De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 23 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » » » Bedankt

Gringa
7 jaar lidVerdenkt

Bedankt

1. Frank, Hartsikke bedankt dat je al jaren een plek aan ons geeft. Het maakt het zoeken op de mol velemaal gezelliger en makkelijker. Thank you.
2. Bedankt medemolloten. Of we dezelfde tunnels (of überhaupt geen tunnel bezaten) bewoonden of niet, jullie helpen me altijd om een andere perspectief te krijgen op de mogelijke mol. Soms lees ik iets en ontdek ik iets nieuws. Soms versterken jullie mijn eigen ideën, en soms merk ik dat ik me echt niet in iets kan vinden (wat ook behulpzaam kan zijn). Zonder jullie was het moeilijker geweest dit jaar om Everon te ontmaskeren.
3. Speciaal aan Sjurk--jou visuele en doordachte bijdragen hier dit jaar zijn goud waard geweest. Bedankt voor je tijd en effort.
4. In mijn privée leven was het minder leuk dit jaar. Hartstikke bedankt voor jullie medeleven.
Ik ben niet de enige: veel sterkte toegewenst aan iedereen die met nare ziektes, oorloog, geen baan, etc te maken heeft.

Maaikepaaik
7 jaar lidVerdenkt Ranomi

Re: Bedankt

Lieve Gringa! Wat een mooi bericht Glimlach

1. Eens! Frank bedankt!
2. Wat lief, en right back at ya.
3. Eens! Sjurk is een topper.
4. Heel veel sterkte nogmaals. Dikke knuffel!

Gewijzigd op 6 maart om 22:52 uur.

Sjurk
2 jaar lid

Jullie ook bedankt (jij ook Frank!) en sterkte.

Ik mis een bloos-emoticon, bedankt voor de mooie woorden Glimlach

chihiro
6 jaar lidVerdenkt Daniël

Tops
Al jaren mogen we hier samen speuren dankzij Frank. Dankjewel! Hopelijk kan dit volgend jaar weer.
Bedankt vaste en nieuwe speurders op het forum. Ik ging weer van tunnel naar tunnel... en heb ook veel aan Sjurks analyses gehad! Allen bedankt dus!
Niet de Mol - leuke toevoeging door Splinter.
Albanie. Mooie keus in een jaar dat het niet zo ver van huis kan, maar ook niet hoeft.
De groep. Lieve, mooie mensen, de een fanatieker dan de ander, de ander onzekerder dan de ander.
De opdrachten Aftroeven, Binnen en Buiten bereik, Vergelijken, Alamerend (niet origineel, maar toch) en Binnenkamers waren super opdrachten.
11 kandidaten en geen aflevering zonder afvaller. Want het speurt fijner met elke week een afvaller.
Mollicitaties. Dat mag ook terugkeren van mij, heerlijke filmpjes om op te speuren.

Tips
De maskerhint. Liever geen (jaarlijks) dwaalspoor meer voorafgaand aan het seizoen. Meer dan de helft van de molloten vlogen de Kim-Lian tunnel in (op het.com forum). Nog nooit zo'n grote hint zoveel mensen zo lang hierover in gezien. Ja, logisch om elk jaar een deel meteen al op het verkeerde spoor te zetten, nee, dit jaar was dat van ongekende proportie.
Ik zie het liefst onbekende mensen meedoen.
Ik miste wat spanning en mysterie. Met het gemaskerd bal, met de ontknoping. Misschien een vooraf opgenomen ontknoping kan dat wat verhelpen. Plus, dan kun je naast de verdenkingen ook de hints naar de Mol monteren. Ik heb nog steeds geen idee wat Everon gemold heeft.

Gewijzigd op 11 maart om 09:36 uur.

mmhmjanssen
10 jaar lidVerdenkt Daniël

Citaat van chihiro:

Ik heb nog steeds geen idee wat Everon gemold heeft.

Zeker als je op de verkeerde Mol zit dan vallen die molacties achteraf altijd tegen. De Mol kan niet altijd en overal mollen. Soms wordt de Mol overruled door (te) fanatieke kandidaten zoals bij de opdracht Reddingsactie. Bij laseropdrachten zorgen ze er wel voor dat de Mol deze eenvoudig kan saboteren wat Everon uiteraard ook deed. Verder zijn er in de Nederlandse WIDM helaas nog steeds opdrachten die geen schijn van kans maken ook zonder dat de Mol molt. Verder was het dit jaar ook niet nodig dat de Mol veel geld uit de pot speelde nadat hij de eerste aflevering al €5000 uit de pot had gespeeld. Maar er zijn wel degelijk molacties geweest die ook bij de ontknoping / Moltalk zijn genoemd en op de AVROTROS site te vinden zijn.
Bovendien kon de Mol niet opboksen tegen een mollende kandidaat als Sahil.

chihiro
6 jaar lidVerdenkt Daniël

Citaat van mmhmjanssen:
Citaat van chihiro:

Ik heb nog steeds geen idee wat Everon gemold heeft.

Zeker als je op de verkeerde Mol zit dan vallen die molacties achteraf altijd tegen. De Mol kan niet altijd en overal mollen. Soms wordt de Mol overruled door (te) fanatieke kandidaten zoals bij de opdracht Reddingsactie. Bij laseropdrachten zorgen ze er wel voor dat de Mol deze eenvoudig kan saboteren wat Everon uiteraard ook deed. Verder zijn er in de Nederlandse WIDM helaas nog steeds opdrachten die geen schijn van kans maken ook zonder dat de Mol molt. Verder was het dit jaar ook niet nodig dat de Mol veel geld uit de pot speelde nadat hij de eerste aflevering al €5000 uit de pot had gespeeld. Maar er zijn wel degelijk molacties geweest die ook bij de ontknoping / Moltalk zijn genoemd en op de AVROTROS site te vinden zijn.
Bovendien kon de Mol niet opboksen tegen een mollende kandidaat als Sahil.

Ik mis gewoon een nepronselende Everon tijdens de foto-opdracht, en nogmaals lekker een biecht recht in je gezicht gelogen: de bank was rood. De alles of niets opdrachten vielen dit jaar mee, maar want je noemt aan 5000 euro meteen weg, dat neemt de druk voor Everon ook weg. Wat evengoed nog steeds knap gespeeld is door hem. Ik kijk Moltalk niet, voegt voor mij niets meer toe. Waarom zou ik in een ander programma de hints of de molacties terug moeten zien? Dat is toch veel leuker in de aflevering zelf?

Gewijzigd op 13 maart om 18:11 uur.

Sjurk
2 jaar lid

Citaat van chihiro:
Ik kijk Moltalk niet, voegt voor mij niets meer toe. Waarom zou ik in een ander programma de hints of de molacties terug moeten zien? Dat is toch veel leuker in de aflevering zelf?

Ik kijk het ook niet, alleen de laatste aflevering heb ik teruggekeken omdat ik extra acties van Everon wilde zien. Ik vond het, een paar seizoenen geleden toen een paar afleveringen van Moltalk keek, weinig toevoegen.

"Niet de Mol" van Splinter vond ik wel iets toevoegen en leverde voor mij ook één van de grootste hints naar Everon op toen Suzanne aangaf dat hij het de eerste avond/nacht heel moeilijk had.

Gewijzigd op 15 maart om 09:38 uur.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.