De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Be<strong>drie</strong>gen
  • Aflevering 8:  Mollenvanger
  • Aflevering 7:  Coulissen

Forum

Topic toevoegenForum » Deelnemers » Kim-Lian van der Meij » Kim-Lian is niet de Mol, omdat...

»

Frank
Beheerder

Kim-Lian is niet de Mol, omdat...

Dit topic is bedoeld voor alle aanwijzingen die aantonen dat Kim-Lian niet de Mol is. Gedraagt Kim-Lian zich meer als een kandidaat, dan een Mol? Is deze kandidaat iemand die de pot spekt?

Aanvullende forumregels
Voor dit topic gelden aanvullende forumregels om het topic overzichtelijk te houden en dubbele reacties te voorkomen.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Kim-Lian wel de Mol is. Daarvoor is een ander topic.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Kandidatengedrag en acties die een Mol niet snel zal uitvoeren.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Snuffel
2 jaar lidVerdenkt Fresia

Re: Kim-Lian is niet de Mol, omdat...

Aflevering 2. De foto namaken met allemaal nonnen in zwart habijt. En dan alles wit doen?
Is een duidelijke mo-lactie, maar dan van een kandidaat, want de mol zou weten dat dit geen kenmerk is voor het eindresultaat.

Peter Celie
2 jaar lidVerdenkt Kim-Lian

Citaat van Snuffel:
Aflevering 2. De foto namaken met allemaal nonnen in zwart habijt. En dan alles wit doen?
Is een duidelijke mo-lactie, maar dan van een kandidaat, want de mol zou weten dat dit geen kenmerk is voor het eindresultaat.

Maar niet het 'vergeten' van de bijbel terwijl dit duidelijk gezegd werd.

Gringa
6 jaar lidVerdenkt Thomas

In aflevering1, opdracht 1, verschijnt Kim-Lian als 1ste voor Rik. Net daarvoor hadden ze 3x mollicitaties getoont waarin er werd gevraagt of de kandidaten de mol wilden zijn en alle 3 zeiden, "Ja," en Kim-Lian is er een van. Dus, ja, ze wil de mol zijn en daar is ze. Sindsdien, krijgt ze een soort verdachtmaakend edit. Ze wil nadrukkelijk het geld inleveren. Je krijgt het idee dat haar team iets raar met de laptop deed. Ze legt een crystal neer tijdens de test. Ze kan niks opschrijven tijdens het pleidooi. Ze stoort haar gezicht in de moltaart en drinkt smerig rood water. Ze prikt een heleboel ballonnen leeg. Ze tekent Maria en herkent de Zweedse vlag niet.

Hoe in vredes naam zou dit als onschuldig overkomen??

Kim-Lian heeft sws de Pippi Langkous reeks gelezen over hoe ze zich in WIDM moest gedragen. Ik heb de neiging, gebaseerd op alle eerdere WIDM seizoenen waarin het programma probeerde de mol in de luwte te houden aan het begin, Kim-Lian als gewone deelnemer te zien. Als ze toevallig WEL de mol is, dan is het echt voor het eerst dat WIDM dit zo nadrukkelijk in beeld brengt. Daar geloof ik niet in.

mmhmjanssen
10 jaar lidVerdenkt Everon

Citaat van Gringa:
In aflevering1, opdracht 1, verschijnt Kim-Lian als 1ste voor Rik. Net daarvoor hadden ze 3x mollicitaties getoont waarin er werd gevraagt of de kandidaten de mol wilden zijn en alle 3 zeiden, "Ja," en Kim-Lian is er een van. Dus, ja, ze wil de mol zijn en daar is ze. Sindsdien, krijgt ze een soort verdachtmaakend edit. Ze wil nadrukkelijk het geld inleveren. Je krijgt het idee dat haar team iets raar met de laptop deed. Ze legt een crystal neer tijdens de test. Ze kan niks opschrijven tijdens het pleidooi. Ze stoort haar gezicht in de moltaart en drinkt smerig rood water. Ze prikt een heleboel ballonnen leeg. Ze tekent Maria en herkent de Zweedse vlag niet.

Hoe in vredes naam zou dit als onschuldig overkomen??

Kim-Lian heeft sws de Pippi Langkous reeks gelezen over hoe ze zich in WIDM moest gedragen. Ik heb de neiging, gebaseerd op alle eerdere WIDM seizoenen waarin het programma probeerde de mol in de luwte te houden aan het begin, Kim-Lian als gewone deelnemer te zien. Als ze toevallig WEL de mol is, dan is het echt voor het eerst dat WIDM dit zo nadrukkelijk in beeld brengt. Daar geloof ik niet in.

Helemaal mee eens. En dan vergeet je nog de grootste "hint", die van het masker. Die hebben de kandidaten ook op kunnen pikken na de eerste aflevering, op zijn minst voor de test van aflevering 2.

Aabee
1 jaar lidVerdenkt Everon

Nee, de grote hint konden de kandidaten niet oppikken, want tijdens het spel hebben ze geen mobieltjes of laptopjes. Die kregen ze pas weer in het afvallershotel.

Maaikepaaik
6 jaar lidVerdenkt Kim-Lian

Citaat van Aabee:
Nee, de grote hint konden de kandidaten niet oppikken, want tijdens het spel hebben ze geen mobieltjes of laptopjes. Die kregen ze pas weer in het afvallershotel.

…tenzij dit ook als foto op het molgeld in afl 1 stond Knipoog

mmhmjanssen

Citaat van Aabee:

Sinds een aantal jaren mogen de kandidaten 's avonds hun mobieltje gebruiken en ik heb nergens gelezen of gehoord dat ze dit jaar een uitzondering hebben gemaakt.

Gewijzigd op 13 januari om 00:34 uur.

GoGoGadget
5 jaar lidVerdenkt Everon

Nee die is het niet.. serieus dat zou teleurstellend zijn om de Mol zo vaak in beeld idiote dingen te zien uitvoeren, dat drinken bijvoorbeeld... dat ziet de helft van de kandidaten ook gebeuren, een typische kijk mij eens de Mol spelen stem op mij!

dat Masker, typisch gepuzzel van een tunnel-visionist, maar geinig Knipoog

Molloot1312
7 maanden lidVerdenkt Hila

Ik denk dat Kim-Lian niet de mol is, en dat ze misschien wel in de finale komt. Hoe verdacht zij nu wordt gemaakt met al die duidelijke hints naar haar, doet me een beetje denken aan seizoen 19 met Merel Westrik als mol en Sarah Chronis als winnaar, als ik het me goed herinner. Toen had je natuurlijk die leader hint waarin uiteindelijk iets van 'molvisie sarah' kwam (correct me if i'm wrong). Dit was een enorme hint, die werd geïnterpreteerd als dat Sarah de mol was door vele mensen. Dit hele seizoen werd Sarah ook verdacht gemaakt, en zij bleek uiteindelijk de winnende kandidaat te zijn. Vooral als je dan in dit seizoen kijkt naar de maskerhint met Kim-Lians ogen erachter, en hoe duidelijk haar 'molacties' in beeld worden gebracht, lijkt het mij dat Kim-Lian een kandidaat is.

mmhmjanssen

Helemaal mee eens en ik hoop dat we vanavond ook verdenkingen naar Kim-Lian zien van de kandidaten die we vorige keer niet zagen. En dan net voor de finale een rood scherm voor Kim-Lian. Dit keer geen gouden ballon die uiteenspat! Rik heeft niet voor niets een ongemeen spannend seizoen beloofd. Dat waren zijn letterlijke woorden.

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.