De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 23 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » » » Aflevering 6: test & executie

»

Frank
Beheerder

Aflevering 6: test & executie

Wat is je opgevallen bij de test en executie van aflevering 6?

BitterSweet
10 maanden lidVerdenkt Sander

Re: Aflevering 6: test & executie

Laetitia zit gewoon te lachen op het moment dat het rode scherm voor Sahil verschijnt! Er is niet eens sprake van doen alsof!

Maaikepaaik
7 jaar lidVerdenkt Ranomi

Ben ik gek of heeft Fresia ook nog een groene vrijstelling, maar werd daar helemaal niks over gezegd? Raar.

Vpeetje
5 jaar lidVerdenkt Daniël

Citaat van BitterSweet :
Laetitia zit gewoon te lachen op het moment dat het rode scherm voor Sahil verschijnt! Er is niet eens sprake van doen alsof!

Ik denk dat zij geweten heeft dat Sahil nog in het bezit was van een vrijstelling.

Dooro01
8 jaar lidVerdenkt Daniël

Meestal is het zo dat een deelnemer de test maakt en dan besluit om toch maar de groene schijf in te zetten, zodoende kan het zijn dat er niemand naar huis moet. Als je zo als nu de test niet hoeft te maken, dan wordt het logischer dat HIlla veel geld over had voor de zwarte joker. Als alle anderen dan een groene joker hadden gewonnen en zij de zwarte joker niet gekocht had, zij automatisch naar huis was gegaan! Arno heeft toen met de vrijstelling, wel eerst de test moeten maken!

Sherlockmol
6 jaar lidVerdenkt Sander

Sahil is de enige die geen namen noemt bij de test. Opvallend is dat Kim twijfelt of ze al 100% op Sahil zal gaan of niet. Al zou het 80% zijn, dan zou zij op basis hiervan potentiele afvaller moeten zijn. Dan heeft Sahil blijkbaar gegokt op 1, en de verkeerde. Overigens ben ik blij dat hij eruit is, echt zo gemaakt klooien en zo doorzichtig dommer dan dom doen, niet leuk, doe dat lekker op de toneelschool of zo.

CobraKai
2 jaar lidVerdenkt Froukje

Van Laetita hebben we in alle afgelopen 6 afleveringen maar 2x gehoord waar ze echt op zit,
in AFL2 waren dit Sahil, Thomas en Kim-Lian. En in AFL3 waren dit Sahil en Kim-Lian. De andere 4 afleveringen horen we haar niet, en vandaag zet ze een vrijstelling in dus horen we ook niet wie zij verdenkt.

Toch best wel raar? Of vind alleen ik dit raar?

mmmmm
8 jaar lidVerdenkt Sander

Citaat van Vpeetje:
Citaat van BitterSweet :

Ik denk dat zij geweten heeft dat Sahil nog in het bezit was van een vrijstelling.

Ja dit was erg opvallend. ze komt niet meer bij van het lachen.

Dooro01
8 jaar lidVerdenkt Daniël

Citaat van Sherlockmol:
Sahil is de enige die geen namen noemt bij de test. Opvallend is dat Kim twijfelt of ze al 100% op Sahil zal gaan of niet. Al zou het 80% zijn, dan zou zij op basis hiervan potentiele afvaller moeten zijn. Dan heeft Sahil blijkbaar gegokt op 1, en de verkeerde. Overigens ben ik blij dat hij eruit is, echt zo gemaakt klooien en zo doorzichtig dommer dan dom doen, niet leuk, doe dat lekker op de toneelschool of zo.

Sahil zit op Thomas en Kim-Lian, dat heeft hij al verteld in het busje toen de groepen ingedeeld werden.

chihiro
6 jaar lidVerdenkt Daniël

Citaat van BitterSweet :

Ik denk dat ze hem nog steeds verdacht. In haar laatste biecht zat ze echt in een Sahiltunnel. Haar biechten zijn weggelaten om haar verdacht te houden en de mol in de schaduw. Ik denk dat ze lacht uit opluchting.

Maggie
7 jaar lid

Everon is de rust zelve tijdens de opdrachten. En dan bij de executie een traantje laten? Geloof ik niks van. Maar Laetitia wel, of zij kan ook goed acteren Lol

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.