De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Be<strong>drie</strong>gen
  • Aflevering 8:  Mollenvanger
  • Aflevering 7:  Coulissen

Forum

Topic toevoegenForum » Deelnemers » Sahil Amar Aïssa » Sahil is de Mol, omdat...

»

Frank
Beheerder

Sahil is de Mol, omdat...

In dit topic kun je alle aanwijzingen naar Sahil kwijt. Molacties, verborgen hints en theorieën zijn hier welkom.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Sahil niet de Mol is. Daarvoor is een ander topic.
  • Verdacht gedrag van Sahil in een opdracht. Plaats dat in het topic van de betreffende opdracht.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Verdacht gedrag en verdachte uitspraken van Sahil buiten de opdrachten.
  • Mogelijke verborgen hints die kunnen verwijzen naar Sahil.
  • Uitgebreide theorieën over Sahil.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Ellen de Roo
3 jaar lid

Re: Sahil is de Mol, omdat...

De kleur 'rood' komt opvallend vaak in beeld, vooral in aflevering 1. De kleding van de mol is rood, de banken op de kampeerplek zijn rood, op diverse locaties staan stoelen met rode bekleding, etc. De tweede naam van Sahil is Amar. Het Arabische woord voor 'rood' is 'amahr'.

GoGoGadget
4 jaar lidVerdenkt Everon

Hint?

Sahil betekent blijkbaar 'guide' of 'leader' misschien zouden we het daar moeten zoeken, wel vaker gedaan door de editer.

De Albanese vlag heeft een adelaar, een beeld van een adelaar komt in beeld vlak voordat Sahil zijn foto verschijnt tijdens het intro, zelfs met vogelkreet erbij.

mmhmjanssen
9 jaar lidVerdenkt Everon

Citaat van Ellen de Roo:
De kleur 'rood' komt opvallend vaak in beeld, vooral in aflevering 1. De kleding van de mol is rood, de banken op de kampeerplek zijn rood, op diverse locaties staan stoelen met rode bekleding, etc. De tweede naam van Sahil is Amar. Het Arabische woord voor 'rood' is 'amahr'.

Vergeet je niet iets? Het scherm van de afvaller is ook rood Knipoog

Gewijzigd op 13 januari om 17:52 uur.

Molloot1312
4 maanden lidVerdenkt Hila

Bij de opdracht met binnen en buiten bereik viel mij op dat aan het einde Sahil iets leek weg te gooien. Dit was op de achtergrond te zien. Eerst dacht ik, zal het een pingpongballetje zijn? Maar deze waren allemaal al gegooid dus dat kon niet. En op de een of andere manier leek het alsof hij iets van bestek weggooide. Dobbelsteenopdracht, honingopdracht en 1 pingpongbal leverde 210 euro op, 100 euro is ook nog verdiend door of dus de bestekopdracht of het brandweerwagentje. Dit kwam niet duidelijk in de aflevering naar voren. Misschien dat dan de bestekopdracht niet is voltooid door Sahil en het brandweerwagentje toch wel, aangezien Glen (kandidaat) hier veel mee bezig was. Sowieso leek Sahil een beetje betrapt nadat hij het voorwerp weggooide alsof er een molactie in beeld gebracht was?

artemis
1 jaar lid

troeven en aftroeven komt veel voor in dit seizoen. Naar het engels vertaald: Trump (card).
En Sahil presenteert: Make Holland great again...

Snowy
4 maanden lid

In aflevering 3 op 31.30 schreeuwt Sahil: and you will know, my name is de mol. (Tijdens de lasergame)

!!

Ik kan er niks anders van maken dan dat. En hij heeft obviously geld achter gehouden in de lasergame. Er worden 3 briefjes gespot en hij komt maar met 100€ aanzetten.

Verdacht!

GoGoGadget
4 jaar lidVerdenkt Everon

Citaat van Snowy:
In aflevering 3 op 31.30 schreeuwt Sahil: and you will know, my name is de mol. (Tijdens de lasergame)

!!

Ik kan er niks anders van maken dan dat. En hij heeft obviously geld achter gehouden in de lasergame. Er worden 3 briefjes gespot en hij komt maar met 100€ aanzetten.

Verdacht!

ik kan er ook niks anders van maken, maar ik denk dat het een poging is om zich verdacht te maken..
anders doe je dat toch niet..iedereen heeft grote kans om het te horen in zo'n hal!

t is wel even wat anders dan aan een koord naar beneden jumpen en te roepen 'I am the King' waar je mede kandidaten niks kunnen horen.

maar ja, niks is wat het lijkt uiteraard.

gravertje
4 jaar lid

Ik dacht dat ik 'Lord' hoorde; And you will know, my name is the Lord !

mollootmarly
7 jaar lid

In de eerste 2 shots van Rik waarin hij uitleg geeft over de laser opdracht zijn helemaal bovenaan op de muur achter hem 2 sterren te zien zoals op de Marokkaanse vlag.

Maaikepaaik
6 jaar lidVerdenkt Kim-Lian

Citaat van gravertje:
Ik dacht dat ik 'Lord' hoorde; And you will know, my name is the Lord !

Da’s een stukje uit een bijbeltekst, klassieker geworden omdat Samuel L Jackson dit in Pulp Fiction opzegt elke keer voor hij iemand neerknalt. Kan me best voorstellen dat je in je baldadigheid deze film gaat quoten. Heb het teruggeluisterd en ik hoor ook Lord en niet Mol.

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.