De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Aflevering 9: test & executie

Frank
Beheerder

Aflevering 9: test & executie

Wat is je opgevallen bij de test & executie van aflevering 9?

Maaikepaaik
6 jaar lid

Re: Aflevering 9: test & executie

Een executie in de finale! Dat was onverwachts! Leuk dat dat er een keertje in zat.

CobraKai
7 maanden lid

Eerst reactie op deze website omdat ik graag dit wil delen wat mij opviel bij test & executie:
Als je kijkt rond minuut 56:11 zie je dat Renee en Rocky beide naar Charlotte kijken, dan de shot daarna (56:12) word er geknipt, Rocky kijkt ineens recht vooruit en Renee en Charlotte kijken ook ineens heel anders. Hier is dus geknipt maar waarom zou er geknipt zijn? Ik zag Rocky lachen en ik dacht, misschien kreeg ze een random lachtbui? Iemand enig idee?

Maggie
6 jaar lid

Rik zegt over Rocky: ‘Soms lijk je net een superheld’. Is dat een verwijzing naar grijze t-shirt van Rocky met een zwarte panter? Marvel’s superheldenfilm Black Panther wordt op het internet vergeleken met de film Rocky.

Paatchoo
7 jaar lid

Citaat van Maaikepaaik:
Een executie in de finale! Dat was onverwachts! Leuk dat dat er een keertje in zat.

Dat was ook wel heel makkelijk want zoals elk jaar verdenkt de mol in de laatste aflevering opeens een kandidaat die hem/haar ook verdenkt. Nu zei Renée opeens dat ze vol op Rocky ging dus dan kunnen ze (vooropgesteld dat Charlotte inderdaad de test het minst goed heeft gemaakt) dat cadeautje wel geven aan ons. Aangezien wij er precies niks mee kunnen met deze informatie. Ik zou het een stunt vinden als Rocky de mol zou zijn, als je zo fanatiek het spel kunt spelen terwijl je voorkennis hebt.

Geralda
9 jaar lid

Wanneer Rik zijn verhaal houdt naar de afzonderlijke drie vrouwen voor de test viel mij het verschil in spanning op. Charlotte en Rocky luisterden met verschillende non-verbale uitdrukkingen, zij knikken of lachen wanneer Rik hen beoordeelt. Renee stond er echter zonder enige uitdrukking bij en kwam gespannen over. Zij oogde als enige enorm serieus.
Ooit van een oud mol gehoord dat dat moment bij Art Rooijakkers heel spannend is. Renée was in ieder geval afwijkend van Charlotte en Rocky. Ze had ook een zwarte jurk aan die we nog niet eerder hadden gezien terwijl Charlotte de jurk eerder had gedragen (aflevering 2?) en ook het patroon van Rocky haar kleding kwam me bekend voor.
Ik blijf bij Renée. Ben vaker geswitched voor aflevering 10 maar dat pakte bij mij nooit goed uitLol.

Tijdens de test viel me op dat de verwijzing naar mol Rocky door Renée en de beelden erbij redelijk ver gezocht en vaag waren terwijl de beelden van mol Renée (door Charlotte en Rocky) meer overtuigden.

Mocht Rocky de mol zijn dan is het een Nathan-type-mol wat ik ook geweldig vind. Fanatiek, voor de groep, de pot en het spel gaan.

Maaikepaaik
6 jaar lid

Citaat van Geralda:

Ooit van een oud mol gehoord dat dat moment bij Art Rooijakkers heel spannend is. Renée was in ieder geval afwijkend van Charlotte en Rocky.

Nu je dit zegt: normaal staan ze allemaal keurig op een rijtje. Nu allemaal apart. Eerdere seizoenen was het zo heerlijk om de reacties bij de andere kandidaten te peilen als er gezegd werd waarom iemand de mol zou zijn.
Je zou dan juist verwachten dat de mol wat minder gespannen reageert met alleen Rik erbij.

