De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Be<strong>drie</strong>gen
  • Aflevering 8:  Mollenvanger
  • Aflevering 7:  Coulissen

Forum

Topic toevoegenForum » Deelnemers » Kim-Lian van der Meij » Kim-Lian is de Mol, omdat...

»

Frank
Beheerder

Kim-Lian is de Mol, omdat...

In dit topic kun je alle aanwijzingen naar Kim-Lian kwijt. Molacties, verborgen hints en theorieën zijn hier welkom.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Kim-Lian niet de Mol is. Daarvoor is een ander topic.
  • Verdacht gedrag van Kim-Lian in een opdracht. Plaats dat in het topic van de betreffende opdracht.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Verdacht gedrag en verdachte uitspraken van Kim-Lian buiten de opdrachten.
  • Mogelijke verborgen hints die kunnen verwijzen naar Kim-Lian.
  • Uitgebreide theorieën over Kim-Lian.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Budista
5 jaar lidVerdenkt Kim-Lian

Re: Kim-Lian is de Mol, omdat...

Kim-Lian is de Mol omdat ze tijdens de livestream zei: kijk in mijn ogen!

En wat staat er op de bankbiljetten dit jaar: een masker met...... OGEN. De ogen van Kim-Lian.

Gewijzigd op 2 januari om 21:12 uur.

Paatchoo
8 jaar lid

Met alle respect maar zo voor de hand liggend gaat de regie het niet maken voor ons..

Skamasab
7 maanden lid

De uitgelekte foto met háár ogen achter een masker. (en de 'kijk in mijn ogen' opmerking die al genoemd werd, waarschijnlijk ook zichtbaar op het eerste mol)

Maar vooral ook, de klok moest om 11 uur 22 gestopt worden en de 11e letter van het alfabet = K (im-Lian) en de 22e letter = V (an Der Meij)

En toen ze als eerste aankwam bij Rik zag je een soort voorkennis in haar blik, ze zag er voor mij echt uit als een nerveuze mol die al wist wat Rik ging zeggen en niet als gespannen kandidaat.

yvoboe
7 maanden lidVerdenkt Kim-Lian

Kim Lian deed achter haar rug een teken met haar vingers tijdens het verzamelen van spullen voor de fotoshoot. Het leek op een M.

Mollenne
7 maanden lidVerdenkt Kim-Lian

In aflevering 2 bij de opdracht "Binnen en buiten bereik" drinkt Kim Lian uit de fles (13.35) ipv het rode water in de fles te doen wat de opdracht is.

Omajmol
7 maanden lidVerdenkt Fresia

Wat ik heel opvallend vond was dat Kim niet voor de foto met de vlag plus kruis koos. Ze noemde het wel maar koos voor het gezicht met lang haar.
Iedere Zwedenganger of bewoner van Zweden zou onmiddellijk voor de vlag met kruis kiezen, waarom deed zij dat niet? Het sloeg echt op haar zo specifiek, en de foto die zij koos, gezicht met lang haar kon op genoeg andere deelnemers slaan. Verdacht…

Omajmol
7 maanden lidVerdenkt Fresia

Citaat van yvoboe:
Kim Lian deed achter haar rug een teken met haar vingers tijdens het verzamelen van spullen voor de fotoshoot. Het leek op een M.

Of het zo zeer een teken was weet ik niet, maar duidelijk in beeld kwam dat zij iets “rommelde aan haar fototoestel” wat op haar rug hing. Waarom werd dit in beeld gebracht? Misleiding of hint?

gravertje
4 jaar lid

In de eerste aflevering wanneer Rik de kandidaten welkom heet op het kasteel van Rozafa, zegt Rik tegen Kim (en ook in beeld bij Hila): "Het is aan jou om de mol te ontmaskeren." Misschien heeft Rik dit tegen meer kandidaten gezegd en is dit niet in beeld gebracht, maar in de terugblik aan het begin van aflevering twee, hoor je Rik dit weer zeggen en is precies op het woord - jou- (het is aan jou (0.14) om de mol te ontmaskeren) Kim te zien. Is het aan Kim om zichzelf als mol te ontmaskeren tijdens het gemaskerde bal?

GoGoGadget
5 jaar lidVerdenkt Everon

Tja, hoewel ik mijn uiterste best doe om mij nu te overtuigen en van alles te vinden dat ze het niet is,
wil ik even opmerken dat uit aflevering 1 bij het te voorschijn halen van Arno zijn joker uit z'n broek,

Een opmerking anders kan worden geintrepe.... opgevat.

Kim - Lian zegt eerst:'nou, lekker dan' waarna je vervolgens buiten beeld deze zelfde stem hoort zeggen:... op 25:32

'die mag je zelf houden!"

Dat was op dat moment de gedachte nog van groep troeven, die Jokers zijn uiteraard voor ons
zeker nadat Rick zei:"dit geeft jullie een voorsprong...", pas erna legt hij uit dat ze kunnen worden teruggekocht.

Dus of verspreking door voorkennis, maar t kan ook als sarcastische afschuw zijn wat ik dan maar hoop.

(vanaf dag 1 op oa. Kim, ik zag vd week pas van die ogen in dat masker...zucht)

Dan neig ik om toch echt snel een andere te zoeken.. want dit alles bijelkaar dat kan toch niet.

Arvid Kipper
7 maanden lid

Ze zegt aan het begin van de derde aflevering
Een low back vibe....
De uitdrukking is laid back vibe

Low achterstevoren maakt natuurlijk wol.
De w weer even omkeren er er staat mol....
Ja het is vergezocht

Gewijzigd op 16 januari om 03:00 uur.

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.