De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Aflevering 8, opdracht 3

»

Frank
Beheerder

Aflevering 8, opdracht 3

Wat is je opgevallen in de derde opdracht van aflevering 8?

Paatchoo
7 jaar lid

Re: Aflevering 8, opdracht 3

Vooraf is duidelijk gemaakt dat ze hetgeen op het rad staat dus niet met naam mogen noemen. Gevolg is:

Rocky is eerlijk, te eerlijk, die omschrijft netjes wat er gedraaid is bij Renée. Iets met trust nobody.

De rest is heel wazig in de omschrijvingen. Ik denk bewust aangezien jokers nu een cruciaal verschil maken zo vlak voor de finale.

Opvallend dat Charlotte ook genoegen had genomen met -€1000. Hoezo? Misschien nog even verdacht maken vlak voor de finale? De mol zal echt niet zo openlijk nog de pot verlagen de aflevering voor de finale. Haar streep ik af. Nouja Splinter hoeven we niet meer te analyseren. Renée vertrouwt op Rocky, dat kun je als mol ook doen aangezien het toch niet uitmaakt wat je draait. Rocky vertrouwt Charlotte, helaas voor haar heeft zij er zelf niks aan. Iets met trust nobody..

Gewijzigd op 20 februari om 22:07 uur.

anjajt
8 maanden lid

Het is een spel, maar de manier waarop Renée deze opdracht speelt, zo koud en kil blijft als Splinter de vrijstelling kan pakken, dat geeft voor mij aan hoe harteloos het karakter van deze vrouw is. Als je een beetje menselijkheid in je hebt, kun je niet anders dan op dat moment iets duidelijker hints geven dat de kandidaat dit echt niet moet afwijzen! Dan is het de keuze van de kandidaat, om ja of nee te zeggen. En dan zelfs bij het afscheid nemen van Splinter helemaal niets zeggen, daar was een sorry echt op z'n plaats geweest. Bah!

Geralda
9 jaar lid

Citaat van anjajt:
Het is een spel, maar de manier waarop Renée deze opdracht speelt, zo koud en kil blijft als Splinter de vrijstelling kan pakken, dat geeft voor mij aan hoe harteloos het karakter van deze vrouw is. Als je een beetje menselijkheid in je hebt, kun je niet anders dan op dat moment iets duidelijker hints geven dat de kandidaat dit echt niet moet afwijzen! Dan is het de keuze van de kandidaat, om ja of nee te zeggen. En dan zelfs bij het afscheid nemen van Splinter helemaal niets zeggen, daar was een sorry echt op z'n plaats geweest. Bah!

Volledig oneens hoor. Stel Renee is kandidaat. Dan houdt ze het open en laat de keus aan Splinter. Je geeft namelijk niet zomaar een vrijstelling weg aan je medespeler net voor de finale.
Stel Renee is mol. Dan heeft ze het eerlijk gespeeld en Splinter niet extra voorgetrokken. Ik vind namelijk dat een mol onpartijdig moet zijn in het uitdelen van grote voordelen. Een mol mag geen misbruik maken van zijn voorkennis in het voordeel van ‘vriendjes/bandjes’ in het spel.

Maaikepaaik
6 jaar lid

Vond hoe Charlotte voor eigen gewin gaat tegen Rocky eigenlijk nog harder gespeeld. Maar ook erg vanuit een kandidaat gedacht. Vanuit de mol vind ik het lastig te verklaren.
Zo eerlijk als Rocky het speelt vind ik dan weer bizar voor een spelletje als widm. Maargoed, dat vond ik ook heel mols bij Nathan en we weten allemaal hoe dat afliep Glimlach

Eknaven
2 jaar lid

Ik vraag mezelf af of de mol zelf wel op de achterkant van het rad kan lezen wat ze gedraaid heeft. Dit zou wel een leuke actie zijn....

mmhmjanssen
9 jaar lid

Citaat van Eknaven:
Ik vraag mezelf af of de mol zelf wel op de achterkant van het rad kan lezen wat ze gedraaid heeft. Dit zou wel een leuke actie zijn....

Keken ze niet, zoals bij Het Rad Van Fortuin, tegen de zijkant van het rad? Moet ik nog even terugkijken. Maar ook dan zou de Mol misschien iets kunnen weten want er staat me ook bij dat niet alle vakjes even groot waren, dus daar zou je misschien ook iets uit kunnen halen.

GoGoGadget
4 jaar lid

Ja, als Charlotte de mol is...?

Dan juist goed gespeeld om er met het vage vraag gesprek achter te komen wat Splinter bedoelde en dan ook nog even zeggen... op de vraag wat dacht jij dan? "ja, ik dacht zwart (huh zwart!!!?) of -1000 ?

sure en dan toch er voor gaan als je een van deze vreemde opties alleen maar dacht?.... ok,
stel als ze met zwart? bedoelde de zwarte all wipe out schijf dan heeft ze daar ook niks aan, dus dan zou je doordraaien? ik weet t zo net nog niet.

de eerste vlieg? Knipoog

GoGoGadget
4 jaar lid

Hahaha!giller.. Rad van Fortuin tatadada daaaa, tatadada daaaa... met ...!! Brede lach

Citaat van mmhmjanssen:
Citaat van Eknaven:

Keken ze niet, zoals bij Het Rad Van Fortuin, tegen de zijkant van het rad? Moet ik nog even terugkijken. Maar ook dan zou de Mol misschien iets kunnen weten want er staat me ook bij dat niet alle vakjes even groot waren, dus daar zou je misschien ook iets uit kunnen halen.

Gladiool
2 jaar lid

@ GoGoGoGadget: Volgens mij zat er een zwarte vrijstelling op het bord Knipoog.

Call-key-S
9 maanden lid

Citaat van anjajt:

Haha, jij bent vast je punten op Splinter kwijtgeraakt!

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.