De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 23 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » » » Aflevering 4: opdracht 2

Frank
Beheerder

Aflevering 4: opdracht 2

Wat is je opgevallen in de tweede opdracht van aflevering 4?

Molloot29
4 jaar lidVerdenkt Daniël

Re: Aflevering 4: opdracht 2

Tijdens het afdalen in de koeltoren zag ik het woord Velp staan aan de binnenzijde. Ik ben gaan Googlen welke kandidaat wat met Velp had en alleen bij Thomas kwam er wat uit. Nu verdenk ik hem eigenlijk niet, maar hebben jullie deze mogelijke hint ook gezien en wat zou het kunnen betekenen? Hint ? kwam trouwens in beeld toen Everon afdaalde. Ik weet niet hoe ik de foto hier moet plaatsen met die UBB codes.

Gewijzigd op 23 januari om 14:06 uur.

Paatchoo
8 jaar lid

Citaat van Molloot29:
Tijdens het afdalen in de koeltoren zag ik het woord Velp staan aan de binnenzijde. Ik ben gaan Googlen welke kandidaat wat met Velp had en alleen bij Thomas kwam er wat uit. Nu verdenk ik hem eigenlijk niet, maar hebben jullie deze mogelijke hint ook gezien en wat zou het kunnen betekenen?

Wat ik ooit eens begrepen heb is dat het, mocht Thomas de mol zijn, het een toevallige hint is. De programmamakers gaan dat niet zelf aan de binnenkant kalken. Sterker nog, als Thomas de mol zou zijn dan zou ik het als regie helemaal niet filmen Brede lach

Maggie
7 jaar lid

Als Thomas We are the world zingend naar beneden gaat, stopt de regie juist voor de zin ‘we can’t go on pretending day by day’. Echt iets voor een mol om te zingen.

Snuffel
2 jaar lidVerdenkt Froukje

Iedereen daalt af "heads down". Na deze opdracht heb ik een "heads up" nodig. Glimlach
Zowel bij het vullen van de kistjes, als bij het afdalen kan iedereen dubbele bedoeling hebben.,
En dat dan in tweevoud omdat ze ook nog eens wisselen. Dan gaan ze ook nog jokers weggeven aan elkaar???
Ik laat deze analyse even zitten...

artemis
2 jaar lid

Wat me opvalt is dat bijna iedereen gaat voor: Als jij "heads down" gaat geef ik je 2 jokers. Sahil wijkt hiervan af (ivm hoogtevrees Arno). Excuus voor mols gedrag om zeker geen geld te pakken?

Kim-Lian en Thomas stoppen geld in het laatste kistje. Zelf zijn ze al gegaan. Schatten ze de ander zoveel banger in? Of gewoon kandidaten die graag geld in de pot willen en geen jokers voor de andere spelers?

Gringa
7 jaar lidVerdenkt

Mission Impossible (Tom Cruise--die ook in Eyes Wide Shut was) en Charlotte's Web (Charlotte is een spin) hebben een link met Danny Elfman (componist). Ik weet niet of het iets betekent-- hint naar Fresia?

artemis
2 jaar lid

boven bij het afdalen staat op de muur iets geschreven. Mollonia? je ziet het het meest in beeld als Hila af gaat dalen. Beetje bij Everon. Bij de rest zie je het nog minder of niet.

GoGoGadget
5 jaar lidVerdenkt Daniël

Bij de leader zien we opvallend maar 1 kandidaat! werklijk zichbaar in actie, headsdown bij deze opdracht. op 5:05 en op 33.55 zien wij Kim-Lian naar beneden gaan,
waarbij we haar ook nog eens horen gillen en roepen.

zijn deze beelden een eventuele verwijzing naar de mol of de winnaar ?

fragment 1 uit het spel (hoog spel spelen) 33:48

Afbeelding

fragment 2 op 33:55 uit het spel!

Afbeelding

fragment uit de leader 5:05

Afbeelding

opzich opmerkelijke gelijkenis Knipoog

bij alle anderen die naar beneden gaan houden ze de armen anders en anders in beeld

Gewijzigd op 26 januari om 00:37 uur.

mmhmjanssen
10 jaar lidVerdenkt Daniël

Citaat van artemis:
boven bij het afdalen staat op de muur iets geschreven. Mollonia? je ziet het het meest in beeld als Hila af gaat dalen. Beetje bij Everon. Bij de rest zie je het nog minder of niet.

Ik zie alleen de letters LLONIA en met een beetje goede wil een O hiervoor.

Gewijzigd op 26 januari om 01:11 uur.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.