De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 23 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » » » Aflevering 7: test & executie

»

Frank
Beheerder

Aflevering 7: test & executie

Wat is je opgevallen bij de test en executie van aflevering 7?

Moggemol
10 jaar lidVerdenkt Ranomi

Re: Aflevering 7: test & executie

Geluk voor mij in de app .Normaal kies ik in het verdenkspel voor Kim en Lae, nu 100 procent van de punten op Fresia ingezet omdat die de vrijstelling moest inzetten, al is zij niet de mol.

Maaikepaaik
7 jaar lidVerdenkt Ranomi

Iedereen op Kim-Lian, behalve zijzelf en van Fresia weten we het niet.
Thomas kiest voor het eerst ‘de mol is een vrouw’.

Everon zegt al vanaf het begin tegen iedereen, als er om verdenkingen gevraagd wordt, ‘een man, laat ik het daarbij houden’ en spreekt zich bij de verdenkingen in de voiceover over Kim Lian uit, dat ze zich als een mol gedraagt. Niet dat hij denkt dat zij de mol is.

Ik vond het trouwens wel bijzonder dat Rick zei ‘Fresia jij hebt nog een vrijstelling’ en niemand keek verbaasd. Terwijl ze gejokkebrokt had dat ze deze al had ingezet (in het exclusieve materiaal na de zwarte vrijstelling).

Sjurk
2 jaar lid

Thomas gaat bij de test inderdaad op Kim-Lian maar zegt bij zijn vraagteken-keuze dat hij voor Laetitia kiest omdat "Het heeft er gewoon mee te maken dat Everon en Kim-Lian verdenk ik van Mol-zijn...". Als je de test terugkijkt dan is Thomas ook niet heel stellig, hij zegt niet dat hij vol voor Kim gaat. Over de laatste vraag zegt hij "ik heb toch Kim-Lian ingevuld". Dat 'toch' doet mij vermoeden dat hij nog steeds aan het spreiden is geweest.

Aan de test hebben we niet veel om de mol te achterhalen:
- Als het Kim-Lian is, dan heeft de rest hem vergelijkbaar gemaakt. Kim zit op Everon maar is de mol en kan dus niet naar huis --> Laetitia rood scherm
- Als het Everon is, dan hebben Laetitia en Thomas hem slecht gemaakt, maar Thomas heeft mogelijk gespreid en is daarom wel beter. Everon kan niet naar huis --> Laetitia rood scherm.
- Als het Fresia of Thomas is, dan heeft iedereen hem slecht gemaakt en is een rood scherm voor Laetitia goed mogelijk.

Dooro01
8 jaar lidVerdenkt Daniël

Citaat van Sjurk:
Thomas gaat bij de test inderdaad op Kim-Lian maar zegt bij zijn vraagteken-keuze dat hij voor Laetitia kiest omdat "Het heeft er gewoon mee te maken dat Everon en Kim-Lian verdenk ik van Mol-zijn...". Als je de test terugkijkt dan is Thomas ook niet heel stellig, hij zegt niet dat hij vol voor Kim gaat. Over de laatste vraag zegt hij "ik heb toch Kim-Lian ingevuld". Dat 'toch' doet mij vermoeden dat hij nog steeds aan het spreiden is geweest.

- Als het Kim-Lian is, dan heeft de rest hem vergelijkbaar gemaakt. Kim zit op Everon maar is de mol en kan dus niet naar huis --> Laetitia rood scherm
- Als het Everon is, dan hebben Laetitia en Thomas hem slecht gemaakt, maar Thomas heeft mogelijk gespreid en is daarom wel beter. Everon kan niet naar huis --> Laetitia rood scherm.
- Als het Fresia of Thomas is, dan heeft iedereen hem slecht gemaakt en is een rood scherm voor Laetitia goed mogelijk.

Goede redenatie! Niets aan toe te voegen!

Sjurk
2 jaar lid

Kleine toevoeging door mijzelf voor de duidelijkheid: als Thomas nog steeds aan het spreiden is geweest dan heeft hij de test waarschijnlijk slechter gemaakt dan Laetitia,

Omdat hij mocht kiezen telt hij in de 'eerste executie ronde' niet mee en daarom:
Als het Kim-Lian is, dan heeft de rest hem vergelijkbaar gemaakt. Kim zit op Everon maar is de mol en kan dus niet naar huis --> Laetitia rood scherm

astridm
10 jaar lidVerdenkt

Citaat van Sjurk:

Laetitia zelf leek het ook niet vreemd te vinden, ze zei al dat ze het gevoel had.

Paatchoo
8 jaar lid

Citaat van astridm:
Citaat van Sjurk:

Laetitia zelf leek het ook niet vreemd te vinden, ze zei al dat ze het gevoel had.

Wat moet ze dan zeggen? Dat de uitslag onterecht is en er gefraudeerd is?

Maaikepaaik
7 jaar lidVerdenkt Ranomi

Laetitia zegt in ‘niet de mol’ dat ze al tegen de ploeg had gezegd dat ze de test niet goed had gemaakt. Zodra dat vraagteken duidelijk werd, had ze daar wel spijt van. Iedereen had waarschijnlijk op haar gegokt.

Moggemol
10 jaar lidVerdenkt Ranomi

Citaat van Sjurk:

Kleine nuance bij "Als het Everon is". Thomas hoeft niet beter te zijn, kan slechter zijn dan Lae maar gokt er op dat zij los van hem het slechste is.

mmhmjanssen
10 jaar lidVerdenkt Daniël

Citaat van Moggemol:
Citaat van Sjurk:

Kleine nuance bij "Als het Everon is". Thomas hoeft niet beter te zijn, kan slechter zijn dan Lae maar gokt er op dat zij los van hem het slechste is.

Het is Lea en niet Lae voor intimi en Laetitia voor de rest van Nederland.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.