De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 23 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » » » Aflevering 6: Golfbeweging

»

Frank
Beheerder

Aflevering 6: Golfbeweging

Is je iets opgevallen in aflevering 6 buiten de opdrachten, test en executie? Dan kun je dat hier kwijt.

Gewijzigd op 12 februari om 20:17 uur.

el wee
2 jaar lidVerdenkt Daniël

Re: Aflevering 6: Golfbeweging

in het busje vraagt Thomas naar de telefoon, die even later prompt gaat. Voorkennis?

ActieSinan
4 jaar lidVerdenkt Daniël

Citaat van el wee:
in het busje vraagt Thomas naar de telefoon, die even later prompt gaat. Voorkennis?

Klopt, en Everon begon erover in het andere busje.

Verder dacht ik bij de titel golfbeweging meteen aan de sport golf. In het algemeen heet een golfbeweging een 'slag' of 'swing' maar er zijn ook verschillende soorten slagen:
- Drive/Tee-shot/Afslag
- Pitchen
- Chippen
- Putten

Gaat het over iemand die graag auto rijdt (drive, afslag nemen), iemand die vaak eeen pitch geeft, iemand die van chips houdt of iemand die uit Putten komt? Of gewoon iemand die de sport golf beoefent. Hmm ik kan er weinig mee, maar misschien iemand anders wel. Glimlach

Nette
4 jaar lid

Citaat van ActieSinan][quote=el wee:

Verder dacht ik bij de titel golfbeweging meteen aan de sport golf. In het algemeen heet een golfbeweging een 'slag' of 'swing' maar er zijn ook verschillende soorten slagen:
- Drive/Tee-shot/Afslag
- Pitchen
- Chippen
- Putten

Gaat het over iemand die graag auto rijdt (drive, afslag nemen), iemand die vaak eeen pitch geeft, iemand die van chips houdt of iemand die uit Putten komt? Of gewoon iemand die de sport golf beoefent. Hmm ik kan er weinig mee, maar misschien iemand anders wel. Glimlach

Golfbeweging zou ook kunnen duiden op geluidsgolven.
Net zoals de titels van de afleveringen 2, 3 en 4 (Zwijgen, Nietszeggend en Stemmen) met geluid te maken kunnen hebben.

GoGoGadget
5 jaar lidVerdenkt Daniël

Citaat van el wee:

De crew kan dit er niet bij hebben, zal dus ervoor gezorgd hebben dat Rick snel belt met mensen in de buurt als getuige, dat KL en Sahil er weer een grappige chaos van maken is wel weer leuke tv, maar in ieder geval is de telefoon terecht.

Maaikepaaik
7 jaar lidVerdenkt Ranomi

Hoezo kan de crew dit er niet bij hebben? Lijkt me dat zij de eerste zijn die alle scenario’s afgaan wat er kan gebeuren met zo’n moltelefoon, waaronder ‘diefstal’ Glimlach
Als ze daar niet op anticiperen dan zijn het een stelletje koekenbakkers.

astridm
10 jaar lidVerdenkt

Alweer zoveel geld verdiend, op die manier vind ik de mol nooit, ik ga denk ik maar stoppen met zoeken. Steekt tong uit

Vonne
4 jaar lid

Citaat van astridm:
Alweer zoveel geld verdiend, op die manier vind ik de mol nooit, ik ga denk ik maar stoppen met zoeken. Steekt tong uit

Misschien heeft de mol afgekeken bij de mol van de afgelopen jaren. Knipoog Maar toen was iets kleins al voldoende om te saboteren bij de alles of niets opdrachten. Het saboteren is nu lastiger dan eerdere jaren denk ik.

ActieSinan
4 jaar lidVerdenkt Daniël

Citaat van Nette:

Golfbeweging zou ook kunnen duiden op geluidsgolven.
Net zoals de titels van de afleveringen 2, 3 en 4 (Zwijgen, Nietszeggend en Stemmen) met geluid te maken kunnen hebben.

Ja dat is misschien een betere uitleg van de titel, ook omdat het zich meer verhoudt tot de andere titels. Everon heeft de studie 'audiovisuele vormgeving' gedaan. Een (geluids)golfbeweging is de visuele weergave van audio.

Gringa
7 jaar lidVerdenkt

Ik zit een beetje in de hel dit weekend en moet deze aflevering fatsoenlijk terugkijken.
In de leader zie je de fakkels, maar niet bv de russische bunker. Dus de mol zat hoogst waarschijnlijk bij de driehoeks fort.
Iemand had vorige aflevering opgemerkt dat bijna iedereen van team Aftroeven er nog in zat ten koste van team Troeven (afl 1.1). Ik wou graag melden dat muv Fresia, alle overblijvers waren in de eerste groep van Binnen en buiten bereik (afl 2.1).

Musliston
9 jaar lidVerdenkt Froukje

Citaat van Vonne:
Citaat van astridm:

Misschien heeft de mol afgekeken bij de mol van de afgelopen jaren. Knipoog Maar toen was iets kleins al voldoende om te saboteren bij de alles of niets opdrachten. Het saboteren is nu lastiger dan eerdere jaren denk ik.

Ja, daar zeg je me wat. Het is inderdaad veel minder 'alles of niets', waardoor er meer geld opgehaald wordt dan in voorgaande jaren. Eigenlijk een goede vooruitgang!

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.