De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Aflevering 6, opdracht 2

»

Frank
Beheerder

Aflevering 6, opdracht 2

Wat is je opgevallen in de tweede opdracht van aflevering 6?

ChanivN
3 jaar lid

Re: Aflevering 6, opdracht 2

Ik vond het opvallend dat Marije naar een sleutel aan het hengelen was, achter een deur die op slot zat. Was er niet ergens een andere sleutel? Eentje die Marije heeft 'weggestopt'?

Paatchoo
7 jaar lid

Ik vond de nadruk zo op Marije liggen dat iedere niet kenner zou zeggen dat ze de mol wel moet zijn. Dus daarom is ze de mol niet. Wel erg vervelend en aanwezig.

moonspellen
7 jaar lid

Wat ze aan het doen was klopte volgens mij ook niet dat hengelen, want waarom zat er ook nog een ketting van de verwarming naar de deur. Daar zal toch ook iets mee gedaan moeten worden?

Citaat van ChanivN:
Ik vond het opvallend dat Marije naar een sleutel aan het hengelen was, achter een deur die op slot zat. Was er niet ergens een andere sleutel? Eentje die Marije heeft 'weggestopt'?

Eknaven
2 jaar lid

Heeft Renee fokker toevallig ook niet in de serie vrouwenvleugel gespeeld.

molletje1985
5 jaar lid

Marije zei zelf dat ze de opdracht "niet snapte". Is dit een hint naar de afleveringstitel ontsnappen?

Myrna Mol
5 jaar lid

Weer Charlotte met vuur/lucifers. Weet nog steeds niet wat dat kan betekenen, vind het wel opvallend.

Maaikepaaik
6 jaar lid

Citaat van ChanivN:

Volgens mij was de sleutel die Charlotte los’brandde’ de sleutel die zij voor die deur nodig had. Rocky brengt deze bij haar. Ze passen hem alleen op de deur om vrij te komen, daarna gaat Rocky er met die sleutel vandoor.

Patrick D
7 jaar lid

Wanneer Splinter met de steeds groter wordende gele stokken de sleutel pakt, zegt hij, en zie je ook, dat hij TWEE sleutels heeft.

Met een sleutel maakt hij het hek open. Maar met de tweede sleutel is niets gedaan.

Marije heeft twee sleutels nodig. Een om het hek naar de uitgang open te maken en een om het hek naar de palen open te maken. Ze heeft er maar een in bereik. Dus het is mogelijk dat met de sleutel van Splinter een hek van Marije geopend had kunnen worden.

Zooi22
5 jaar lid

Toeval dat Marije alleen zit en door niemand geholpen kan worden?
Splinter is gekoppeld aan Charlotte.
Rocky en Renee zitten in dezelfde gang, waardoor Rocky Renee kan bevrijden.
Zeker 3x hoorde ik van laat Marije maar zitten, ook van Marije zelf.
Was iedereen vergeten dat iedereen bevrijd moest zijn?

astridm
9 jaar lid

Citaat van Patrick D:

Marije heeft twee sleutels nodig. Een om het hek naar de uitgang open te maken en een om het hek naar de palen open te maken. Ze heeft er maar een in bereik. Dus het is mogelijk dat met de sleutel van Splinter een hek van Marije geopend had kunnen worden.

De sleutel op de paal was duidelijk de sleutel van het grote hek waardoor ze kon ontsnappen. De sleutel van de cel met de palen moest van de anderen komen.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.