Nouja, ik weet het echt niet. Vind Renée en Rocky allebei verdacht en ik heb ze allebei al eerder afgeschreven als mol. Renée met het filmen en Rocky met het abseilen. Ik gok op Rocky als mol. We gaan het zien Glimlach

astridm
9 jaar lid

Als schot voor de boeg kon ik niet kiezen tussen Charlotte en Rocky. Ik ben dus op m'n wensmol Splinter gaan zitten en de twee dames verdwenen naar de achtergrond. Nu Charlotte ook is afgevallen, denk ik dat Rocky dan volgende week ook zal afvallen als mol. Blijft over Renée, een onopvallende en ietwat saaie speler, dus het zou zomaar kunnen. Of wordt het driemaal scheepsrecht en is toch Rocky de mol?

GoGoGadget
4 jaar lid

HaHA! same.. vanaf begin op CHarlotte en Rocky.

(toch finale gehaald Knipoog

dus het zal wel Renee zijn, enveloppe andere hoek, lade snel gevonden, vliegtuigen, vliegen wegmeppen, zweefvliegtuig, vuilnisbak!!!/ fotograferen bloemetjes achtergrond, roepen karaoke..etc.. etc..

t ligt er allemaal wel bovenop maar... dat is meestal als je het allemaal bijelkaar weet op het eind ;D

Citaat van astridm:
Als schot voor de boeg kon ik niet kiezen tussen Charlotte en Rocky. Ik ben dus op m'n wensmol Splinter gaan zitten en de twee dames verdwenen naar de achtergrond. Nu Charlotte ook is afgevallen, denk ik dat Rocky dan volgende week ook zal afvallen als mol. Blijft over Renée, een onopvallende en ietwat saaie speler, dus het zou zomaar kunnen. Of wordt het driemaal scheepsrecht en is toch Rocky de mol?

Gringa
6 jaar lid

Citaat van Maaikepaaik:
Citaat van Geralda:

Ooit van een oud mol gehoord dat dat moment bij Art Rooijakkers heel spannend is. Renée was in ieder geval afwijkend van Charlotte en Rocky.

Nu je dit zegt: normaal staan ze allemaal keurig op een rijtje. Nu allemaal apart. Eerdere seizoenen was het zo heerlijk om de reacties bij de andere kandidaten te peilen als er gezegd werd waarom iemand de mol zou zijn.
Je zou dan juist verwachten dat de mol wat minder gespannen reageert met alleen Rik erbij.

Nouja, ik weet het echt niet. Vind Renée en Rocky allebei verdacht en ik heb ze allebei al eerder afgeschreven als mol. Renée met het filmen en Rocky met het abseilen. Ik gok op Rocky als mol. We gaan het zien Glimlach

Dit is bij mij ook een beetje zo: mijn verstand zegt dat Renée nog de mol kan zijn met alle beelden die we te zien krijgen. Ze is actrice (mol-vriendelijke beroep). Ze kwam als laatste voor Rik in 5.2, wat een traditionele molplek is. Rocky heeft die vervloekte €2000 verdiend in 3.3. En toch zegt mijn gevoel dat dit keer de mol is Rocky.

Wie de mol ook is, Charlotte heeft haar vlink geholpen dit seizoen. Toen Renée van mol switchede, was het duidelijk dat Charlotte geen mol kon zijn, dus ik vond het verrassing dat we dat mochten officieel weten, maar ik was niet verbaasd dat ze de rode scherm kreeg.

Nadat Splinter vloog uit, de drie dames gingen in een extra video erover spreken. Charlotte was onder de indruk van Rocky's eerlijkheid en dat ze toch door was zonder jokers. Ik denk dat Renée is daar begonnen de switch van Charlotte naar Rocky als hoofdverdachte te maken, en dat maakte de test voor Renée een beetje meer spannend in aflevering 9.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.