De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Be<strong>drie</strong>gen
  • Aflevering 8:  Mollenvanger
  • Aflevering 7:  Coulissen

Forum

Topic toevoegenForum » Deelnemers » Laetitia Gerards » Laetitia is de Mol, omdat...

»

Frank
Beheerder

Laetitia is de Mol, omdat...

In dit topic kun je alle aanwijzingen naar Laetitia kwijt. Molacties, verborgen hints en theorieën zijn hier welkom.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Laetitia niet de Mol is. Daarvoor is een ander topic.
  • Verdacht gedrag van Laetitia in een opdracht. Plaats dat in het topic van de betreffende opdracht.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Verdacht gedrag en verdachte uitspraken van Laetitia buiten de opdrachten.
  • Mogelijke verborgen hints die kunnen verwijzen naar Laetitia.
  • Uitgebreide theorieën over Laetitia.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Barrebooh
12 maanden lid

Re: Laetitia is de Mol, omdat...

Laetitia is de mol ja toch uiterlijke kenmerken en precies een goede vriendin van mijn dochter (Laetittia geheten) ook wel scherpzinnig en zeer goed gebekt heeft altijd wel een raar/raak/razendsnel antwoord klaar.
Zo dat staat alvast genoteerd. Niets staat haar in de weg ook niet die ander 10 kleine intikkertjes zijn niet tegen haar opgewassen om de eindoverwinning in de wacht te slepen. Daar is een onbegonnen toer voor die anderen weggelegd. Nee piepels lukt echt niet
Er vallen al snel minder rappe/knappe/dappere kandies af. Er wordt als het ware een heuse afvalrace geabstraheerd, niettemin een serie waardevolle afleveringen, genieten en zelfs als Laetiets vroegtijdig afscheid moet nemen (ontegenzeglijke een tegenslag voor mijn egootje) beroerde bondjes eenvoudige missertjes en bovenal niet kunnen winnen van een saboterende oppermachtige fabuleuze tegenpartij blijft er niets anders over dan de strijdbijl te begraven overgave nederlaag accepteren en met staart tussen de beentjes vertrekken.
dank u
Barrebooh

patricia79
5 jaar lidVerdenkt Laetitia

In het begon van aflevering 1 was er een instrument in beeld. Was dit een cello? Laetitia is celliste.
Het gemaskerde bal bij de ontknoping lijkt wat weg te hebben van the phantom of the opera. Laetitia is opera-zangeres.

Zantman
7 maanden lid

Bij de uitleg van het pleidooi zegt Laetitia: Holy ik wist niet wat ik hoorde, we moesten een pleidooi voorbereiden om mensen te gaan overtuigen, dat ik NIET de mol ben. Hoe dan?

Hierbij heel dik de nadruk op niet en de vraag hoe dan? Is het omdat jij de mol bent

Ja
3 jaar lid

Vandaag stuitte ik hierop:
Bij het openen van een kistje brak haar sleutel. Laat ze nu net vorig jaar de compositie Lock without a key hebben gezongen.

Gewijzigd op 6 januari om 15:16 uur.

Stuebos
7 maanden lid

Speciaal hiervoor een account aangemaakt:

In aflevering 1, bij het bal, draagt de Mol een rood gewaad - althans het accent op het hoofd is rood. Alsof het rood haar is.

In aflevering 2, bij de foto opdracht, draagt Laetitia (weer) een doek/gewaad over haar hoofd. Toevallig ook op de plek die van belang is op de foto.

Aldus mijn idee.

el wee
2 jaar lidVerdenkt Everon

de vogel uit de vlag van Albanie ???

Afbeelding

MarkPieterse
7 maanden lidVerdenkt Laetitia

In het begin van aflevering 2 is er een camera shot van de ‘rode’ kat liggend op een tafeltje. In het shot er na zie je alle WIDM deelnemers aan tafel zitten om te ontbijten. Laetitia is in dat shot de enige met een ‘rode’ jurk aan. Rode kat, rode jurk, rood haar van Laetitia, rode vlag van van Albanië etc etc

Gringa
6 jaar lidVerdenkt Thomas

Voor mij was dit de "maak Laetitia een hoofdverdachte" episode.

In Aflevering 1 opdracht 1, als de kandidaten een schot voor de boeg mol moeten kiezen, zegt Rik, "Staat geNOOTeerd." Bij Welmoed, als zij omdraaid om te kijken of iemand achter haar staat, zegt Rik dat ze haar KLASSIEKERS kent. Als ze haar joker toont, zingt ze, "Daar is die." Ze zegt zoiets als, "Holy! Hoe moet je aantonen dat ik niet de mol ben?" Of zo tijdens de test en pleidooi.

In Aflevering 2, ze krijgt een snor (net zoals Kim Lian) van de Mol taart in opdracht 1. In opdracht 2 wil ze in de laatste groep (mols)--de kandidaten kiezen Arno en Everon voor deze positie, dus gaat ze 4de met Sahil. Sahil krijgt de schuld van een goude ballon leeg prikken. In de 3de opdracht zegt Rik weer, "Staat genoteerd," als de 3 foto groepen hun licht foto's uitkiezen. Sommige details die de mol gekozen heeft: voet (podium), Klassieke tafel poot, kleed (doek), snor (opdracht 1), snaar instrument (cello en prikker opdracht 2), glazen vaas (rode knikkers opdracht 1), Bijbel (Laetitia zei, "Holy" eind aflevering 1/ molboek), witte doek (zij poseert zelf ermee--voorteken van September 16?). Als de groep in deze opdracht voor Rik staat, is Laetitia gereflecteerd in de scherm voor De Mol.

Molloot1312
7 maanden lidVerdenkt Hila

Laetitia is niet mijn hoofdverdachte, maar ik durf haar ook nog niet af te strepen. Dat komt vooral door de manier waarop ze soms in haar biechten praat. Bijvoorbeeld in aflevering 1 was het denk ik, toen ze zei dat ze haar joker 'heel erg nodig had'. De manier waarop ze dit zei klonk zo sarcastisch in mijn oren, dat ik dacht: heeft ze die echt nodig of niet omdat ze de mol is? Ik heb wel meer momenten dat ik denk: de manier van praten past niet bij een kandidaat. Ben benieuwd of dit in de komende afleveringen nog terug gaat komen.

Maaikepaaik
6 jaar lidVerdenkt Kim-Lian

Laetitia zegt in haar biecht over Fresia, ik weet nu dat ik te maken heb met een sterke kandidaat, een sterke tegenstander.
Sterke kandidaten zijn een sterke tegenstander van de andere kandidaten, maar ook van de mol.

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.