De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Aflevering 8: in één klap

Frank
Beheerder

Aflevering 8: in één klap

Is je iets opgevallen in aflevering 8 buiten de opdrachten, test en executie? Dan kun je dat hier kwijt.

Gewijzigd op 20 februari om 20:37 uur.

GoGoGadget
4 jaar lid

Re: Aflevering 8: in één klap

Wat een Helden die meiden! moest het even melden Knipoog en wat een acrobaten die piloten.

Charlotte hoe je t ook wendt of keert "Slaat twee vlliegen in een klap!"

draait het rad op - 2000 en draait ook 2 Jokers,

mocht ze de mol zijn maakt dat niet uit maar in principe kan je als mol hier mooiweer mee spelen.

nu nog bij de andere kandidaten iets voor de titel zoeken anders worden hier sommigen weer boos ;P

mmhmjanssen
9 jaar lid

Citaat van GoGoGadget:
Wat een Helden die meiden! moest het even melden Knipoog en wat een acrobaten die piloten.

mocht ze de mol zijn maakt dat niet uit maar in principe kan je als mol hier mooiweer mee spelen.

nu nog bij de andere kandidaten iets voor de titel zoeken anders worden hier sommigen weer boos ;P

En dat vliegen was ook nog eens een klap voor haar. Ik vind dat er zoveel hints naar Charlotte zijn dat zij daarom wel de Mol moet zijn. Afgezien van de €2000 die ze nu toch weer mooi uit de pot speelt. Was absoluut niet nodig. Bij twijfel, niet inhalen is altijd mijn devies.

Gewijzigd op 21 februari om 01:17 uur.

Call-key-S
9 maanden lid

Renée slaat met één klap (bij de executie) haar handen tegen elkaar.
De afleveringstitel kan daarop slaan.
Dan zou je nog kunnen zeggen: 'Twee vliegen (Charlotte en Rocky in een vliegtuig) en één klapt'.

Zooi22
5 jaar lid

Gezien het grote aantal hints valt voor mij Charlotte juist af.
Beste plek voor de mol was bij het bord. Je wisselt buiten beeld 2 puzzelstukken en ook al gaat het doorgeven van de wissels perfect, de puzzel mislukt. Het gegil van Charlotte en gemiste/foute wissels verhullen het werk van de mol.

Citaat van mmhmjanssen:
Citaat van GoGoGadget:

En dat vliegen was ook nog eens een klap voor haar. Ik vind dat er zoveel hints naar Charlotte zijn dat zij daarom wel de Mol moet zijn. Afgezien van de €2000 die ze nu toch weer mooi uit de pot speelt. Was absoluut niet nodig. Bij twijfel, niet inhalen is altijd mijn devies.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.