De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Be<strong>drie</strong>gen
  • Aflevering 8:  Mollenvanger
  • Aflevering 7:  Coulissen

Forum

Topic toevoegenForum » Deelnemers » Arno Kantelberg » Arno is niet de Mol, omdat...

Frank
Beheerder

Arno is niet de Mol, omdat...

Dit topic is bedoeld voor alle aanwijzingen die aantonen dat Arno niet de Mol is. Gedraagt Arno zich meer als een kandidaat, dan een Mol? Is deze kandidaat iemand die de pot spekt?

Aanvullende forumregels
Voor dit topic gelden aanvullende forumregels om het topic overzichtelijk te houden en dubbele reacties te voorkomen.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Arno wel de Mol is. Daarvoor is een ander topic.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Kandidatengedrag en acties die een Mol niet snel zal uitvoeren.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Gringa
6 jaar lidVerdenkt Thomas

Re: Arno is niet de Mol, omdat...

Arno heeft de neiging weg te kijken als hij spreekt wat enorm onbetrouwbaar overkomt. Nederland zag hem als mol, wat voor de mol een ramp zou zijn: hoppa meteen €5000 in de pot!

JacqS
7 maanden lidVerdenkt Everon

Hila legt haar voet verkeerd neer voor het maken van de foto aflevering 2, opdracht 3. Arno corrigeert en dit levert geld op.

Snuffel
2 jaar lidVerdenkt Fresia

Citaat van JacqS:
Hila legt haar voet verkeerd neer voor het maken van de foto aflevering 2, opdracht 3. Arno corrigeert en dit levert geld op.

Ja, viel mij ook op, het is een specifiek door de mol aangegeven kenmerk van de foto!
Ook echt niet mols:
- Hij gaat voor de "heldenrol" als laatste bij het ballonprikken. Deze held prikt 2 gouden ballonnen.
De mol zou dit benutten om die ballonnen juist te missen, dat zou iedereen aannemelijk gevonden hebben.
-De teamverdeling voor de telefoon was wat chaotisch maar hij zegt zelf duidelijk dat hij in team buiten bereik wil. De mol zou nooit die controle uit handen geven.

Molloot1312
7 maanden lidVerdenkt Hila

Ik denk dat ik Arno inmiddels wel kan weghalen bij mijn mollenlijstje. Voor mijn gevoel doet hij te veel dingen die een mol niet zou doen.
- Bij aflevering 1 opdracht (Af)troeven zegt hij bij de rekensom gelijk: niet aan de gele (latjes) komen, wat klopt, je mocht alleen de witte latjes verplaatsen. Een mol zou denken: ik zeg lekker niks, laat die kandidaten die rekensom maar gewoon verpesten.
- Bij aflevering 1 opdracht Ontmaskerd? werd Arno natuurlijk als meest verdachte gezien door het publiek. Ik denk dat de productie een mol heeft uitgezocht die echt wel goed kan liegen en niet als mol overkomt. Arno zou dus door zijn houding en manier van praten niet in het plaatje van de mol passen.
- Aflevering 2 opdracht Prikactie, wil Arno heel graag bij het laatste duo horen, en hij prikt ook nog eens (als ik het goed heb) 2 gouden ballonnen, wat dus veel geld opleverde. Mij lijkt het als mol niet handig om in het laatste duo te zitten, dan zijn alle ogen op jou gericht en is een molactie veel te duidelijk het zichtbaar, het is veel handiger om in een eerder duo te zitten en dan al gouden ballonnen lek te prikken.
- Aflevering 2 opdracht Ver gelijken zit Arno in een groepje met Glen en Hila en zij maken hun foto best goed na. Hila had eerst haar voet verkeerd liggen, maar Arno zorgt ervoor dat haar voet wel goed ligt. Dit bleek later ook nog eens een detail te zijn die de mol terug wilde zien. Als Arno de mol zou zijn, zou hij dit nooit aanpassen, hij brengt nu juist geld in de pot.
- Aflevering 3 opdracht Waar rook is, is vuur, haalt Arno geld op. Dit is natuurlijk anti-mollig, al vraag ik me wel af of dit niet komt doordat Sahil alle medewerkers afschoot, waardoor Arno niet meer kon worden neergeschoten.

artemis
1 jaar lid

Citaat van Molloot1312:
Ik denk dat ik Arno inmiddels wel kan weghalen bij mijn mollenlijstje. Voor mijn gevoel doet hij te veel dingen die een mol niet zou doen.

- Aflevering 2 opdracht Ver gelijken zit Arno in een groepje met Glen en Hila en zij maken hun foto best goed na. Hila had eerst haar voet verkeerd liggen, maar Arno zorgt ervoor dat haar voet wel goed ligt. Dit bleek later ook nog eens een detail te zijn die de mol terug wilde zien. Als Arno de mol zou zijn, zou hij dit nooit aanpassen, hij brengt nu juist geld in de pot.

.

Arno vraagt bij het hotel om het tafelkleed.
Arno wijst Hila op haar licht-foto.

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.