De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Be<strong>drie</strong>gen
  • Aflevering 8:  Mollenvanger
  • Aflevering 7:  Coulissen

Forum

Topic toevoegenForum » Deelnemers » Sahil Amar Aïssa » Sahil is niet de Mol, omdat...

»

Frank
Beheerder

Sahil is niet de Mol, omdat...

Dit topic is bedoeld voor alle aanwijzingen die aantonen dat Sahil niet de Mol is. Gedraagt Sahil zich meer als een kandidaat, dan een Mol? Is deze kandidaat iemand die de pot spekt?

Aanvullende forumregels
Voor dit topic gelden aanvullende forumregels om het topic overzichtelijk te houden en dubbele reacties te voorkomen.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Sahil wel de Mol is. Daarvoor is een ander topic.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Kandidatengedrag en acties die een Mol niet snel zal uitvoeren.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Gringa
6 jaar lidVerdenkt Thomas

Re: Sahil is niet de Mol, omdat...

Net als Thomas, de groep vertrouwt hem niet. Hij is de meest verdachte schot voor de boeg mol en ook 4 keer als verdachte tijdens de test genoemd. Hij probeert de groep uit te dagen om de mol op te sporen, wat ik leuk vind. Iemand die een wespennest een schop geeft, terwijl hij had eigentlijk moeten aantonen dat hij geen mol is.

chihiro
5 jaar lidVerdenkt Everon

Ik vrees dat hij, zoveel genoemd bij de test, komende aflevering kan afvallen.

mmhmjanssen
9 jaar lidVerdenkt Everon

Een kandidaat die zo verdacht wordt neergezet en door iedereen wordt verdacht volgens de beelden van de biechten is zeker niet de Mol. Zeker niet als Rik in het molboekje laat optekenen dat dit seizoen belooft ongemeen spannend te worden.
Ik had Sahil sowieso al afgestreept vanwege zijn spontane vraag aan Rik waar die jokers naartoe gingen die werden afgekocht.

Gewijzigd op 11 januari om 16:50 uur.

Vpeetje
4 jaar lidVerdenkt Everon

Citaat van mmhmjanssen:
Een kandidaat die zo verdacht wordt neergezet en door iedereen wordt verdacht volgens de beelden van de biechten is zeker niet de Mol. Zeker niet als Rik in het molboekje laat optekenen dat dit seizoen belooft ongemeen spannend te worden.
Ik had Sahil sowieso al afgestreept vanwege zijn spontane vraag aan Rik waar die jokers naartoe gingen die werden afgekocht.

Die vraag over de jokers vind ik niet zo spannend. Dat kan een beetje acterende mol prima vragen om zo een rookgordijn op te trekken. Wat me wel tegen zit is het feit dat hij voor de glazen karaf heeft gezorgd waardoor er geld in de pot kwam. Of was hij misschien te bang om in de gaten te lopen bij Welmoed.

peanut

De glazen karaf en dat hij de luit op de juiste manier aan de man zonder snor gaf. Nee, geen mol.

Vpeetje

Citaat van peanut:
De glazen karaf en dat hij de luit op de juiste manier aan de man zonder snor gaf. Nee, geen mol.

Van die luit dat vergis je je in . De man heeft hem zelf fout vast. Fractie later heeft hij hem goed vast maar wie dat gedaan heeft zie niet. Daarna corrigeert Sahil op aanvraag van Welmoed dat de luit andersom vastgehouden moet worden

Molloot1312
4 maanden lidVerdenkt Hila

Bij de test van aflevering 2 werd duidelijk in beeld gebracht dat in ieder geval 5 mensen Sahil als verdachte hadden. Dit is eigenlijk al gelijk een soort red flag voor mij, Sahil wordt hierdoor voor mij steeds minder verdacht. Ook in de eerste aflevering werd zijn naam bij de verdenkingen al 4 keer genoemd, het ligt er voor mij te dik bovenop.

Maaikepaaik
6 jaar lidVerdenkt Kim-Lian

Niet alle geld uit het kistje bij de laseropdracht inleveren, dat is toch meer een kandidaat die zich verdacht probeert te maken. Maarja, niets is wat het lijkt. Glimlach

Sherlockmol
5 jaar lidVerdenkt Laetitia

Ik vermoed dat alle kandidaten die geld achterhouden en waarvan het ook in beeld wordt gebracht ook daadwerkelijk kandidaten zijn. Ik vermoed dat ze de verborgen aanwijzingen op het geld zoeken.

Citaat van Maaikepaaik:
Niet alle geld uit het kistje bij de laseropdracht inleveren, dat is toch meer een kandidaat die zich verdacht probeert te maken. Maarja, niets is wat het lijkt. Glimlach

mmhmjanssen
9 jaar lidVerdenkt Everon

Citaat van Sherlockmol:
Ik vermoed dat alle kandidaten die geld achterhouden en waarvan het ook in beeld wordt gebracht ook daadwerkelijk kandidaten zijn. Ik vermoed dat ze de verborgen aanwijzingen op het geld zoeken.

Citaat van Maaikepaaik:

Die er dus niet meer zijn.

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.