De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 23 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » » » Aflevering 6: Golfbeweging

«

Vinomier
7 jaar lidVerdenkt Ranomi

Re: Aflevering 6: Golfbeweging

Citaat van Sjurk:
Ik vergat nog één mogelijkheid: na het 3e spel van aflevering komt nog de executie. Het is ook mogelijk dat tussen spel en executie 100 weggehaald is.

Hila sliep volgens mij met Kim op een kamer, het zou kunnen dat ze na het spel nog op de kamer zijn geweest en dat Kim toen 100,- weg heeft gehaald?

Vreemd inderdaad. Maar stel je hebt als mol de mogelijkheid om geld te stelen, pak je dan maar €100?

Sjurk
2 jaar lid

Omdat die 100 waarschijnlijk niet eens op gaat vallen, daarmee 'sneak' je geld uit de pot waar niemand iets van merkt. Daarnaast kan het zijn dat er een hint naar jou als mol op dat ene briefje staat, weg ermee dus.

Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het een kandidatenactie is: Sahil was van plan zijn 100 euro bij iemand weg te stoppen, wellicht is de 'dief' van de 100 euro (wat volgens mij alleen Everon of Kim-Lian kan zijn) dit ook van plan.

Datzelfde kan ook als mol. Even in het geval dat Everon de mol is en weet dat vrijstellingen niet ingezet worden: dan ben je meer verdacht dan je wilt. Je haalt 100 uit de pot en stop dat bij een ander in de tas, bijvoorbeeld Laetitia, en laat tussen neus en lippen door vallen dat je vindt dat iedereen jou wel vertrouwd met de pot, dat die in voorgaande jaren nageteld werd en dat dit bij jou niet hoeft.
Dat zaadje is geplant en dan is het wachten tot iemand zegt: ga maar tellen. Er wordt geteld, er mist 100 euro, je roept dat een ander dit moet hebben: alle tassen leeg. Hoppa, 100 euro bij Laetitita.

Gewijzigd op 9 februari om 00:59 uur.

Nette
4 jaar lid

Zondag jl. bij Mollenstreken belde Lavezzi Rutjes met Rick en vroeg uit hoeveel letters de naam van de mol bestaat. Rick begon te tellen… vervolgens ´storing´… en toen zei Rick: “Uit zoveel letters bestaat de mol z’n voornaam…”.
De mol is dus een man?

mmhmjanssen
10 jaar lidVerdenkt Daniël

Citaat van Nette:
Zondag jl. bij Mollenstreken belde Lavezzi Rutjes met Rick en vroeg uit hoeveel letters de naam van de mol bestaat. Rick begon te tellen… vervolgens ´storing´… en toen zei Rick: “Uit zoveel letters bestaat de mol z’n voornaam…”.
De mol is dus een man?

De Mol is altijd mannelijk als hier aan wordt gerefereerd, net als het beestje. Wat niet wegneemt dat de Mol dit jaar waarschijnlijk een man is en dat de voornaam evenveel letters heeft dan het woord "zoveel".

Gewijzigd op 9 februari om 21:20 uur.

Essie
9 maanden lid

Hoi, weet iemand wie er tijdens deze aflevering de moltelefoon had?

Er zijn maar 2 opdrachten, was er een 3e? En is die simpelweg niet uitgevoerd omdat de mol de telefoon niet opnam?
Sahil had m weet ik nu? Maar met wie zat hij op de kamer?

Gewijzigd op 26 februari om 22:17 uur.

Maaikepaaik
7 jaar lidVerdenkt Ranomi

Citaat van Essie :
Hoi, weet iemand wie er tijdens deze aflevering de moltelefoon had?

Er zijn maar 2 opdrachten, was er een 3e? En is die simpelweg niet uitgevoerd omdat de mol de telefoon niet opnam?
Sahil had m weet ik nu? Maar met wie zat hij op de kamer?

Wat ik begreep op een ander forum is dat de eerste opdracht eigenlijk als twee werd geteld. Dus in plaats van 1, 2 en 3 was het 1a, 1b en opdracht 2 (of drie zo u wilt). Glimlach

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.