De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 23 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » » » Aflevering: test & executie

Frank
Beheerder

Aflevering: test & executie

Wat is je opgevallen bij de test en executie van aflevering 4?

Jootje0705
4 jaar lidVerdenkt Froukje

Re: Aflevering: test & executie

Laetitia geeft een hele blijde reactie wanneer Arno een rood scherm krijgt. Ze herstelt zich hierin heel snel door geschokt te kijken. Is ze blij dat één van de kandidaten die hun scherm nog niet heeft gezien, er níet uitligt? Is dit dan een kandidaatse reactie? Maar ja, een Mol kan natuurlijk ook een favoriet persoon hebben..

mollien
7 jaar lidVerdenkt Daniël

Citaat van Jootje0705:
Laetitia geeft een hele blijde reactie wanneer Arno een rood scherm krijgt. Ze herstelt zich hierin heel snel door geschokt te kijken. Is ze blij dat één van de kandidaten die hun scherm nog niet heeft gezien, er níet uitligt? Is dit dan een kandidaatse reactie? Maar ja, een Mol kan natuurlijk ook een favoriet persoon hebben..

Ik vond dit ook een hele rare reactie, Laetitia en Arno leken erg close re laatste 2 afleveringen

Sherlockmol
6 jaar lidVerdenkt Sander

Citaat van Jootje0705:

Ik denk dat de mol voldoende voorbereid is en wordt om een zo goed mogelijke reactie te geven als er een rood scherm komt. Ik ben wel benieuwd naar een lijstje van deelnemers hoe vaak zij al dan niet een scherm te zien hebben gekregen. De opmerking van Fresia dat ze haar vrijstelling niet inzet om een bevestiging te krijgen of ze op het goede spoor zit is niet echt des kandidaats. Die willen maar 1 ding, doorgaan naar de volgende ronde.

Mandje
7 jaar lidVerdenkt Daniël

Hoe aanhoudend kalm en bijna onderkoeld rustig reageert Hila steeds? Dat vind ik veel verdachter. Wel direct ri de afvaller kijken, maar vanaf de rug op camera. Later wel op beeld: emotie en hardop zeggen hoe erg ze het vindt t.o. de anderen. Ik weet het niet met haar ... ze is geen actrice maar zou het zo maar kunnen zijn!

Gewijzigd op 23 januari om 12:27 uur.

Jootje0705
4 jaar lidVerdenkt Froukje

Arno zegt dat hij er 'vol' in is gegaan. Naar wat hij zegt, lijkt het of hij dan vol op Fresia de test heeft gemaakt..

Maggie
7 jaar lid

Laetitia trappelt met haar voeten als Arno het rode scherm krijgt. Ze koos voor mol=man. Ik denk dat ze super blij is dat haar mol, Everon die nog geen scherm heeft gezien, er nog in zit. Lijkt mij een kandidatenreactie.

chihiro
6 jaar lidVerdenkt Daniël

Ik vond de test weer een bevestiging dat als je Everon vertrouwt, jij moet vertrekken... jammer voor Arno.
Rest in topic 'Everon is de Mol.'

Snuffel
2 jaar lidVerdenkt Froukje

Uit Moltolk overgenomen. Stand NA de executie.

(Everon, oeps niet genoteerd...)
Fresia 1 joker, 1 vrijstelling
Hila x
Kim x
Leatitia 1 joker, 1 vrijstelling
Sahil 1 vrijstelling
Thomas x
En Arno vertrok met 1 joker van zichzelf en 1 die hij in bewaring had van Sahil.

Hila, Kim en Thomas in de gevarenzone volgende week?

chihiro
6 jaar lidVerdenkt Daniël

Citaat van Snuffel:
Uit Moltolk overgenomen. Stand NA de executie.

(Everon, oeps niet genoteerd...)
Fresia 1 joker, 1 vrijstelling
Hila x
Kim x
Leatitia 1 joker, 1 vrijstelling
Sahil 1 vrijstelling
Thomas x
En Arno vertrok met 1 joker van zichzelf en 1 die hij in bewaring had van Sahil.

Hila, Kim en Thomas in de gevarenzone volgende week?

Everon heeft 1 joker ingezet, 1 joker over.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.