De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 23 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » » » Aflevering 8, opdracht 1

»

Frank
Beheerder

Aflevering 8, opdracht 1

Wat is je opgevallen in de eerste opdracht van aflevering 8?

Maaikepaaik
7 jaar lidVerdenkt Ranomi

Re: Aflevering 8, opdracht 1

Kim Lian koos de breedste straat die ertussen ligt. En dat voor een strekkende-meter-opdracht. Heel bijzonder Glimlach

Sjurk
2 jaar lid

2 dingen die mij gelijk in de uitzending opvielen:

"Welk probleem?" Vrij overdreven reactie voor een heel klein puntje.
Afbeelding

"Het linkervoetje van Everon"
Afbeelding

Gewijzigd op 19 februari om 23:07 uur.

GoGoGadget
5 jaar lidVerdenkt Daniël

Ja denk dat iedereen t zag,
daardoor ga ik toch weer terug, t is allemaal wel heel obvious hoe Everon in beeld word gedirigeerd de laatste… 8 afleveringen Knipoog

Citaat van Sjurk:
2 dingen die mij gelijk in de uitzending opvielen:

"Welk probleem?" Vrij overdreven reactie voor een heel klein puntje.
Afbeelding

"Het linkervoetje van Everon"
Afbeelding

GoGoGadget

Citaat van Maaikepaaik:
Kim Lian koos de breedste straat die ertussen ligt. En dat voor een strekkende-meter-opdracht. Heel bijzonder Glimlach

Aparte keuze inderdaad.

CobraKai
2 jaar lidVerdenkt Froukje

Wel vreemd dat de man waarvan Everon het kleedje van meenam, een aantal minuten later deze kleedjes weer mee terug nam en langs Thomas en Everon liep en Everon er niet veel aan deed. Alsof Everon een Jeroentje heeft gedaan en deze meneer heeft verteld om de kleedjes weer op te halen. Zou wel een typische Molactie kunnen zijn.
Kunt voor de rest een beetje lastig Mollen deze opdracht, misschien net als Fresia, nauwelijks iets uitvoeren?

GoGoGadget

Ja, zat wel meer tijd tussen volgens mij, we zien Everon wel reageren en er achteraan gaan, maar t beeld ging niet verder mee, Fresia neemt telkens erg weinig maar mee, vond ik t opvallendste verder stapten Thomas, Everon, Kim-Lian en Fresia de kleedjes diverse keren scheef of te wel allemaal wel zorgden ze op momenten dat t niet goed ging.

T word lastiger voor de mol in dit stadium.

Citaat van CobraKai:
Wel vreemd dat de man waarvan Everon het kleedje van meenam, een aantal minuten later deze kleedjes weer mee terug nam en langs Thomas en Everon liep en Everon er niet veel aan deed. Alsof Everon een Jeroentje heeft gedaan en deze meneer heeft verteld om de kleedjes weer op te halen. Zou wel een typische Molactie kunnen zijn.
Kunt voor de rest een beetje lastig Mollen deze opdracht, misschien net als Fresia, nauwelijks iets uitvoeren?

CobraKai
2 jaar lidVerdenkt Froukje

Citaat van GoGoGadget:
Ja, zat wel meer tijd tussen volgens mij, we zien Everon wel reageren en er achteraan gaan, maar t beeld ging niet verder mee, Fresia neemt telkens erg weinig maar mee, vond ik t opvallendste verder stapten Thomas, Everon, Kim-Lian en Fresia de kleedjes diverse keren scheef of te wel allemaal wel zorgden ze op momenten dat t niet goed ging.

T word lastiger voor de mol in dit stadium.

Citaat van CobraKai:

Je hebt gelijk. Die meneer riep iets tegen Everon en Everon zei "Sorry Sorry?" en liep achter hem aan. Ben wel benieuwd wat die meneer daar heeft gezegd dan haha. Vrij chaotische opdracht wel.

astridm
10 jaar lidVerdenkt

Citaat van GoGoGadget:
Ja, zat wel meer tijd tussen volgens mij, we zien Everon wel reageren en er achteraan gaan, maar t beeld ging niet verder mee,

Er worden vantevoren altijd afspraken gemaakt bij dit soort opdrachten, vandaar dat de bevolking altijd zo makkelijk meewerkt. Everon heeft kleden meegenomen zonder dat hij daar toestemming voor had, zoiets zei hij zelf nog. Ik zou in zo'n geval ook kwaad mijn kleden gaan terughalen.

GoGoGadget

Citaat van astridm:
Citaat van GoGoGadget:
Ja, zat wel meer tijd tussen volgens mij, we zien Everon wel reageren en er achteraan gaan, maar t beeld ging niet verder mee,

Er worden vantevoren altijd afspraken gemaakt bij dit soort opdrachten, vandaar dat de bevolking altijd zo makkelijk meewerkt. Everon heeft kleden meegenomen zonder dat hij daar toestemming voor had, zoiets zei hij zelf nog. Ik zou in zo'n geval ook kwaad mijn kleden gaan terughalen.

Dank, ja dat ging een paar kleden te ver..
Kan je ergens weten hoe contacten worden gelegd en gemeenschappen bij widm worden betrokken?

Persoonlijk maak ik mij bij zulke dingen zorgen of er met respect is omgegaan met de bewoners,
Zorgt de widm crew etc wel goed voor compensatie?

Zoals bij de (milieuschade) ballonnen werd het aangegeven dat het goed zat, nu hOOrde ik niks.

Waarom kopen ze niet netjes van te voren een paar honderd tapijten van deze mensen en dan hiermee de opdracht uitvoeren, een beter plan voor ieders gemoedsrust.

Het blijft een opdracht met wrange bijsmaak naar mijn idee.

Gewijzigd op 20 februari om 20:06 uur.

Siska81
7 jaar lidVerdenkt Daniël

Toevallig net een lijntje van gelezen op Twitter. Er is van te voren overleg geweest met winkeliers en burgemeester, iedereen was enthousiast. Er werden zelfs meer kleden verkocht die dag aan toeristen. Ze denken erover om vaker zoiets te gaan doen. Het productieteam heeft ervoor gezorgd dat alles weer schoon en netjes terug is gebracht.
Dit schijnt de reactie geweest te zijn van Rik vd Westerlaken op z’n Instagram. Heb t zelf nog niet gecheckt.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.