De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Be<strong>drie</strong>gen
  • Aflevering 8:  Mollenvanger
  • Aflevering 7:  Coulissen

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Aflevering 3 » Aflevering 3: opdracht 1

Frank
Beheerder

Aflevering 3: opdracht 1

Wat is je opgevallen in de eerste opdracht van aflevering 3?

Citeer Reageer

Paatchoo
8 jaar lid

Re: Aflevering 3: opdracht 1

Een potentiële buit van €7500 volgens de omschrijving van de opdracht in het begin. Dat is niet gelogen maar deze opdracht was eigenlijk niet te doen. En de mol kon maar bij 1 katapult desgewenst de boel verpesten maar zelfs dat was niet eens nodig.

Dus geen goede opdracht voor de de pot, de deelnemers en voor ons kijkers. Dat ze €0 binnenhalen is niet meer dan reeël. En valt mij nog mee dat ze überhaupt twee ballen raak schoten in die twee doelen vooraan op het water.

Citeer

GoGoGadget
5 jaar lidVerdenkt Everon

Het was best vermakelijk! geinig om te doen lijkt me.

Wat opviel:

Arno zegt in de biecht het woord 'net' nadrukkelijk, net te kort, net er over heen, en net de ene die net...

'net of net niet'

Ha! gelukkig door vanmiddag, NET niet mee genomen op mijn lijstje Knipoog

Gewijzigd op 22 januari om 22:11 uur.

Citeer

artemis
1 jaar lid

Everon zegt na de opdracht dat er 0 euro is verdiend. Ofwel NIETS.
Nietszeggend?

Citeer

mmhmjanssen
10 jaar lidVerdenkt Everon

Citaat van artemis:
Everon zegt na de opdracht dat er 0 euro is verdiend. Ofwel NIETS.
Nietszeggend?

Dan had hij moeten zeggen dat er niets is verdiend.

Citeer

molloot2021
1 jaar lidVerdenkt Kim-Lian

Ik denk wel dat de Mol graag bij de katapulten had gestaan (dan heb je het meeste invloed op het geld dat eventueel verdiend kon worden). Laetitia probeerde heel opvallend te mollen door rustig aan te doen en vrijwel geen enkele bal überhaupt in de buurt van het net te schieten. Everon leek er handigheid in te hebben, maar kwam uiteindelijk ook niet verder dan één rake bal, wat een perfect molactie zou kunnen zijn. Hierdoor lijkt hij kandidaat, verdient slechts 250 euro voor de pot, wetende dat in opdracht 3 er sowieso geld uit de pot zal verdwijnen. Want laten we eerlijk zijn, elke kandidaat heeft geld voor die zwarte vrijstelling over toch? Everon vindt ik daarom het meest verdacht in deze opdracht.

Citeer

Dooro01
8 jaar lidVerdenkt Everon

Citaat van molloot2021:
Ik denk wel dat de Mol graag bij de katapulten had gestaan (dan heb je het meeste invloed op het geld dat eventueel verdiend kon worden). Laetitia probeerde heel opvallend te mollen door rustig aan te doen en vrijwel geen enkele bal überhaupt in de buurt van het net te schieten. Everon leek er handigheid in te hebben, maar kwam uiteindelijk ook niet verder dan één rake bal, wat een perfect molactie zou kunnen zijn. Hierdoor lijkt hij kandidaat, verdient slechts 250 euro voor de pot, wetende dat in opdracht 3 er sowieso geld uit de pot zal verdwijnen. Want laten we eerlijk zijn, elke kandidaat heeft geld voor die zwarte vrijstelling over toch? Everon vindt ik daarom het meest verdacht in deze opdracht.

De mol maakt vrijstellingen niet uit, iedereen mag jokers en vrijstellingen hebben, als er maar geen geld in de pot komt.

Citeer

Vpeetje
5 jaar lidVerdenkt Everon

Citaat van Dooro01:
Citaat van molloot2021:

De mol maakt vrijstellingen niet uit, iedereen mag jokers en vrijstellingen hebben, als er maar geen geld in de pot komt.

Maar het is wel lekker als mol zijnde dat je op deze manier het vertrouwen van een kandidaat kent winnen door samen een vrijstelling te pakken.
Ik vind Laetitia hier het verdachtst. Zeggen dat ze fresia niet vertrouwd en toch all the way gaan

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.