De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Be<strong>drie</strong>gen
  • Aflevering 8:  Mollenvanger
  • Aflevering 7:  Coulissen

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Aflevering 2 » Aflevering 2, opdracht 2

Frank
Beheerder

Aflevering 2, opdracht 2

Wat is je opgevallen in de tweede opdracht van aflevering 2?

Citeer Reageer

Dooro01
8 jaar lidVerdenkt Everon

Re: Aflevering 2, opdracht 2

Bij deze opdracht wil de mol in het midden staan en zo veel mogelijk “gouden” ballonnen “per ongeluk” kapot prikken. En hier prikt Thomas zelfs teveel ballonnen door tijdens de proefrit al te prikken.

Citeer

el wee
2 jaar lidVerdenkt Everon

rode, groene en gele (gouden) ballonnen.
Sahil: groene pet, geel shirt en rode broek...

dat shirt lijkt wel militair, en dan de Jeep erbij..

Gewijzigd op 10 januari om 09:05 uur.

Citeer

Sherlockmol
6 jaar lidVerdenkt Laetitia

Slechte opdracht, deels door uitvoering en de wind. Laten we eerlijk zijn, die auto's reden veel te snel en soms te ver van de ballonnenslingers. Men mocht al blij zijn iets te raken, laat staan dat er ook nog gericht ballonnen konden worden geprikt.

Citeer

Sjurk
2 jaar lid

- 4 stellingen, voor zover ik kon zien elk met 2 gouden ballonnen.
- 8 x 150 = 1200.
- 3000 te verdienen maakt 1800 aan groene ballonnen, 180 stuks dus.

Ik heb één stelling kunnen tellen en kwam daar al tot ca. 60 groene ballonnen, 4x 60 kan niet want dan zijn er teveel (240 = 2400 euro, dat komt niet uit met goud). Dat zou dus betekenen dat er stellingen zijn met relatief meer rood of meer groen.

Nu nog nagaan of dit echt zo is, of er een stelling is met voornamelijk rood en of een kandidaat / mol vooral die stelling 'sloopt' Glimlach

Citeer

Paatchoo
8 jaar lid

Citaat van Sherlockmol:
Slechte opdracht, deels door uitvoering en de wind. Laten we eerlijk zijn, die auto's reden veel te snel en soms te ver van de ballonnenslingers. Men mocht al blij zijn iets te raken, laat staan dat er ook nog gericht ballonnen konden worden geprikt.

Goede samenvatting van de opdracht inderdaad, je hebt hier geen mol voor nodig om de opdracht te doen mislukken. Dan hadden ze gewoon over de baan in de breedte 4 rijen moeten hangen zodat ze wat gerichter konden prikken en dat de anderen ook konden zien wat er gebeurde. Net zoals die ene raft-opdracht met Jan Versteegh.

Citeer

molletje1985
6 jaar lid

Misschien is de opdracht zelf een hint? Thomas zat ooit in het programma Koppensnellers. En hij heeft hier nogal wat koppen (ballonnen) gesneld...

Citeer

Sjurk
2 jaar lid

Ik ben even gaan klooien met de shots uit de opdracht en heb hieruit de duur (in seconden) van een ballon-sectie gehaald (knippen in videobewerking). Ik kom dan tot:
Kim-Lian: 1,2s
Glen: 1,4s
Welmoed: 1,1s
Fresia: 1,0s
Hila: 0,8s
Thomas: 0,9s
Laetitia: 1,0s
Sahil: 1,0s
Everon: 1,0s
Arno: 1,0s

Welmoed t/m Arno lijken ongeveer even snel te zijn geweest, daarvoor is de afwijking onderling te klein om goed te meten. Je hoort ze langs de kant ook zeggen dat Fresia serieus harder gaat, dat lijkt dus inderdaad zo te zijn. Ik denk niet dat dit direct iets over de mol zegt, eerder dat de chauffeurs misschien even in moesten komen.

Citeer

Stuebos
7 maanden lid

Misschien ver gezocht, maar de kleuren rood groen en goud, kunnen die ook naar iets anders verwijzen? Ik zat steeds Karma Chameleon in m’n hoofd - al kan ik die niet linken aan 1 vd kandidaten

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.