De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Be<strong>drie</strong>gen
  • Aflevering 8:  Mollenvanger
  • Aflevering 7:  Coulissen

Forum

Topic toevoegenForum » Deelnemers » Glen Faria » Glen is de Mol, omdat...

»

Frank
Beheerder

Glen is de Mol, omdat...

In dit topic kun je alle aanwijzingen naar Glen kwijt. Molacties, verborgen hints en theorieën zijn hier welkom.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Glen niet de Mol is. Daarvoor is een ander topic.
  • Verdacht gedrag van Glen in een opdracht. Plaats dat in het topic van de betreffende opdracht.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Verdacht gedrag en verdachte uitspraken van Glen buiten de opdrachten.
  • Mogelijke verborgen hints die kunnen verwijzen naar Glen.
  • Uitgebreide theorieën over Glen.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

molenpie
5 jaar lidVerdenkt Fresia

Re: Glen is de Mol, omdat...

Hij wil dat we hem zijn rol laten spelen.....
Er is maar 1 rol en dat is die van De MOL

Gewijzigd op 6 september 2021 om 08:17 uur.

molletje3
2 jaar lidVerdenkt Glen

Oké dus helemaal op het begin vertelt Rik aan de kandidaten in welke groep de mol hen heeft ingedeeld.
Echter, Glen zegt zelf (tegen Rik?) dat hij in team 'aftroeven' zit.

Deelt Glen zichzelf dus in, en is hij de mol?

Fayf
7 maanden lid

Citaat van molletje3:
Oké dus helemaal op het begin vertelt Rik aan de kandidaten in welke groep de mol hen heeft ingedeeld.

Hij herhaalt gewoon wat Rik tegen hem heeft gezegd. Rik zei nl. hetzelfde tegen een paar mensen (achter elkaar gemonteerd) en bij Glen hoor je alleen aftroeven en dat herhaalt.

LisaHopman
3 jaar lidVerdenkt Glen

Citaat van Fayf:
Citaat van molletje3:

Hij herhaalt gewoon wat Rik tegen hem heeft gezegd. Rik zei nl. hetzelfde tegen een paar mensen (achter elkaar gemonteerd) en bij Glen hoor je alleen aftroeven en dat herhaalt.

Dit is waar je als kijker vanuit gaat ja. Zo monteren ze het ook, omdat Rik het shot ervoor nog iemand indeelt. Ik vind het juist een heel sterk gevonden hint, omdat Glen met een knikje inderdaad juist klinkt alsof hij iemand indeelt en niet alsof hij Rik herhaalt. Maar dat gaan we wel zien uiteindelijk haha.

Jeldenil
12 maanden lid

Glen was mijn klasgenoot op de HAVO en speelde Oedipus in onze eindejaarsuitvoering. Oedipus krabt aan het eind van het stuk zijn ogen uit en is dan blind. De mol is blind.

Ik weet het, heel ver gezocht want dit was twintig jaar geleden maar ik vond het wel grappig Glimlach

Moldemol
7 maanden lid

Een album van Glen Faria heet Ondergronds Koninkrijk. Need I say more?

Moldemol
7 maanden lid

Citaat van molenpie:
Hij wil dat we hem zijn rol laten spelen.....
Er is maar 1 rol en dat is die van De MOL

Dit is een goeie!

Xannie
10 jaar lidVerdenkt Kim-Lian

Ik vond de reactie toen Rik zei dat er “iets op het geld stond” wel erg snel en erg overdreven.
Hij kijkt de kat uit de boom. Bij de Avondklok probeert hij delen van tijdinfo van andere groepen te verhinderen, dat ze anders ‘in de war’ raken. Het gebeurt toch, opdracht slaagt.

LisaHopman
3 jaar lidVerdenkt Glen

Citaat van Xannie:
Ik vond de reactie toen Rik zei dat er “iets op het geld stond” wel erg snel en erg overdreven.
Hij kijkt de kat uit de boom. Bij de Avondklok probeert hij delen van tijdinfo van andere groepen te verhinderen, dat ze anders ‘in de war’ raken. Het gebeurt toch, opdracht slaagt.

Plus (zo leek het) kan het zijn dat alle zandlopers hetzelfde zijn in tijd van alle groepjes. Als ze daarachter komen, dan hoeft dus voor alle tablets maar 1 zandloper-combinatie gedraaid te worden. Veel minder kans op afwijkingen dan dat iedereen zn eigen tijden uitvinden en ook apart van elkaar gaan draaien. In mijn ogen een mogelijke molactie, als mijn vermoeden klopt.

larsk0
6 jaar lid

Glen vertelt dat hij het vervelend vindt dat de mollicitaties zichtbaar waren en dat hij nu vertrouwen terug moet winnen,( hij vertelt o.a. dat hij goed kan liegen.. ) Maar hoezo moet hij vertrouwen terugwinnen? Als kandidaat is het toch alleen maar gunstig als jij verdacht wordt?

Gewijzigd op 3 januari om 19:02 uur.

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.