De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 23 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » » » Aflevering 4: stemmen

»

Frank
Beheerder

Aflevering 4: stemmen

Is je iets opgevallen in aflevering 4 buiten de opdrachten, test en executie? Dan kun je dat hier kwijt.

Gewijzigd op 22 januari om 20:37 uur.

GoGoGadget
5 jaar lidVerdenkt Daniël

Re: Aflevering 4: stemmen

Volgens mij kunnen we na deze aflevering een streep zetten door de namen Fresia, Sahil,Everon? en Thomas.
Door de 'te' emotionele banden en reacties in situaties, discussie in de auto en aan tafel, of was het acting?

Wat Kim-Lian deed was wel apart om €250 weg te houden ik weet niet wat ik er van moet denken,
was dat misschien het 'hoog spel spelen' ?

(de opdrachten van deze aflevering zitten nog op slot?)

dus: 1e opdracht:

Hila-

Ik hoor Hila volgens mij zeggen, "ik ben de mol" beetje weggever maar ook stuk later zonder in beeld :'HIER is de mol' stel dat dit zo is en niet zoals in de biecht van Thomas waar hij zegt: 'ik hoorde, wie is de mol, ik heb een vrijstelling, de circel is rond'.

En iemand riep: 'de mol is in ons midden' maar goed er staan er twee dit keer op de foto Kim-Lian en Sahil

Gewijzigd op 22 januari om 23:36 uur.

Sherlockmol
6 jaar lidVerdenkt Sander

Wat ook vreemd was dat bij Moltalk dit niet aan de orde kwam. En Arno wist hiervan, hierdoor is hij mogelijk ook op Kim gaan zitten. Dan is zij dan dus niet de mol.

Citaat van GoGoGadget:

Volgens mij kunnen we na deze aflevering een streep zetten door de namen Fresia, Sahil,Everon? en Thomas.
Door de 'te' emotionele banden en reacties in situaties, discussie in de auto en aan tafel, of was het acting?

Wat Kim-Lian deed was wel apart om €250 weg te houden ik weet niet wat ik er van moet denken,

moonspellen
8 jaar lid

Hoezo, wist Arno hiervan af? De enige die het zeker weet is Hila omdat Kim met haar een duo vormde. Ook raar dat die niks zei.

Citaat van Sherlockmol:
Wat ook vreemd was dat bij Moltalk dit niet aan de orde kwam. En Arno wist hiervan, hierdoor is hij mogelijk ook op Kim gaan zitten. Dan is zij dan dus niet de mol.

Citaat van GoGoGadget:

GoGoGadget

Nog wat opmerkelijke momenten in dit gedeelte van samenkomst tussen de kandidaten en 1 mol.

Laetitia in de biecht: "als het zo elke keer gaat ben ik meer dan tevreden" hoor je als zij in beeld het geld met de afbeelding van een masker laat zien.

Afbeelding

Everon, kijkt hij nou recht in de camera op dat moment (met tevreden lachje)?

Afbeelding

food for thoughtKnipoog

Gewijzigd op 22 januari om 22:50 uur.

GoGoGadget

[quote=moonspellen]Hoezo, wist Arno hiervan af? De enige die het zeker weet is Hila omdat Kim met haar een duo vormde. Ook raar dat die niks zei.

Ja, dat vond ik ook opvallend, waarom zou zij hier geen opmerking maken?
mol dus laat maar gaan, kandidaat die de mol op het spoor is, of even aankijken hoe dit afloopt.?

mollien
7 jaar lidVerdenkt Daniël

Citaat van GoGoGadget][quote=moonspellen:
Hoezo, wist Arno hiervan af? De enige die het zeker weet is Hila omdat Kim met haar een duo vormde. Ook raar dat die niks zei.

mol dus laat maar gaan, kandidaat die de mol op het spoor is, of even aankijken hoe dit afloopt.?

of ze (hila en kl) hadden afgesproken om dit te doen, om te zien hoe de groep reageert.

Gewijzigd op 22 januari om 23:04 uur.

el wee
2 jaar lidVerdenkt Daniël

Karton-geluk
carnaval-shit
kerst-omaatje
bisschop-smijter
neppel-grims

maar waarom het woord krochten ???

JacqS
11 maanden lidVerdenkt Daniël

Fresia en Everon waren een duo in zowel opdracht 1 als 2. Kun je dus gevoeglijk wegstrepen, voor zover ze nog op je lijstje stonden.
Het achterhouden van 250 door KimLian in opdracht 2 is heel apart, want het valt iedereen op. Maar ja, soms hoeft de mol helemaal niets te doen, omdat er zulke aparte kandidaten zijn. Denk aan Charlotte.
Verder weer geen enkele aanwijzing waarom er een kandidaat te veel is. Maar misschien mis ik iets wat overduidelijk is… buiten het hele covid gedoe.

GoGoGadget

Citaat van mollien][quote=GoGoGadget:
Citaat van moonspellen:

of ze (hila en kl) hadden afgesproken om dit te doen, om te zien hoe de groep reageert.

HA geweldig dat is ook een goede mogelijkheidJa, wij zien zeker niet alles.

artemis
2 jaar lid

Citaat van JacqS:
Fresia en Everon waren een duo in zowel opdracht 1 als 2. Kun je dus gevoeglijk wegstrepen, voor zover ze nog op je lijstje stonden.
.

Ik volg deze redenering niet helemaal? Kun je dit toelichten.
Fersia vult bij de test in (voor zover we de beelden mogen vertrouwen) dat de mol bij haar in het duo zat. Dus ze verdenkt Everon. Logisch dan toch dat ze hem in de gaten wil houden?

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.