De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Be<strong>drie</strong>gen
  • Aflevering 8:  Mollenvanger
  • Aflevering 7:  Coulissen

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Aflevering 2 » Aflevering 2, opdracht 1

»

Frank
Beheerder

Aflevering 2, opdracht 1

Wat is je opgevallen in de eerste opdracht van aflevering 2?

Citeer Reageer

Dooro01
8 jaar lidVerdenkt Everon

Re: Aflevering 2, opdracht 1

Rick zegt dat je dobbelstenen “op1” moet gooien. Welmoed is presentatrice van “op1”.

Citeer

Siska81
7 jaar lidVerdenkt Everon

Citaat van Dooro01:
Rick zegt dat je dobbelstenen “op1” moet gooien. Welmoed is presentatrice van “op1”.

Goed opgemerkt. Ik zie aan je opmerking bij de andere opdracht dat je verdenkingen op Welmoed liggen.
Had haar nog niet zo in t vizier, dus ben altijd wel blij met deze eye-openers.

Citeer

Sjurk
2 jaar lid

Kim-Lian loopt enorm te mollen tijdens deze opdracht:
- Gooit bij de sokken gelijk een losse gele sok in de lege mand
- Gelijk heel veel veren uit de schaal gooien
- Drinkt uit de fles met limonade / water

Citeer

Maaikepaaik
6 jaar lidVerdenkt Kim-Lian

Nou Kim-Lian viel wel op ja! Zou jij drinken van iets waarvan je niet weet wat het is, en *iedereen* er met zijn (stroop)handen in heeft gezeten? Bleghhhh. En ik heb niet eens smetvrees Glimlach

Citeer

Vpeetje
5 jaar lidVerdenkt Everon

Bijna op het einde van de opdracht hoor je Sahil roepen dat de bestekla klaar is. Daarna zie hem op de achtergrond bestek weggooien. Onopvallend in beeld gebracht, maar wel in beeld iedereen denkt dat dit onderdeel gelukt is. Maar ik denk het niet. Daarom wordt er denk ook geen uitsluitsel over gegeven door Rick.

Citeer

Vonne
4 jaar lid

Citaat van Dooro01:

Hila bij 1 vandaag

Citeer

Sherlockmol
6 jaar lidVerdenkt Laetitia

Citaat van Dooro01:

Ik denk dat dit jaar Rik voor alle deelnemers "verborgen hints" gaat geven om ons op dwaalspoor te brengen. Zoals wat nu rondgaat over Anton Kmet de vingerwijzingen van Rik, de verwijzingen naarhet operagebouw etcetc.
En de geldtrail, daarzou ik nog geen enkele aandacht aan besteden. De verdiensten per opdracht zijn van dusdanig laag niveau dat de mol rustig kan afwachten, er komt nog wel een soort veiling ofzo waardoor de pot in 1x leegstroomt. De bedragen per opdracht liggen overigens nog steeds fors lager in vergelijking met die in bijvoorbeeld Belgie.

Citeer

astridm
10 jaar lidVerdenkt Thomas

Citaat van Sherlockmol:
De bedragen per opdracht liggen overigens nog steeds fors lager in vergelijking met die in bijvoorbeeld Belgie.

Wie is de Mol wordt betaald door de publieke omroep en De Mol door een commerciele omroep, dat zorgt voor een flink budgetverschil.

Citeer

Snuffel
2 jaar lidVerdenkt Fresia

Dolle pret met z'n allen, lekker vol in het zicht mollen. Niet duidelijk welke opdrachten goed gedaan zijn dus ik kan er niet zoveel mee. Wel heel leuk om te kijken!

Citeer

Geralda
10 jaar lid

Citaat van Snuffel:
Dolle pret met z'n allen, lekker vol in het zicht mollen. Niet duidelijk welke opdrachten goed gedaan zijn dus ik kan er niet zoveel mee. Wel heel leuk om te kijken!

Ja, precies. De mol hoefde niet veel te doen. Arno met twee handen in de strooppot en Laetitia ook. Dan krijg je de pingpongballetjes en de veren al bijna niet meer in de juiste kom/brief. Geen idee welke opdrachten geslaagd waren. De stroop, de dobbelstenen en de…besteklade?
De mol zal wel in de eerste groep hebben gezeten. Daar kon je zonder overleg de grootste puinzooi maken. Vermakelijk maar weinig uit te halen.

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.