De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Aflevering 8, opdracht 2

»

Frank
Beheerder

Aflevering 8, opdracht 2

Wat is je opgevallen in de tweede opdracht van aflevering 8?

GoGoGadget
4 jaar lid

Re: Aflevering 8, opdracht 2

Ik kan me een mol herinneren die net als Rocky lekker vooraan naar iets 'de film' staat te turen en dan op zn elfendertigste in beweging komt en maar eens gaat meedoen.

Het blijft bijzonder vreemd dat in alle consternatie en chaos Charlotte ijskoud met allerlei zwart geklede platen naar boven loopt, dan de regie (knip plak) en weer een tussenshot laten zien waar ze met ëen stapel"weer naar de zijkant gaat.. verder zien we niet meer wat er verder afspeeld.

tussen de foto's in de zaal is er in de shots zover ik even kan zien niks veranderd.

Gewijzigd op 21 februari om 23:22 uur.

Roel_2021
9 maanden lid

Kan iemand een schema maken wie welke oud kandidaat op welke rij neer heeft gezet..

astridm
9 jaar lid

Citaat van Roel_2021:
Kan iemand een schema maken wie welke oud kandidaat op welke rij neer heeft gezet..

Doe dat gewoon zelf als je het persé wilt weten.

Maggie
6 jaar lid

De 2 foto's die niet goed waren verplaatsen niet tijdens het spel. De vrouw in het zwart zit vanaf het begin op de eerste rij links, Imanuelle zit vanaf het begin op de eerste rij rechts. Splinter is de enige die het bord van Emanuelle even heeft beet gepakt tijdens het lied Men in Black, maar hij zet het weer terug.
Afbeelding
Afbeelding

Call-key-S
9 maanden lid

Alle items van de theateropdracht slaan op Renee:
- vrouw in rood (rode trui, rode tas)
- bloem in haar (deed ze de vorige aflevering)
- parels (ze draagt het hele seizoen een parelketting)
- man in zwart (ze draagt als James Bond of mol een zwart jasje)
- hoed op hoofd (ze heeft vaak een zwarte muts op)

Rik vertelt in de podcast dat ze de foto's bewerkt hebben om dit zo voor elkaar te krijgen. Ze hebben bloemen achter oren gestopt, kleren rood gemaakt, enz.

Maaikepaaik
6 jaar lid

Bij moltalk ging het er over dat Rocky tussen de mollen ging zitten, op het moment dat Rick binnenkwam. Kan natuurlijk ook een kandidatenactie zijn om mols over te willen komen, maar toch.

GoGoGadget
4 jaar lid

LOL ja maar....

Citaat van astridm:
Citaat van Roel_2021:

Doe dat gewoon zelf als je het persé wilt weten.

Gringa
6 jaar lid

Een van de test vragen ging over in welke stoel de mol ging zitten in deze opdracht, en de keuzes ware 10, 11, 12 en 13.

In de allereerste opdracht, Door een deur, waren de kandidaten kaarten van Rocky op een andere volgorde dan bij de rest. Iedereen had zijn kaarten in een l-l formatie, behalve Rocky. Bij haar waren de kaarten ll- op tafel. Ik vermoed dat de mol zat op stoel 11.

Verder, als je de titels vertaalt van de nummers (bv, Lady in Red, Men in Black...), merkt je via google translate dat het woordje "in" vertaalt to de letter "v". Deze letter V komt terug in veel aflevering en opdracht titels (bv, Vriend of vijand, Vanaf hangen), onder de vlot in 4.3, de daken net voor 5.2. Het is een voorzetsel, en die waren een beetje zoek in 7.2. Ik ben er ook eindelijk erachter gekomen dat de sterrenbeeld van vissen enorm op een V lijkt.

Als je de heilige maagd Maria neemt, kun je de astrologische benoeming van Charlotte vinden. (Echter, als je "maagd" door google translate laat vertalen in het tsjechisch, krijg je het woordje "panna". En een panna is iets met voetbal in het NLs.) Een krab of kreeft kon ik niet vinden. Wel, zoals gezegd die constellatie en iemand aan het vissen. Normaal zetten ze iets van de sterrenbeeld van de mol in de serie.

Gewijzigd op 24 februari om 09:07 uur.

Maggie
6 jaar lid

Citaat van Gringa:
Een van de test vragen ging over in welke stoel de mol ging zitten in deze opdracht, en de keuzes ware 10, 11, 12 en 13.

In de allereerste opdracht, Door een deur, waren de kandidaten kaarten van Rocky op een andere volgorde dan bij de rest. Iedereen had zijn kaarten in een l-l formatie, behalve Rocky. Bij haar waren de kaarten ll- op tafel. Ik vermoed dat de mol zat op stoel 11.

Inderdaad, Rocky zat op stoel 11. Daar heb ik bij haar topic het volgende over geschreven:

'Dan nog wat codes die haar richting waaien, gaan zitten op rij 10 stoel 11 (21e seizoen) en code 07951 (22e mol). '

Die hint van ll- sluit daar erg goed op aan.

Gringa
6 jaar lid

Citaat van Maggie:
Citaat van Gringa:

Inderdaad, Rocky zat op stoel 11. Daar heb ik bij haar topic het volgende over geschreven:

'Dan nog wat codes die haar richting waaien, gaan zitten op rij 10 stoel 11 (21e seizoen) en code 07951 (22e mol). '

Die hint van ll- sluit daar erg goed op aan.

Ja, dat had ik daarna gezien. Goed opgemerkt!

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.