De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Be<strong>drie</strong>gen
  • Aflevering 8:  Mollenvanger
  • Aflevering 7:  Coulissen

Forum

Topic toevoegenForum » Deelnemers » Everon Jackson Hooi » Everon is niet de Mol, omdat...

«

Gringa
6 jaar lidVerdenkt Thomas

Re: Everon is niet de Mol, omdat...

Citaat van artemis:
Reactie van Everon als Thomas zijn zwaan over Kinshasa wil gaan halen is dat Thomas dat niet moet doen en alleen geld moet ophalen. Het lijkt erop alsof Everon hier het eerst mee komt (al kan dat montage zijn).
Hoewel ik veel verdachte acties van Everon zie vind ik dit toch weer tegen hem als mol pleiten.

Ik snap wat je bedoelt, maar ben het met @Maggie eens. Wat mol Everon beweegt: #1 doel is geld uit de pot houden--ik verdenk hem ook dat hij hier Thomas weerhoudt van hogere bedragen. Plus, het komt voor degenen die hem niet verdenken (onder wie Thomas) als kandidaats over. #2 is zorgen dat de anderen weinig over hem te weten krijgen. #3 (zucht) is verbergen dat hij de mol is en dit had beter gekunt--dit vond ik zo overdreven dat ik tijdelijk een soort hersenschade opliep en van tunnel verhuisde.

Moggemol
10 jaar lidVerdenkt Kim-Lian

Het was in aflevering 6 wel duidelijk dat Everon niet de mol is. Ten eerste had hij als eerste een dolk voor de entree gevonden en dus geen vertraging maar versnelling van het spel. Ten tweede had hij de sleutel gevonden die Laetitia verstopte. En ten derde, bij het waterscooter spel, had hij op de ideale centrale plek totaal geen invloed op het spel, een mol had dat toch wel beter voorbereid.

Vinomier
7 jaar lidVerdenkt Kim-Lian

Everon doet simpelweg veel te veel goed om de mol te kunnen zijn. Bijvoorbeeld bij de bootopdracht komt hij in de sleutelpositie, maar laat zich volledig overrulen door Fresia en andere overijverige kandidaten.

CobraKai
1 jaar lidVerdenkt Fresia

Everon lijkt op veel momenten de Mol, maar als ik dan weer die opdracht bekijk met die goude ballontjes prikken, denk ik weer van, waarom zou hij als Mol 2 gouden ballonnen door willen prikken? Dat moment is op dit moment het enigste waardoor ik vol op Fresia ga, een Mol zou dat echt nooit doen.

Mamamol1
6 maanden lid

Ik vind hem wat tam overkomen.
Wellicht is dat puur productie hoor.
Maar t begint nu bijna te lijken dat als hij de mol os t enige actie met name gelinkt is aan doe €5000,- eruit op t end.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk net als t vragen naar die €250,- 1 op 1 bij kim.
Een mol zou dat in de groep opgooien zoals F deed of er niet naar vragen want ja weg is weg..

GoGoGadget
5 jaar lidVerdenkt Everon

Everon is niet de mol

Anders hadden ze toch echt het stuk er makkelijk kunnen uitknippen of weglaten waarbij Laetitia zich verspreekt in 'niet de mol' met een zin over de mol waarbij ze een 'hij' aangeeft...

aangezien Laetitia ook nog vrouw is blijft dit wel een opvallend iets,
verre weg de meeste vrouwen zouden in dit soort gesprekken zo ie zo hij of zij zeggen in zo'n zin. Steekt tong uit

(ik zit in mn schuilkelder kom maar op! Lol)

mmhmjanssen
10 jaar lidVerdenkt Everon

Citaat van GoGoGadget:

Everon is niet de mol

Anders hadden ze toch echt het stuk er makkelijk kunnen uitknippen of weglaten waarbij Laetitia zich verspreekt in 'niet de mol' met een zin over de mol waarbij ze een 'hij' aangeeft...

verre weg de meeste vrouwen zouden in dit soort gesprekken zo ie zo hij of zij zeggen in zo'n zin. Steekt tong uit

De Mol is altijd een hij, ook als dit een vrouw is.

GoGoGadget
5 jaar lidVerdenkt Everon

Citaat van mmhmjanssen:
Citaat van GoGoGadget:

Everon is niet de mol

De Mol is altijd een hij, ook als dit een vrouw is.

TX! ja, zou kunnen, ontbreekt wel aan logica wat dit betreft in aannames als zo'n gesprek plaats vind,
ik zelf zou dan ook waarschijnlijk hij of zij (zeker in deze tijden!Cool) zeggen. dan kwets je mol nooit.Knipoog

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.