De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Aflevering 6: Wegstoppen

»

Frank
Beheerder

Aflevering 6: Wegstoppen

Is je iets opgevallen in aflevering 6 buiten de opdrachten, test en executie? Dan kun je dat hier kwijt.

Gewijzigd op 6 februari om 20:34 uur.

Zooi22
5 jaar lid

Re: Aflevering 6: Wegstoppen

Ipv wegstoppen, wat iedere andere kandidaat zou doen, gooit Marije haar ?-teken envellop van halte 6, open en bloot in de groep.

Vpeetje
4 jaar lid

Citaat van Zooi22:
Ipv wegstoppen, wat iedere andere kandidaat zou doen, gooit Marije haar ?-teken envellop van halte 6, open en bloot in de groep.

Ze wil idd wel eerlijk en betrouwbaar overkomen ook in haar biechts.

Geralda
9 jaar lid

Renee lijkt bij de laatste opdracht twee briefjes in haar hand te hebben terwijl ze er maar eentje ( 250,-) heeft ingeleverd? Kan helaas geen afbeelding plaatsen. Heeft ze er eentje weg gestopt?

Call-key-S
9 maanden lid

Renée loopt twee keer alleen een ruimte in. Eerst bij Rocky, waar vermoedelijk een sleutel verdwijnt waarmee Marije opgesloten blijft. Er is een shot waarin Renée een beetje wijst naar een plek of Rocky daar een sleutel ziet. Ten tweede loopt ze een kamer in om geld te zoeken en komt eruit en zegt "niks". Dat shot is er ook niet voor niks. Daar heeft ze geld weggestopt.

Moggemol
9 jaar lid

Citaat van Call-key-S:
Renée loopt twee keer alleen een ruimte in. Eerst bij Rocky, waar vermoedelijk een sleutel verdwijnt waarmee Marije opgesloten blijft. Er is een shot waarin Renée een beetje wijst naar een plek of Rocky daar een sleutel ziet. Ten tweede loopt ze een kamer in om geld te zoeken en komt eruit en zegt "niks". Dat shot is er ook niet voor niks. Daar heeft ze geld weggestopt.

Al het geld (1500 euro) is ingeleverd. Voor niets weliswaar, maar toch ingeleverd.

Gewijzigd op 8 februari om 15:51 uur.

Call-key-S
9 maanden lid

Citaat van Moggemol:
Citaat van Call-key-S:

Al het geld (1500 euro) is ingeleverd. Voor niets weliswaar, maar toch ingeleverd.

Je hebt helemaal gelijk!
Dan houd ik het er ook maar op dat ze geld wegstopt achter haar rug bij opdracht 6.3.

molletje1985
5 jaar lid

Misschien slaat de titel wel op de bus die langs de weg stopt, oftewel een halte. Of op de plek waar de weg stopt...

Gringa
6 jaar lid

Ik had het idee dat met name Splinter en Charlotte werden ontzettend verdacht neergezet in deze aflevering. Splinter in opdrachten 2 (lijkt een tweede sleutel dat Marije misschien kan bevrijden weg te gooien) en 3 (hij ging achterbaks Charlotte uitschakelen). Charlotte zegt dat ze misschien liever €-500 had gekozen ipv €250 en jokers voor anderen in de eerste opdracht. Ze lijkt omhoog naar de sleutel van Splinter's celdeur te kijken en niks mee te willen doen in opdracht 2. In opdracht 3 is ze vrij afwezig.

We zijn nu klaar met aflevering 6, dus dit doet mij sterk vermoeden dat Splinter en Charlotte niet de mol kunnen zijn. Anders verdienden ze in deze situaties meer bescherming.

Moggemol
9 jaar lid

Citaat van molletje1985:
Misschien slaat de titel wel op de bus die langs de weg stopt, oftewel een halte. Of op de plek waar de weg stopt...

Dat is een hele goeie! Of de 2 deelnemers (= daarmee bedoel ik kandidaten en mol) die aan de kant van de weg stopten.

Gewijzigd op 11 februari om 11:48 uur.

Musliston
8 jaar lid

Citaat van Gringa:
Ik had het idee dat met name Splinter en Charlotte werden ontzettend verdacht neergezet in deze aflevering. Splinter in opdrachten 2 (lijkt een tweede sleutel dat Marije misschien kan bevrijden weg te gooien) en 3 (hij ging achterbaks Charlotte uitschakelen). Charlotte zegt dat ze misschien liever €-500 had gekozen ipv €250 en jokers voor anderen in de eerste opdracht. Ze lijkt omhoog naar de sleutel van Splinter's celdeur te kijken en niks mee te willen doen in opdracht 2. In opdracht 3 is ze vrij afwezig.

We zijn nu klaar met aflevering 6, dus dit doet mij sterk vermoeden dat Splinter en Charlotte niet de mol kunnen zijn. Anders verdienden ze in deze situaties meer bescherming.

Ja? Ik vond juist dat Marije verdacht werd neergezet, m.n. in opdracht 2.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.