De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Be<strong>drie</strong>gen
  • Aflevering 8:  Mollenvanger
  • Aflevering 7:  Coulissen

Forum

Topic toevoegenForum » Deelnemers » Thomas van Luyn » Thomas is niet de Mol, omdat...

Frank
Beheerder

Thomas is niet de Mol, omdat...

Dit topic is bedoeld voor alle aanwijzingen die aantonen dat Thomas niet de Mol is. Gedraagt Thomas zich meer als een kandidaat, dan een Mol? Is deze kandidaat iemand die de pot spekt?

Aanvullende forumregels
Voor dit topic gelden aanvullende forumregels om het topic overzichtelijk te houden en dubbele reacties te voorkomen.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Thomas wel de Mol is. Daarvoor is een ander topic.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Kandidatengedrag en acties die een Mol niet snel zal uitvoeren.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Johnnyrent
7 maanden lid

Re: Thomas is niet de Mol, omdat...

Thomas greep de joker voordat iemand anders dat kon doen, dat is typisch kandidaten gedrag

Moggemol
10 jaar lidVerdenkt Kim-Lian

Citaat van Johnnyrent:
Thomas greep de joker voordat iemand anders dat kon doen, dat is typisch kandidaten gedrag

Dat is precies wat een mol wil, kandidaten gedrag laten zien. En Thomas is slim.

Gringa
6 jaar lidVerdenkt Thomas

De groep vertrouwd hem niet: hij is een van de meest genoemde mogelijke schot voor de boeg mollen en verdachten tijdens de test. Hij "molt" opzettelijk voor de ogen van de anderen (bv met het rekensommetje van team Troeven), en wist zeker niet dat hij zou een pleidooi moeten houden over waarom hij niet de mol is.

Moldemol
7 maanden lid

Citaat van Gringa:
De groep vertrouwd hem niet: hij is een van de meest genoemde mogelijke schot voor de boeg mollen en verdachten tijdens de test. Hij "molt" opzettelijk voor de ogen van de anderen (bv met het rekensommetje van team Troeven), en wist zeker niet dat hij zou een pleidooi moeten houden over waarom hij niet de mol is.

Moldemol
7 maanden lid

Citaat van Moldemol:
Citaat van Moldemol:
Citaat van Gringa:

Thomas zou een hele goede Mol zijn, hij is inderdaad erg slim, maar ik vind het te voordehandliggend dat hij de Mol is. Hij kan prima mollengedrag vertonen en zichzelf verdacht maken. Ik zie hem meer als winnar, samen met Fresia.

Gewijzigd op 7 januari om 11:17 uur.

Snuffel
2 jaar lidVerdenkt Fresia

In de eerste aflevering kwam hij mij al erg chaotisch over.
Lopend naar Rick alvast overdreven de omgeving opnemen, is zo onder de indruk dat als hij voor Rick staat niks hoort biecht hij op, slaat op tilt zodra hij het woord troeven hoort .
Bij de opdrachten veel te duidelijk mollen (zoals gele stokken verplaatsen, te vroeg ballonnen prikken enz.)
Kan een dekmantel zijn, maar ik vind het ongeloofwaardig. In elk geval zolang ik geen echte molacties ontdek.

Vpeetje
5 jaar lidVerdenkt Everon

Thomas probeert nog met alle macht de bal die in de - € 250,- gaat tegen te houden. Ook laat hij zich makkelijk door Welmoed met geld op zak naar de veilige haven lijden.
Laat zich te veel van de domme in de opdrachten terwijl hij denk ik wel wat slimmer is dan dat. Ik denk dat hij op die manier er achter probeert te komen wie de mol is.

artemis
1 jaar lid

Citaat van Vpeetje:
Thomas probeert nog met alle macht de bal die in de - € 250,- gaat tegen te houden. Ook laat hij zich makkelijk door Welmoed met geld op zak naar de veilige haven lijden.
Laat zich te veel van de domme in de opdrachten terwijl hij denk ik wel wat slimmer is dan dat. Ik denk dat hij op die manier er achter probeert te komen wie de mol is.

Thomas staat bovendien tegelijk met Welmoed bij zijn eigen kistje. Dat zou een mol toch nooit doen. Ik neem aan dat de mol de plek van elk kistje kent? Risico is toch veel te groot dat je dan het geld wel moet pakken en gedwongen wordt het spel snel te verlaten.

Gewijzigd op 19 januari om 15:52 uur.

astridm
10 jaar lidVerdenkt Thomas

Thomas en Arno waren mijn wensmollen. In Arno had ik mij duidelijk vergist, maar met Thomas maak ik nog kans. Alleen denk ik niet dat hij de mol is, dus daar gaat m'n eerste indruk. Verdrietig

Gringa
6 jaar lidVerdenkt Thomas

Citaat van astridm:
Thomas en Arno waren mijn wensmollen. In Arno had ik mij duidelijk vergist, maar met Thomas maak ik nog kans. Alleen denk ik niet dat hij de mol is, dus daar gaat m'n eerste indruk. Verdrietig

VerdrietigNee, hij is het niet, maar wel een leuke kandidaat. Ik heb van mijn verblijf hier genoten. Nu koekjes in trommels pakken en meenemen naar de koffietunnel. Deze tunnel staat op instorten--tijd om terug naar de Everon tunnel te verhuizen. Bye-bye

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.