je je mol niet kiest, is die kans kleiner.

Mique
2 jaar lid

Iedereen vindt Renee nu opeens de mol, ik juist niet. Ze heeft nu juist de mensen die haar verdenken een groen scherm laten zien. Als ze de mol is, niet slim.
Maar ze is dus ook niet de mol denk ik

Zooi22
5 jaar lid

Renee zegt dat ze zeker is dat Marije de mol is en een kandidaat naar huis wil sturen. Ze kiest dus voor 2 personen die volgens haar zeker kandidaat zijn.
Misschien rare gedachte, maar volgens Rik mocht ze 2 andere kiezen die het scherm niet te zien krijgen, maar waarom daar niet van afzien? Laat maar ze maar alle 4 hun scherm zien, valt er niemand af, weet je dat je zelf fout zit.

Citaat van moonspellen:

ChanivN
3 jaar lid

Citaat van Zooi22:
Renee zegt dat ze zeker is dat Marije de mol is en een kandidaat naar huis wil sturen. Ze kiest dus voor 2 personen die volgens haar zeker kandidaat zijn.
Misschien rare gedachte, maar volgens Rik mocht ze 2 andere kiezen die het scherm niet te zien krijgen, maar waarom daar niet van afzien? Laat maar ze maar alle 4 hun scherm zien, valt er niemand af, weet je dat je zelf fout zit.

Citaat van moonspellen:

Dan weet ook gelijk iedereen dat jij de mol niet bent. Dat lijkt me ook niet chill

Moggemol
9 jaar lid

Splinter oogde zeer zenuwachtig bij de executie, en dat was overduidelijk een echte reactie. Daaruit zie je dat Splinter niet de mol is en geld delver Rocky (zie eerste 4 afleveringen) ook niet. De reden waarom deze 2 de pineut waren is wellicht omdat die niet de slechtste test hadden gemaakt en mol Renée wist dat.

Gewijzigd op 8 februari om 15:23 uur.

Snuffel
12 maanden lid

Renée kiest voor Charlotte en Marije voor het niet zien van het scherm.
Maar in de bus gunt zij bij haar halte 1 joker aan Charlotte en 1 joker aan Rocky en ze weet ook dat Splinter 2 jokers heeft.

Als haar tactiek is haar mol Marije er in te houden en dus hoopt dat de anderen een rood scherm krijgen, dan is de kans dat Splinter een groen scherm krijgt groter dan Rocky of Charlotte, die beide 1 joker hebben.
Waarom dan niet Charlotte haar scherm laten zien?
Idem als haar mol Charlotte zou zijn, waarom dan niet Marije, zonder jokers, haar scherm laten zien?
Ze zegt zelf in haar biecht dat haar plan mislukt is.

ActieSinan
3 jaar lid

Kandidaten willen zich graag voordoen als mol om verdacht te worden. En de mol als kandidaat om minder verdacht te zijn. In dat kader vond ik Marije na de keuze van Renee om haar scherm niet te laten zien wel heel mol-kandidaats. En maar zeggen dat zij er anders uit was gegaan. Charlotte reageerde bijvoorbeeld veel koeler. Nu is alles bij Marije natuurlijk overdreven, maar dit kwam op mij best nep over.

Gringa
6 jaar lid

Citaat van ActieSinan:
Kandidaten willen zich graag voordoen als mol om verdacht te worden. En de mol als kandidaat om minder verdacht te zijn. In dat kader vond ik Marije na de keuze van Renee om haar scherm niet te laten zien wel heel mol-kandidaats. En maar zeggen dat zij er anders uit was gegaan. Charlotte reageerde bijvoorbeeld veel koeler. Nu is alles bij Marije natuurlijk overdreven, maar dit kwam op mij best nep over.

Ja

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.