De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Be<strong>drie</strong>gen
  • Aflevering 8:  Mollenvanger
  • Aflevering 7:  Coulissen

Forum

Topic toevoegenForum » Deelnemers » Fresia Cousiño Arias » Fresia is niet de Mol, omdat...

«

Audiowaste
7 maanden lid

Re: Fresia is niet de Mol, omdat...

Citaat van anre:
Heel simpel: Fresia kan onmogelijk de Mol zijn, omdat zij volgens Arno en Hila (die er al snel uit lagen) de Mol was. Follow the facts!

Wat betreft Arno, die noemde Fresia wel verdacht maar het is nooit duidelijk geweest of hij ook daadwerkelijk vragen op Fresia heeft ingezet. Van Hila weet ik even niet meer of zij Fresia ook als verdachte noemde. Tel daarbij op dat Sahil, Laetitia, Thomas en nog 2 andere niet-mollen in het spel zaten. Je hoeft maar net verkeerd te spreiden, te weinig te spreiden, de test langzamer gemaakt te hebben.

astridm
10 jaar lidVerdenkt Thomas

Citaat van anre:
Heel simpel: Fresia kan onmogelijk de Mol zijn, omdat zij volgens Arno en Hila (die er al snel uit lagen) de Mol was. Follow the facts!

Het zegt helemaal niets. Onlangs was Freek in Moltalk en uiteraard ging het weer over zijn finale. Hij heeft namelijk het hele spel op de verkeerde mol gezeten, ook in de finale.

ActieSinan
3 jaar lidVerdenkt Everon

Citaat van anre:

In 'Niet de mol' werd tegen Sahil gezegd toen hij zich in het hotel bij de afvallers voegde dat ze er allemaal zaten vanwege hem. Ik heb het idee dat Arno en Hila ook voornamelijk op Sahil zaten. De afgelopen test heb ik dan wel weer wat uitgehaald. Ik vind het opvallend dat we niet hoorden op wie Fresia en Kim Lian zaten. Ik denk dat ze niet van Everon zijn weggegaan en dat de productie het er niet te dik boven op wilde leggen. Bovendien zou Kim-Lian dan min of meer weggestreept kunnen worden, omdat Thomas er deels op heeft ingezet.

Ben het overigens wel met je eens dat Fresia de mol niet is. Heb haar geen moment verdacht dit seizoen, niet per se vanwege bepaalde antihints maar vanwege hoe fanatiek ze het spel speelt. Bij Everon zie ik veel meer een verborgen agenda in zijn doen en laten.

astridm
10 jaar lidVerdenkt Thomas

Citaat van ActieSinan:

Ben het overigens wel met je eens dat Fresia de mol niet is. Heb haar geen moment verdacht dit seizoen, niet per se vanwege bepaalde antihints maar vanwege hoe fanatiek ze het spel speelt.

Dat fanatisme heeft anders weinig opgeleverd, ze heeft het minste binnengebracht van allemaal. Ik zou Fresia of Kim wel een veel leukere mol vinden dan Everon.

Jana13
7 maanden lid

Eens! Tenminste Fresua zou ik leuk vinden, Kim minder.

Citaat van astridm:
Citaat van ActieSinan:

Ben het overigens wel met je eens dat Fresia de mol niet is. Heb haar geen moment verdacht dit seizoen, niet per se vanwege bepaalde antihints maar vanwege hoe fanatiek ze het spel speelt.

Dat fanatisme heeft anders weinig opgeleverd, ze heeft het minste binnengebracht van allemaal. Ik zou Fresia of Kim wel een veel leukere mol vinden dan Everon.

Sjurk
2 jaar lid

Citaat van astridm:
Citaat van ActieSinan:

Niet helemaal, bij de waterscooter-opdracht heeft Fresia eigenhandig 2 boten afgerond. We zagen bij 1 van deze boten (groen) Laetitia de laatste boei ophangen, maar Fresia bracht de boei.

De rode boot is door haarzelf afgerond, als ze dat niet had gedaan dan het het 435 euro gekost. Gevolg is dat Fresia in alle 'follow the money' staatjes, ook die van mij, minder geld toegewezen krijgt dan ze daadwerkelijk heeft geregeld. Zonder haar was groen niet gelukt, of later, en rood mogelijk ook niet. Dat scheelt 870 euro in de pot.

Mijn 'stand' is deze:
Everon 1698,39
Fresia 1660,06
Kim-Lian 2493,69

Waarbij Fresia voor de boeien-opdracht 475 toegewezen krijgt (250 zelf, 100 zelf en 250 samen met Lae). Follow the money is enorm afhankelijk van hoe je keuzes maakt. Als ik de keuze zou maken "een boot is alleen geld waard als deze compleet is, dus ik geef het hele bedrag aan de afmaker", dan wordt het deze stand:

Everon 1698,39
Fresia 2055,06
Kim-Lian 2348,69

Arbitrair, I know. Bij de opdracht met de katapulten heb ik kim en Everon ieder 125 toegewezen en Arno -250, omdat de opdracht uiteindelijk niks opleverde zou je dit ook kunnen schrappen:

Everon 1573,39
Fresia 2055,06
Kim-Lian 2408,69

En dan wordt het beeld toch anders. Daarom: follow the money is heel arbitrair en zegt lang niet alles.

Gewijzigd op 26 februari om 18:56 uur.

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.