De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Be<strong>drie</strong>gen
  • Aflevering 8:  Mollenvanger
  • Aflevering 7:  Coulissen

Forum

Topic toevoegenForum » Deelnemers » Sahil Amar Aïssa » Sahil is niet de Mol, omdat...

«

Maaikepaaik
6 jaar lidVerdenkt Kim-Lian

Re: Sahil is niet de Mol, omdat...

Citaat van mmhmjanssen:
Citaat van Sherlockmol:
Ik vermoed dat alle kandidaten die geld achterhouden en waarvan het ook in beeld wordt gebracht ook daadwerkelijk kandidaten zijn. Ik vermoed dat ze de verborgen aanwijzingen op het geld zoeken.

Citaat van Maaikepaaik:
Niet alle geld uit het kistje bij de laseropdracht inleveren, dat is toch meer een kandidaat die zich verdacht probeert te maken. Maarja, niets is wat het lijkt. Glimlach

Die er dus niet meer zijn.

…op het briefje van honderd na dat iemand heeft achtergehouden bij de eerste opdracht.

mmhmjanssen
9 jaar lidVerdenkt Everon

Citaat van Maaikepaaik:
Citaat van mmhmjanssen:
Citaat van Sherlockmol:
Ik vermoed dat alle kandidaten die geld achterhouden en waarvan het ook in beeld wordt gebracht ook daadwerkelijk kandidaten zijn. Ik vermoed dat ze de verborgen aanwijzingen op het geld zoeken.

Citaat van Maaikepaaik:
Niet alle geld uit het kistje bij de laseropdracht inleveren, dat is toch meer een kandidaat die zich verdacht probeert te maken. Maarja, niets is wat het lijkt. Glimlach

…op het briefje van honderd na dat iemand heeft achtergehouden bij de eerste opdracht.

...Rik spreekt in de verleden tijd als hij het heeft over het goud dat ze in handen hadden. Kijk in dit verband ook even naar het yes! gebaar dat Laetitia maakt na deze mededeling.

Gewijzigd op 16 januari om 21:59 uur.

Vpeetje
4 jaar lidVerdenkt Everon

Citaat van mmhmjanssen:
Citaat van Maaikepaaik:
Citaat van mmhmjanssen:
Citaat van Sherlockmol:

Citaat van Maaikepaaik:

...Rik spreekt in de verleden tijd als hij het heeft over het goud dat ze in handen hadden. Kijk in dit verband ook even naar het yes! gebaar dat Laetitia maakt na deze mededeling.

En dan daarbij….. waarom zou Rik kenbaar maken dat er aanwijzingen op het geld te vinden is terwijl het voor de komende tien afleveringen is. Zoiets wordt eigelijk alleen maar kenbaar gemaakt als de kans verkeken is.

Rlom
7 jaar lidVerdenkt Fresia

Wellicht een wat vergezochte theorie, maar toch. In ‘niet de mol’ vertelt Welmoed dat ze in het afvallers hotel een banjo voor haar verjaardag cadeau heeft gekregen. Welmoed is jarig op 11 september, terwijl de finale ‘onthulling’ plaats vond op 16 september. In mijn beleving zou Sahil de beste persoon zijn om Welmoed een banjo cadeau te doen, aangezien het zich tussen die twee heeft afgespeeld. Zou dit er op kunnen duiden dat Sahil de laatste twee/drie aflevering niet gaat halen?

Paatchoo
7 jaar lid

Citaat van Rlom:
Wellicht een wat vergezochte theorie, maar toch. In ‘niet de mol’ vertelt Welmoed dat ze in het afvallers hotel een banjo voor haar verjaardag cadeau heeft gekregen. Welmoed is jarig op 11 september, terwijl de finale ‘onthulling’ plaats vond op 16 september. In mijn beleving zou Sahil de beste persoon zijn om Welmoed een banjo cadeau te doen, aangezien het zich tussen die twee heeft afgespeeld. Zou dit er op kunnen duiden dat Sahil de laatste twee/drie aflevering niet gaat halen?

Goed punt, denk ook niet dat hij de mol is dus dan is jouw verhaal voor mij wel aannemelijk. Puntje van aandacht, zou ook iemand van de regie gedaan kunnen hebben natuurlijk. Misschien wel een cameraman die mee was tijdens die foto op straat.

astridm
10 jaar lidVerdenkt Thomas

Ik ken Sahil verder niet, dus ik weet niet hoe hij normaal is maar hij komt op mij wel over als zichzelf. Gewoon een vriendelijke open man die het leven niet zo zwaar neemt en die met iedereen kan opschieten. Dit spel lijkt voor hem dan ook één groot avontuur waar hij al het plezier uit wil halen dat erin zit. Als hij niet zo is en dit als mol alleen maar zo speelt ..... petje af hoor, dan ben je ondanks alle verdenkingen echt een goede mol.

Rafiki
4 maanden lid

Citaat van peanut:
De glazen karaf en dat hij de luit op de juiste manier aan de man zonder snor gaf. Nee, geen mol.

Ik had me inderdaad dezelfde bedenking gemaakt - een mol zal nooit zelf de aandacht vestigen op een voorwerp dat geld zal opleveren verderop in het spel. Een mol zou de andere kandidaten laten sturen welke voorwerpen op de foto moeten staan.

GoGoGadget
4 jaar lidVerdenkt Everon

Dit kan volgens mij nooit de mol zijn!

Maar wat is het gaaf om naar jou gekke streken te kijken, een deelnemer als Sahil geniet er wel volledig van en speelt fantastisch met veel plezier zijn spel!, en wij genieten mee Lol

astridm
10 jaar lidVerdenkt Thomas

Iemand die blij wordt van afwassen kan nooit de mol zijn. Lol

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.